Pitääkö naisen sietää seuraavia asioita ollessaan parisuhteessa komean miehen kanssa?
Minulle suhde on ensimmäinen laatujaan miehelle en ole ensimmäinen tyttöystävä.
Mies on todella komea, puhelias MUTTA juhlissa menee aina heti ensimmäisenä etsimään juotavaa ja jättää minut yksin seisomaan tai juttelemaan muille. Miehelle alkoholin saaminen juhlissa on TÄRKEÄÄ eikä sano mitään että käyn hakemassa juomaa eikä edes juo minulle vettä. Toinen asia mikä häiritsee komean mieheni kanssa on aamuäreys. Jos herätän miehen vahingossa aamulla liian aikaisin on miehen päivä pilalla ja mies äreilee ja moittii minua, lähtee töihin sanomatta sanaakaan ja illalla töiden jälkeen asioiden pitäisi jatkua rauhallisesti. En vaan ymmärrä miten miehen mieli voi olla tuollainen, aamulla loukkaa ja illalla minunkin pitäisi olla taas hyvällä päällä. Kokemattomana kysyn, pitääkö minun vaan sietää tällaista? Onko miehen käytös normaalia?
Kommentit (26)
Vastaus kumpaakin kysymykseen on varsin yksinkertainen: EI ja EI
Ihan kuin exäni. Alkoi huutamaan ja heittelemään tavaroilla jos herätin liian aikaisin. 😁😁😁
Ei sinun tarvitse sietää mitään, mikä tuntuu itsestäsi kurjalta.
Pieniä epäkohtia kannattaa toki opetella sietämään, sillä kukaan ei ole täydellinen, mutta tuollaiset asiat mitkä selvästi harmittavat pitää vaan puhua läpi ja jos tilanne ei muutu, lähteä erilleen. Helpompaa se silloin on, kun ei ole lapsia, asuntolainaa jne.
Miten se miehen ulkonäkö tähän liittyy? Haluatko olla kynnysmatto siksi että muut näkee että olet saanut komean miehen?
Mistä olet päätellyt että nuo asiat liittyy komeuteen? Etsi miellyttävämpi mutta yhtä komea mies.
Minäkin ihmettelen, miten miehen komeus liittyy hänen käytökseensä? Onko sinulle miehen ulkonäkö tärkeämpi mitä persous alkoholille?
Musta toisen herättäminen unilta on vain k*sipäisyyttä. Tietysti jos jatkuvasti nukkuu liian pitkään eikä ota toista huomioon, on asia eri. Mutta ei sitä hoideta sillä, että ei anneta toisen nukkua. Naisena pistäisin unilta herättelevän kumppanin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Etsi vähän rumempi mutta järkevämpi poikaystävä.
Tai sitten vielä komeampi mutta myös järkevämpi.
Mulla on komea mies. Ei heittele, korota ääntä ja osaa muutenkin elää ihmisiksi. Miksi pidät tuollaista? Oli kyseessä minkä näköinen mies tahansa sen paikka olisi jo nyt ulkona.
Alkoholismilla tai aamuäreydellä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.
Onpa sulla pienet murheet jos aamuäkäisyys ja liiallinen boolin juominen juhlissa on teidän parisuhteen ainoat ongelmat. Sanoisin, että kannattaa vaan sitten purra hammasta ja kestää, jos mies on kerran todella komea. :D
masentavaa kuinka kauneuden ja komeuden ajatellaan olevan vain fyysinen ilmiö kun ihmiset eivät sitten millään tajua hankkia kumppania joka on kaunis ja miellyttävä myös sisältä. Miksi te ihmiset menette yhteen jonkun kanssa joka miellyttää silmää mutta ei tyydytä täysin emotionaalista/älyllistä puoltasi? Itse usein viehätyn ihmisten persoonista enemmän ja tarvitsen tunneyhteyden ja luottamusta mieheen, miehen ulkonäöllä ei ole väliä, olen aina valinnut persoonan mukaan ja mitä enemmän miehen persoonasta pidän sitä enemmän näen hänet myös ulkonäöllisesti komeana.
AP.n mies vaikuttaa emotionaalisesti lapselliselta joak ei kykene kommunikoimaan miltä tuntuu ja hallitsemaan impulssejaan.
27 nainen
Vierailija kirjoitti:
Voi mamma. Mies voi olla samaan aikaan mukava ja komea. Ap:n mies ei ole kumpaakaan kun kohtelee naistaan noin.
Oletko itse hyvällä tuulella jos sinut herätetään kesken unien? Itse valitettavasti en ole, olisihan se mukavaa olla aina hyvällä tuulella. Minun mies taas on kuin perseelle ammuttu karhu jos sen verensokeri laskee liikaa. Se on just niin kuin siinä suklaapatukkamainoksessa. Ehkä me ollaan ansaittu toisemme kun ei olla täydellisiä kumpikaan. Mutta ap:n kannattaisi ehkä etsiä parempikäytöksinen kumppani jos toisen aamuäreys ja ensimmäinen viinilasi aiheuttavat oikeasti stressiä.
Miten sä hyödyt tosta suhteesta? Jos et mitenkään kannattaa alkaa kalppia.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä hyödyt tosta suhteesta? Jos et mitenkään kannattaa alkaa kalppia.
Aiemmin mies rakasti minua tai ainakin luulen niin, mutta nyt saan asua keskustassa ja siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Musta toisen herättäminen unilta on vain k*sipäisyyttä. Tietysti jos jatkuvasti nukkuu liian pitkään eikä ota toista huomioon, on asia eri. Mutta ei sitä hoideta sillä, että ei anneta toisen nukkua. Naisena pistäisin unilta herättelevän kumppanin ulos.
Herään aikaisemmin mitä mies ja toivotan hyvät huomenet. En melua ja huuda vieressä tahallaan herättäen miestä. Teen aamuaskareet hissun kissun joten minkä minä sille voin jos mies herää hetkellisesti ja nukahtaa kyllä pian uudestaan. Tuo kaikki saa miehen todella äreäksi ja pahalle tuulelle.
Ai v-ttu että naiset sitten ovat simppeleitä. Kunhan on komee mies niin ei muulla mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse hyvällä tuulella jos sinut herätetään kesken unien? Itse valitettavasti en ole, olisihan se mukavaa olla aina hyvällä tuulella. Minun mies taas on kuin perseelle ammuttu karhu jos sen verensokeri laskee liikaa. Se on just niin kuin siinä suklaapatukkamainoksessa. Ehkä me ollaan ansaittu toisemme kun ei olla täydellisiä kumpikaan. Mutta ap:n kannattaisi ehkä etsiä parempikäytöksinen kumppani jos toisen aamuäreys ja ensimmäinen viinilasi aiheuttavat oikeasti stressiä.
Herään tai sitten herätetään kesken unien niin en ala räyhäämään enkä suutu vaan yritän jatkaa nukkumista.
Ap on marttyyri.
Ihmeellisiä hajanaisia asioita jotka ei oikeasti kerro miehestä yhtään mitään.
Ei aamuäreys tarkoita että mies olisi huutaja, tai heittelisi tavaroita. Satuja.