Parhaat pikkuhousut lenkkeilessä?
Mitkä ovat? Normi malli hiertää ja menee vakoseen.
Kommentit (19)
Onko sulla liian pieni koko? Eilen kävin lenkillä, eikä mitään hajua millaiset pikkarit oli.
Kävisikö pelkät väljät shortsit. Tuulettuisi samalla.
Mä tykkään sloggin zero -mallista. Saumattomat niin voi käyttää nätisti trikoiden alla, ei hierrä, ei hankaa, ei purista.
Stringeissä menee bakteereita paikkaan, jonne ne ei kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Stringeissä menee bakteereita paikkaan, jonne ne ei kuulu.
Ai siis sä olet muuten bakteerivapaa sisältä ja ulkoa, mutta sun stringeissa on hirveesti bakteereita?
Parhaat on saumattomat joissa hengittävä kangas.
https://www.budgetsport.fi/tuote/northbrook-seamless-naisten-2-pack-alu…
Vierailija kirjoitti:
Parhaat on saumattomat joissa hengittävä kangas.
https://www.budgetsport.fi/tuote/northbrook-seamless-naisten-2-pack-alu…
En tykkää.
Suosittelen ihonvärisiä/valkoisia ohuita legginssejä. Jätät pimpin tietenkin paljaaksi ja kaveriksi tisulit paljastava toppi tai muuten niukka yläsosa, joka ei peitä pepun tai pimsan aluetta.
Asiantuntijamies
Minulla on aina ihan tavalliset alushousut lenkillä, samanlaiset mitä muutoinkin käytän. Ei ole hiertänyt ja on pysynyt paikallaan. Sinulla on varmaan liian pienet alushousut, kokeile isompaa kokoa.
Alushousu-hullu taas aktivoitunut. Mikä tässä hiertämisessä kiihottaa? Minulla ei hierrä mitkään.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen ihonvärisiä/valkoisia ohuita legginssejä. Jätät pimpin tietenkin paljaaksi ja kaveriksi tisulit paljastava toppi tai muuten niukka yläsosa, joka ei peitä pepun tai pimsan aluetta.
Asiantuntijamies
Kiitos, sait minut nauramaan!
Ap
Mummokalsarit kirjoitti:
Mikä on beban koko?
Semmone urheilijan beba & vähä läskiä päällä. Muodokas on..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Alushousu-hullu taas aktivoitunut. Mikä tässä hiertämisessä kiihottaa? Minulla ei hierrä mitkään.
Eka kertaa kysyn! Mulla kuule hiertää ehkä sen verran iso ass
Tosin hierti - 7 kg sittenkin!
Ap
Maxit on parhaat. Tukee eikä mene vakoon.