IL: Miksi juuri naiset kiusaavat Miraa? Saa törkyviestejä kuten ”våtun huöra” tai ”saastainen låtka”
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/bbde4300-c026-4977-a7ab-83c5b0bb93b3
Hävetkää kiusaajanaiset!
Miehet sentään ei kiusaa noin, mistähän se johtuu?
Kommentit (40)
Johtunee siitä, että tuollaiset naiset tuhoavat edellitykset parisuhteiden syntymiselle muidenkin naisten osalta.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja en ole kertaakaan huoritellut ketään somessa tai keskustelupalstoilla. Kuka tollasia viitsii kirjoitella ylipäätään?
Pakko olla ihmisiä, joilla on erittäin paha olla itsensä kanssa, ja/tai pahoja mielenterveysongelmia.
Näillä haukkujilla on paha olla. En käsitä miten voi olla niin tylsä elämä että on aikaa kyräillä, juoruilla ja kirjoitella haukkumiesviestejä jollekin random tyypeille. Kuka edes ottaa jonkun tosi-TV julkkiksen touhut näin henkilökohtaisesti? Tuhlaavat vain omaa kallisarvoista aikaansa ja vellovat negatiivisissa fiiliksissä mikä heikentää myös sitä omaa elämänlaatua.
N25
No käsi pystyyn, kuka tunnustaa kirjoittelevansa tuollaisia kommentteja? Ja mitä saatte siitä irti?
Aika ihmeellistä, että ikävä julkisuus ja ikävät mielipiteet tulevat vielä nykyaikanakin yllätyksenä. Pitää olla melko tavallisen tyhmä, jos ei älyä nykyajan internetkulttuuria. Minulle on ihan sama mitä Mira tekee tai on tekemättä tai miten julkinen henkilö haluaa olla. Ainoa, mikä minua tässä vähän harmittaa on tyypin tyhmyys näin itsestään selvässä asiassa. Mutta saa olla juuri niin tyhmä ja huomionhakuinen kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän hän on sen ansainnut, mitä sitä kiistämään? Mitäs läksit jne, ei naisen ole sopivaa levitellä lettua kaikille vastaantulijoille.
Kukaan ei ole ansainnut tuollaista haukkumista? Kyllähän miehetkin ovat tuossa ohjelmassa perseilleet mutta eivät ole ikinä saaneet tämän luokan haukkuja osakseen.
Psykologisesti vieras pettäjämies ei ole uhka naisten omille suhteille. Pettäjänainen taas on. Tietenkin tällainen nainen herättää automaattisesti naisissa enemmän pahaa mieltä. Haukkumista en tosin hyväksy, mutta se mistä vihamielisyys kumpuaa, on selvä.
Täytyy kyllä olla tyhjä elämä että viitsii käyttää aikansa joidenkin ö-luokan "julkkisten" kyttäämiseen ja haukkumiseen.
Uskon etteivät haukkujat ole tasapainossa mielensä kanssa. Eläytyvät liikaa ja ohjelma menee tunteisiin.
Ei tietenkään ollut Miran käytös hyväksyttävää, mutta entä noiden haukkujien? Menee saamaan kastiin, eivät ole itse sen parempia.
Kaikki tekevät välillä virheitä, toivottavasti nämä h u orittelijat ja muut uhkailijat myös ymmärtävät tekevänsä väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän hän on sen ansainnut, mitä sitä kiistämään? Mitäs läksit jne, ei naisen ole sopivaa levitellä lettua kaikille vastaantulijoille.
Kukaan ei ole ansainnut tuollaista haukkumista? Kyllähän miehetkin ovat tuossa ohjelmassa perseilleet mutta eivät ole ikinä saaneet tämän luokan haukkuja osakseen.
Psykologisesti vieras pettäjämies ei ole uhka naisten omille suhteille. Pettäjänainen taas on. Tietenkin tällainen nainen herättää automaattisesti naisissa enemmän pahaa mieltä. Haukkumista en tosin hyväksy, mutta se mistä vihamielisyys kumpuaa, on selvä.
Hahahahaaaaaa. Voi stana, eli naisten vika kun miehistä tapellaan. Vttu miten typerä olet
Kyllä kyse on siitä, että miehet eivät kestä ja hååårittelevat naisia, jotka antaa , kun pelkäävät naisia ja naisen seksuaalisuutta
Kaiken te uskotte mitä ap sanoo..
"
Mira itse kertoo, että kommentteja tulee tasaisesti miehiltä ja naisilta ja melkein kaiken ikäisiltä.
– Kommentoijat ovat teinejä, nuoria aikuisia, vanhuksia, äitejä ja isiä, sekä tietenkin anonyymien profiilien takana olevia huutelijoita. Aika tasaisesti on sekä miehiä että naisia, mutta heidän tapansa ilmaista vihansa on tosi erilaista: miehet yleisimmin huo rittelevat ja haukkuvat, kun taas naiset pohtivat sitä, miltä Valtosta tuntuu ja sitä kautta halveksuvat ja syyttävät minua"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilta tuollainen käytös ei ole soveliasta.
Miehillä se tulee luonnostaan, naiset hakevat halukkuudellaan vain julkisuutta.
Sanon tämän itsekin nuorena hyvännäköisenä naisena.
T. 8Olet TÄYSIN väärässä!
Minäkin olen nainen, ja olen seksuaalisesti erittäin halukas. Kaikki naiset eivät ole aseksuaaleja, vaikka sinä olisitkin. Nuoruus ja hyvännäköisyys EI vaikuta seksihaluihin mitenkään.
