Yritin deittailla ikäisteni kanssa
Ei vaan tule yhtään mitään. Kaikki yli 35-vuotiaat miehet, joiden kanssa olen jutellut tai ollut treffeillä on jotenkin raivostuttavia. Ylimielisiä, alistavia ja kaikkitietäviä. Never again, pitäydyn jatkossakin nuoremmissa, sanokaa mitä sanotte. T. N 38
Kommentit (7)
Onneksi ei keretty tapaamaan ja treffailemaan jos olet noin negatiivinen.
Kaikesta huolimatta Stemppiä treffit rintamalle.
Erikoista, koska omat ikäiseni naiset tuntuu olevan ihan pihalla. Sellaisia, jotka kuuntelee Radio Novaa tai Suomipoppia, ei seuraa aikaansa, ovat usein ihan ulkona digitalisaatiosta ja moderninsta maailmasta, eivät osaa käyttää hashtageja oikein, ovat ulkona maailmanpolitiikasta, historiasta jne. Katsovat jotain tosi-TV:ta eikä dokumentteja. Eivät yleensä tiedosta ilmastonmuutosta, saati toimi sen hidastamiseksi. Pukeutuminenkin on monilla jämähtänyt jonnekin ysärille.
Mä olen 54 vuotias mies, enkä keksi juuri mitään juteltavaa oman ikäisteni naisten kanssa ilman että ilmeet on jotakuinkin ihmetteleviä.
Vierailija kirjoitti:
STEMPPIÄ sullekkin. Myös kirjoittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, koska omat ikäiseni naiset tuntuu olevan ihan pihalla. Sellaisia, jotka kuuntelee Radio Novaa tai Suomipoppia, ei seuraa aikaansa, ovat usein ihan ulkona digitalisaatiosta ja moderninsta maailmasta, eivät osaa käyttää hashtageja oikein, ovat ulkona maailmanpolitiikasta, historiasta jne. Katsovat jotain tosi-TV:ta eikä dokumentteja. Eivät yleensä tiedosta ilmastonmuutosta, saati toimi sen hidastamiseksi. Pukeutuminenkin on monilla jämähtänyt jonnekin ysärille.
Mä olen 54 vuotias mies, enkä keksi juuri mitään juteltavaa oman ikäisteni naisten kanssa ilman että ilmeet on jotakuinkin ihmetteleviä.
Keskimääräinen 54 v mies ainakin maalla kysyy mikä on hashtag....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sullekin. Nolo moka, kun korjailee toisen kirjoitusvirheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sullekin. Nolo moka, kun korjailee toisen kirjoitusvirheitä.
Stemppiä sinneKKin.
Mikähän noita pappoja vaivaa?