Poikaystävä ei halua erota, mutta minä haluan.
Kommentit (24)
Jos haluat lähteä niin lähde. Ei siihen toisen lupaa tarvita.
No, miksi haluat erota?
Mitä vikaa hänessä?
No sitten eroatte. Ei parisuhteessa ole mitään järkeä, jos vain toinen haluaa siinä olla.
Jätä sinä. Ei eroamiseen tarvitse kysyä lupaa.
Poikaystävä EI halua erota? NO SITTEN EI EROTA.
Niin yksinkertaista se on.
Kai on jotkut perustelut sille miksi haluat lähteä, kun kerran olet luonut suhteen häneen.
Toi on muuten tunteilla leikkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Aina sama juttu. Naiset ei osaa ikinä tyytyä siihen mitä on. Aina luullaan että on muka parempaa jossain. Ei se vaihtamalla parane. Pysy suhteessasi.
Höpö höpö, kyllä paranee. Ja jos ei tarjolla ole muita kuin epätyydyttäviä suhteita, niin parempi yksin. Ei naisilla ole mitään velvollisuutta pysyä teidän tiskikoneinanne ja sängynlämmittiminänne vain siksi että te ette osaa yksin.
Miksi osa miehistä vihaa naisia?
- koska OSA naisista on v****maisia.
Miksi osa naisista vihaa miehiä?
- koska OSA miehistä on 🤬👹💥💣💀
Elät ainoaa elämääsi ap. Sinä teet omat päätöksesi, ei tarvitse olla parisuhteessa, jos ei halua.
Mikä täällä naisia oikeen vaivaa?
Siis kaikki miehet ovat vastenmielisiä sikoja heidän mielestään?
Ois hyvä tietää mitä suhteen taustalla, kun tälläinen tapaus.
Ei pidä väkisin roikkua suhteessa eikä olla toisen mieliksi, poikaystäväsi tuntuu niinkuin kaikki pelkäävän et jää yksin
Tiedän mistä puhun, seurustelin melkein 2 vuotta miehen kanssa jota rakastin, oli kyl oikukas mut oli hyviäkin hetkiä, sit eräänä päivänä otti puheeksi et ois parempi erota ja että oli vaan mun mieliksi tässä suhteessa
Itkin todella kauan, kunnes halusi taas palata yhteen, ja sit taas erottiin ja taas yhteen, ero, yhteen, ero, yhteen... Se oli yhtä oravan pyörää ja halusin itse roikkua väkisin kuvitelmissa et meistä tulee vielä aviopari, saadaan lapsia yms. Sit huomasin itse en mun tunteet on laimentunut, väsyin jatkuvaan on offailuun, nyt ollaan ystäviä ja parempi niin
Vierailija kirjoitti:
Elät ainoaa elämääsi ap. Sinä teet omat päätöksesi, ei tarvitse olla parisuhteessa, jos ei halua.
Muuten hyvä mutta tuo ei pidä paikkaansa että elät ainoaa elämääsi. Ihminen elää monta elämää. Minuus ei katoa kuolemassa.
Siis minkä ikäisiä te ihmiset täällä oikein olette? Teinejä? Aikuiset ei edes mieti tämmöisiä vaan eroaa jos siltä tuntuu.
Sinä päätät mitä teet elämälläsi, mutta missä hienotunteisuus?
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä ikäisiä te ihmiset täällä oikein olette? Teinejä? Aikuiset ei edes mieti tämmöisiä vaan eroaa jos siltä tuntuu.
Nuoret aikuiset. Maybe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta tuo ei pidä paikkaansa että elät ainoaa elämääsi. Ihminen elää monta elämää. Minuus ei katoa kuolemassa.
Hörhö eksynyt paikalle?
Ihminen syntyy ja kuolee. Kun kuolee, niin kaikki häviää hänen elämästään. Myös se minuus. Ei ole mitään taivaita tai uudelleen syntymisiä.
Aina sama juttu. Naiset ei osaa ikinä tyytyä siihen mitä on. Aina luullaan että on muka parempaa jossain. Ei se vaihtamalla parane. Pysy suhteessasi.