Tunnetko ketään, joka olisi rakastunut NAIMISISSA olevaan mieheen/naiseen ja saanut lopulta varatun pysyvästi itselleen?
Itselläni on aina ollut sellainen uskomus (voi hyvin olla vääräkin), että varatut miehet (ja kai naisetkin) ovat loppujen lopuksi haluttomia lähtemään avioliitostaan, vaikka toisin salarakkaalleen lupaisivatkin. Tai ainakin uskon, ettei uudella suhteella ole pitkää tulevaisuutta.
Näin kävi myös IL:n jutun naisille:
"Uskomatonta seksiä ja ystävyyttä 26 vuotta vanhemman työkaverin kanssa - sitten mies käänsi selkänsä"
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2d37f7bd-1bd1-4bf0-8a31-fe3133a86d1d
Tietääkö kukaan vastaavanlaisia tai täysin päinvastaisia tapauksia?
Kommentit (32)
Kolme tiedän. Kaksi naista ja yhden miehen, plus tietysti tätä nykyä näiden kumppanitkin (joista kaksi oli tahoillaan naimisissa ihastuksen alkaessa).
Onhan se työläs järjestely jakaa omaisuus ja sopia lasten suhteen yms, mutta niin vaan ihmiset eroavat jos oikeasti haluavat. Ei siinä pitele valat tai muut.
Minä olen ollut yli 15 vuotta yhdessä miehen kanssa joka oli naimisissa suhteen alkaessa. Hän muutti 2 kuukautta tapaamisestamme erilleen silloisesta vaimostaan
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut yli 15 vuotta yhdessä miehen kanssa joka oli naimisissa suhteen alkaessa. Hän muutti 2 kuukautta tapaamisestamme erilleen silloisesta vaimostaan
Piti vielä laittaa että kuvioon ei liittynyt lapsia
Tunnen, mun ex-miehen tyttöystävän :D 10 vuotta oltiin naimisissa, ei avio-ongelmia. Kunnes tuli hän. Olin ihan pohjalla vuoden verran, nykyään tulemme kyllä lasten takia juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Mun isoäiti. :)
Ja olivat siis todellakin pysyvästi yhdessä. Vuosikymmeniä, hamaan loppuun asti.
Mun isä. Sillä oli toinen nainen koko sen ajan, kun olivat naimisissa mun äitin kanssa. Erosivat kun olin neljä, enkä sen koommin ole isääni edes nähnyt. Perusti uuden perheen sen toisen naisen kanssa, ovat olleet yhdessä nyt siis jotain 35 vuotta.
En ole katkera, mutta äitini on. Mulla oli hyvä isäpuoli sitten myöhemmin ja ajattelen häntä mun isänä.
Onhan noita Häkkinen ja kumpp alkaen.
Tunnen. Miehen avioliitto tosin veteli jo muutenkon viimeisiään ja uuden naisen tapaaminen antoi kimmokkeen avioerolle.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Miehen avioliitto tosin veteli jo muutenkon viimeisiään ja uuden naisen tapaaminen antoi kimmokkeen avioerolle.
Säälittäviä nämä ihmiset, jotka eivät pysty sitä eroa ottamaan ennen kuin on seuraava valmiina. Joku itsenäisyysprosessi selvästi jäänyt väliin.
Kyllä minä tiedän useammankin. Ikävä ilmiö, jonka olen huomannut, on sellainen, että pettäjäosapuoli (näissä tapauksissa ollut mies) esittää suurena marttyyrinä luopuvansa suuresta rakkaudestaan ja tekevänsä kaikkensa perheensä säilymisen eteen, mutta alkaa kohdella vaimoaan niin, että vaimo lopulta itse päättää lähteä. Näin pettäjällä on mukamas puhdas omatunto, kun yrittävät pelastaa avioliittonsa.
Vierailija kirjoitti:
15 vuotta ei vielä ole pysyvä, voi olla hyvinkin väliaikainen.
Mun mies. Ollaan oltu yhdessä nyt 15 vuotta, naimisissa 10. En voinut antaa sen oikean mennä ohi vain siksi, että olin naimisissa väärän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä nämä ihmiset, jotka eivät pysty sitä eroa ottamaan ennen kuin on seuraava valmiina. Joku itsenäisyysprosessi selvästi jäänyt väliin.
Ihmiset on säälittäviä kuka milläkin tavalla. Sekin on vähän säälittävää että roikkuu lauantaipäivänä vauvapalstalla huorittelemassa muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis tähän saa vastata vain, jos tuntee jonkun joka on saanut varatun itselleen ja liitto on päättynyt jommankumman kuolemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tuollaiset kriteerit ovat, niin eihän tähän voi kirjoittaa kuin lesket, jotka tietävät tasan tarkkaan suhteensa keston.
Minun liittoni on kestänyt kolme kertaa niin kauan kuin hänen ensimmäisensä
Liitto on kuralla, jos varattu lähtee toisen matkaan. Tai edes säätää toisen kanssa. Harva mies on niin vahva, että lähtee huonosta suhteesta. Parempi tuttu helvetti, kun tuntematon... 😊. Tyhmiä ovat nämä naiset, jotka jatkavat suhdetta uskottoman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvinaista. Yleensä kakkosnaiseen kyllästyy ja kyllähän tuo, että joku suostuu kakkoseksi (tietäen miehen olevan varattu) kertoo naisesta jo paljon.
Eihän se varattuun rakastuminen välttämättä tarkoita, että suostuu kakkosnaiseksi.
Eihän sitä voi tietää onko lopullista mutta isä ja äitipuoli on olleet naimisissa 35v. Vielähän tuo petturiukko saattaa tehdä saman tempun myös moraalittomalle nartulle joka varatun vietteli. Sitten akka saa mitä tilasi
Tämä av-kielellä kerrottuna. Pidän tavattoman paljon sekä isästäni että hänen vaimostaan.
Hyvin harvinaista. Yleensä kakkosnaiseen kyllästyy ja kyllähän tuo, että joku suostuu kakkoseksi (tietäen miehen olevan varattu) kertoo naisesta jo paljon.