Iphonen käyttäjät, auttakaa emoji-mysteerissä!
Kysymyksessä siis viimeksi käytetyt emojit. Näkyykö viimeksi käytetty emoji aina ensimmäisenä viimeksi käytetyissä emojeissa? Poikaystävällä näkyy siinä aina sydän, vaikka ei ikinä sellaisia minulle lähetä.. Poistaa vielä aina kaikki viestinsä.
Kommentit (16)
Androidissa ainakin näkyy viimeksi käytetty ekana.
Ovat satunnaisessa järjestyksessä. Ei siis ole viimeksi käyteytty ekana.
Vierailija kirjoitti:
Androidissa ainakin näkyy viimeksi käytetty ekana.
Sitähän tässä kysyttiinkin. Eiku 🙄 mutta sulle oli varmaan tärkeää että sait sanoa tämän. Ehkä häpeät paskaa luuriasi ja alitajuisesti kuvittelet sen olevan iphone.
Ensimmäisenä näkyy useimmin käytetty. 😅😁🤣
Mulla ei näy mitään viimeksi käytetyt -listaa. On usein käytetyt -lista, mutta sekin on puutaheinää osittain. Ylärivillä siinä listassa on nimittäin emoji, jota olen käyttänyt kerran elämässäni pari viikkoa sitten! Muut usein käytetyt pitää paremmin paikkaansa, mutta siitä listalta puuttuu kyllä pari, joita tiedän käyttäväni oikeasti usein.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä näkyy useimmin käytetty. 😅😁🤣
🐛
Mulla iphonessa usein käytettyjen listalla on kyllä järjestyksessä ne mitä olen viimeksi käyttänyt. Vasemmalla ylhäällä viimeisin, sen alapuolella sitä ennen käyttämäni jne. Ei ole mikään random-järjestys eikä lista sisällä emojia joita en ole koskaan käyttänyt. Varmaan jos ihan uus luuri, eikä ole vielä käyttänyt montaa kertaa emojeita niin siinä voi ollakin mitä sattuu.
❤️=käytä tätä jos oot rakastunut/tykkäät jostain.
😂=käytä tätä jos joku huvittaa.
👍=käytä tätä jos joku meni hyvin.
Ei näy viimeksi käytetty. Useimmin käytetty saattaa näkyä tai olla näkymättä ekana, riippuu siitä oletko selannut emojilistaa hiljattain vai et. Esim mulla näkyy ekana kissaemojeja, vaikken muista käyttäneeni niitä koskaan, koska olen hakenut sieltä jotain (ei kissaa, vaan tunnetilaa)
*Kaikista käytetyin* näkyy ekana.
Esim. itselläni siinä paikalla on 😂, vaikka 🌻 oli viimeisin käyttämäni emoji. Tein ihan huvin vuoksi testin: tuo auringonkukka oli listallani vasta kuudentena, vaikka oli viimeisin emojini – mutta kun napautin sen tähän viestiin ja tarkistin listan uudestaan, siirtyi sijalta 6 sijalle 3.
Vierailija kirjoitti:
❤️=käytä tätä jos oot rakastunut/tykkäät jostain.
😂=käytä tätä jos joku huvittaa.
👍=käytä tätä jos joku meni hyvin.
Tämä. 🦧
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei näy mitään viimeksi käytetyt -listaa. On usein käytetyt -lista, mutta sekin on puutaheinää osittain. Ylärivillä siinä listassa on nimittäin emoji, jota olen käyttänyt kerran elämässäni pari viikkoa sitten! Muut usein käytetyt pitää paremmin paikkaansa, mutta siitä listalta puuttuu kyllä pari, joita tiedän käyttäväni oikeasti usein.
”Usein käytetyt” toimii niin, että käytetyimmät ovat listattu allekkain eikä niinkään vierekkäin, tähän tapaan:
1 6
2 7
3 8
4 9
5 10
jne.
Tällä tyylillä ylärivillä ovat 1., 6., 11., 16., 21. ja 26. käytetyimmät hymiöt. Jos ei käytä jotenkin poikkeuksellisen laajaa hymiövalikoimaa, saattaa tuollainen ”kerran elämässäni pari viikkoa sitten” -emoji hengata listalla pitkäänkin.
IPhonessa näkyy ensimmäisenä ”usein käytetyt”, 30 hymiötä. Tosiasiassa ne ovat viimeksi käytetyt 30 hymiötä.
Piti tarkistaa, ei näy viimeisenä. Ovat ihan satunnaisessa järjestyksessä ja mulla ainakin noissa on sellasia, joita en ole koskaan käyttänyt.