Tuo käsitys naisten haluttomuudesta tulee vain siitä ettei naisille ole sallittua yhtä holtiton käyttäytyminen kuin miehille.
Kyllä mä olen ihan oikeasti haluton.
Ai miehet on pyhimyksiä, jotka ei hauku ja huarittele. Just joo. Tämä palsta on esimerkki siitä, että miehet toimivat juuri näin. Lähes joka ketjussa jaksetaan muistuttaa miten naisen kun naisen saa lompsalla. Mitä muuta Tämä on kuin piilohoorittelua?
Kyse on siitä, että koska ei saa jotain, niin pitää vähentää sen arvoa ja näin menetys on paremmin kestettävissä
Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Jos lähtee tommosen WeeTee ohjelmaan mukaanniin eiköhän tuo kommentointi ole odotettavissa. Lisäksi nämä jotka lähtee yleensä haluavat jonkinlaiseksi some/muiksi julkkiksia ja tommosessa julkisuudessa pätee vanha sääntö:Any publicity is good publicity.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken te uskotte mitä ap sanoo..
"
Mira itse kertoo, että kommentteja tulee tasaisesti miehiltä ja naisilta ja melkein kaiken ikäisiltä.
– Kommentoijat ovat teinejä, nuoria aikuisia, vanhuksia, äitejä ja isiä, sekä tietenkin anonyymien profiilien takana olevia huutelijoita. Aika tasaisesti on sekä miehiä että naisia, mutta heidän tapansa ilmaista vihansa on tosi erilaista: miehet yleisimmin huo rittelevat ja haukkuvat, kun taas naiset pohtivat sitä, miltä Valtosta tuntuu ja sitä kautta halveksuvat ja syyttävät minua"
Kaikki tietävät tämän- miehet on niitä, jotka hoorittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Aika ihmeellistä, että ikävä julkisuus ja ikävät mielipiteet tulevat vielä nykyaikanakin yllätyksenä. Pitää olla melko tavallisen tyhmä, jos ei älyä nykyajan internetkulttuuria. Minulle on ihan sama mitä Mira tekee tai on tekemättä tai miten julkinen henkilö haluaa olla. Ainoa, mikä minua tässä vähän harmittaa on tyypin tyhmyys näin itsestään selvässä asiassa. Mutta saa olla juuri niin tyhmä ja huomionhakuinen kuin haluaa.
Täytyy myöntää, että olen aika tyhmä. Voisitko siis selittää miksi amerikkalainen yhtiö lopettaa toimitukset Suomeen, koska suomalainen on twiittaillut mielipiteitään, mutta "tavallisen pulliaisen" haukkuminen on ihan hyväksyttyä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a997fd7e-3f49-4751-abec-ad34632d3…
Miksi jokainen ihminen ei joudu vastuuseen haukkumisesta?
Ihmisistä suurin osa ei ole henkisesti kehittyneitä. Lyötyä lyödään, oma henkinen taakka tai huonovointisuus siirretään eteenpäin omalle lapselle, puolisolle, työkaverille tai vailla puoltuntemattomalle pikkujulkkikselle.
Minä liikun aikoinani hieman hämärissä piireissä, joissa koin väkivaltaakin. Näistä ajoista on edelleen traumoja ja jotenkin se naisten minuun kohdistama väkivalta on jäänyt pahimpana mieleen.
Vaikka olen myöhemmin kokenut myös parisuhteessa kaikki väkivallan muodot, nuo menneisyyden naistraumat kummittelevat edelleen vahvimpana.
En lue juttua, mutta naiset varmaan ylläpitävät tällä jotain kirjoittamatonta sosiaalista säännöstöä. Jos minä en saa olla tuollainen niin et sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, ihan hyvännäköinen sellainen. Usein saan osakseni asiaan kuulumatonta vähättelyä nimenomaan toisilta naisilta. Yritetään etsimällä etsiä jotain huomautettavaa edes jostain tekemästäni. Selän takan puhumisesta puhumattakaan.
Nämä naiset yleensä aina vouhkaavat että naiset ovat yhtä hyviä kuin miehetkin, pystyvät aivan samoihin työtehtäviin mutta missä on arvostus?!? Missä tasa-arvo, miksei naista arvosteta!?! Miksi naisen euro on 0.80cnt?
Nämä ressukat eivät ymmärrä että itse ruokkivat ja opettavat lapsilleen tätä samaa vanhanaikaista ajatusmaailmaa, jossa naisen odotetaan käyttäytyvän tietyllä tavalla, ei olla sopivaa olla laittautunut, sekoilla tai pettää poikaystävää telkkarissa. Miehellä nämä kuuluvat luonteen ominaispiirteisiin ja siksi ko. köytös hyväksyttävämpää.
Maailma ei muutu tasa-arvoisemmaksi niin kauan kuin me naiset emme muutu.
Miettikää naiset kun seuraavan kerran jauhatte työpaikalla paskaa työkaverista, mistä johtuu että se haukkujen kohde on aina on Lissu /Marketta eika koskaan Pekka/Timo?
Minun mielestäni tasapainoinen ihminen ei sekoile ja petä. Ei tvssä eikä siviilissä. Olipa mies tai nainen. Niihin mielenterveysongelmiin tai sukupuoleen on ihan turha vetoilla, toiset vaan on ro&skasakkia. Toivottavasti ottaa opikseen.
Seksin haluaminen oikeuttaa sikamaisen käytöksen?