Kerro mulle ongelmasi, niin koitan ratkasta sen.
Olen 32v mies ja mulla on lihava vanha kissaa, joka on kiukkuinen laihdutuskuurin takia. Yleensä kysyn neuvoa kissalta, mutta koska hänen mahansa on katoamassa ja se on kamala asia, on minun toimittava oraakkelina yksinäni.
Odottelen tässä liiman kuivumista, joten minulla on aikaa ratkoa ongelmia.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko miehen ”velttous” minusta? Mitä mun pitäisi tehdä tilanteen korjaamiseksi?
Tuskinpa. Todennäköisesti miehesi velttous on hänen luonteenpiirre, jonka kanssa on tavalla tai toisella elettävä. Sun on hyväksyttävä, että miehesi on veltto ja velton miehesi on hyväksyttävä se, että hänen elämäntapansa on hieman muututtava.
Jos yhteisymmärrystä ei saavuteta, niin suhteella tuskin on tulevaisuutta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mies 32 + kissa,
Miten saan lasikuitutapetin seinästä mahd helposti?No... nyt en tiedä.
ap
No, voi hitto 😁
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinkku? ;)
Olen. Kissallani on tosin jo vaimo. Myönnän, että se oli järjestetty liitto, mutta nuo ovat kuitenkin kiintyneet toisiinsa.
ap
Petetty naisen raivo, ennemmin tai myöhemmin kirjoitti:
Miksi kostoa vältetään, sehän on useimmiten lähempänä oikeutta kuin laki, ainakaan Suomen laki.
Enkä tarkoita puukkohippaa tms, vaan älyn kautta, "poltetun maan taktiikkaa" tai vaan sitä että paras kosto on kun menee hyvin.
Itselleni on tehy paljon pahaa. Jotenkin olen aina nähnyt asian niin, että sukupolvesta toiseen kulkeutuva viha on se todellinen ongelma. Jo lapsena päätin, etten siirrä sitä vihaa eteenpäin, koska silloin se ei lopu ikinä. Jonkun on lopetettava se kierre, vaikka miten pahalta tuntuisi, koska muuten se viha vain jatkaa matkaansa toisessa muodossa ja satuttaa muita ihmisiä.
Siksi en itse kosta ellen sitten juuri niin, että asiani ovat hyvin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko mt potilas?
No olenhan minä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mt potilas?
No olenhan minä.
ap
No hyvänen aika.
Voit unohtaa ne uskontokysymykset sitten...
My bad
Vierailija kirjoitti:
Koettaa kuulostaa murresanalta.
Ja koittaa hienostelulta. Aamu koittaa. Kun ihminen yrittää, hän koettaa.
Hei ap, tule taas palstalle jos olet jotain liimailemassa. Sä vaikutat tosi fiksulta.
Kiitos ap hienoista vastauksistasi!
Olet ihana ♥️
Kissoille paijauksia!
Miten päästä eroon mustasukkaisuudesta?
Mistä saisi motivaatiota työntekoon. Ei siis juuri kiinnosta, mutta pitäisi jotenkin tsempata että saa elintasoa ylläpidettyä.
Hyvä oraakkeli, tarvitsen apua! Olen eronnut helmikuussa. Edelleen koko valveillaoloajan ajatukset kiertää kehää exästä ja hänen suhteestaan. Pää hajoaa!! Miten pääsen näistä ajatuksista eroon?
Tiiän, että ap tykkäis tästä
(ja ihmiset, jotka ketjun perusteella tykkäs ap:sta)Tyyppi kesyttää pari mehiläistä :) kanavalla on vielä ainakin kaksi videoo näistä mehiläisistä, mitkä kannattaa katsoa jos tykkäsi ekasta.
No... nyt en tiedä.
ap