Puhutaan Pekka Haavistosta
Loin tämän ketju jo ennakkoon. Täällä voi jatkaa kun tuo toinen ketju on poistettu.
Kommentit (15)
Niin kauan kun on elämää on toivoa.
AP
Ilmiannoin 3/5. Todella alhaista ja lapsellista tekstiä. Kasva vähän kaveri!
Vierailija kirjoitti:
Siis 3/6
Vierailija kirjoitti:
Siis 3/6
Mitä luulet vihreiden erityisavustajien toimenkuvaan kuuluvan?
Aivan oikein, roikkua netissä ja poistattaa vihreille epämieluisia totuuksia.
Virkarikosepäilyissä marinoitu ylioppilasministeri pilaa suomen maineen oikeusvaltiona, vihreiden maineen, homojen maineen...
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein, roikkua netissä ja poistattaa vihreille epämieluisia totuuksia.
Oletko itse vihreiden erityisavustaja? Mistä muuten ajattelisit noin? Minä en ole, en ole edes vihreä.En myöskään roiku netissä, aika vähän käytän sitä. Arvostan sivistystä ja inhimillisiä arvoja. Siksi ilmoitin tuon Haavistoa alentavan kommentin. Siis edelleen: kasva kaveri ja kehity!
Lukuisista suojakerroin määristä johtuen, Pekka Haavisto ei ole koskaan joutunut perääntymään. Hän on aina saanut ja voinut.
Tämän vuoksi ei tajua erota, ja kun erotetaan kyseessä on ajojahti.
Täysin selkärangaton nilviäinen. Mies tekee selkeesti kaikkensa et suomalaisten arki olis entistä rankempaa.
Vierailija kirjoitti:
Et osaa keskustella.
Älä vähättele. Olen ihan mukava keskustelija kun lääkitys on kohillaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein, roikkua netissä ja poistattaa vihreille epämieluisia totuuksia.Oletko itse vihreiden erityisavustaja? Mistä muuten ajattelisit noin? Minä en ole, en ole edes vihreä.En myöskään roiku netissä, aika vähän käytän sitä. Arvostan sivistystä ja inhimillisiä arvoja. Siksi ilmoitin tuon Haavistoa alentavan kommentin. Siis edelleen: kasva kaveri ja kehity!
Sananvapaus ei ole koskaan kuulunut vihreiden arvopohjaan. Aina sensuuria vaan kun asiat menevät oman agendan kannalta vaikeiksi.
Kun realismi kohtaa idealismin niin vihervassareiden ratkaisu on kieltää keskustelu aiheesta.
AP korkki kiinni. Et saa Haavistoa takasin vaikka kuinka yrität. Olit vain Haaviston nuoruuden seikkailu.