Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi oikeasti kauniiden profiilikuvaa tms. ei kehuta niin paljoa kuin semikauniiden?

Vierailija
05.06.2020 |

Enkä puhu nyt itsestäni. En ole kumpaakaan, mutta kiinnitin vain huomiota siihen kuinka tuollainen perustallaaja saa tosi paljon "oot niin kaunis!" ja muita vastaavia kommentteja kuvansa yhteyteen kun taas oikeasti kauniit saavat usein vaan kuvaansa korkeintaan tykkäyksiä. Oletteko huomanneet ja mistähän tämä johtuu? Halutaan nostaa sen perustallaajan itsetuntoa tai ajatellaan, että se oikein kaunis saa muutenkin jo tarpeeksi kehuja?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, en tiedä mistä johtuu. Kateellisuutta kai.

Vierailija
2/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut varmaan facebookista? Instagramissa tilanne on ihan toinen, jos molemmilla on julkinen tili ja osaavat hyvät hashtagit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne aiheuttaa ihmisis enemmän ehkä kateutta kuin tsemppaushaluja, uskoisin

Vierailija
4/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisten kesken ulkonäkökehu tarkoittaa suurin piirtein: "sä oot hyvä tyyppi!". Ei siis oikeastaan liity ulkonäköön mitenkään.

Vierailija
5/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
6/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Tämä. Voi tsiisus sentään mistä nää nykyajan siideribissikset ovat huolissaan!?!

Vierailija
7/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta tuttavapiiristä huomattua: oikeasti kaunis nainen, "myös mallintöitä tehnyt", haluaa selvästi tehdä numeron ulkonäöstään. 2-4 selfietä viikossa, usein jotain hyvin epäluonnollisen näköisiä poseerauksia ja mutruhuulia. Mukana säännöllisesti myös selvästi seksuaalisia kuvia. Taas sitten ne tavalliset naiset kuvaavat ihan tavallisia asioita elämästään enemmän kuin itseään. Ja ne itsestä otetut kuvat ovat aika harvoin itse otettuja nimenomaan siinä tarkoituksessa, että nyt kalastellaan kehuja. Yleensä ne ovat tilannekuvia, toki edustavia sellaisia, mutta ei mitään teennäistä poseerauksen tarkoituksella poseerauksia.

Minusta luonnolliset kuvat ovat kauniimpia. Sori siitä.

Vierailija
8/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suhteellisen kaunis ja julkaisen vain hyvin onnistuneita kuvia. Tosin en harrasta selkeitä ja vaihdan esim profiilikuvaa n kolmen vuoden välein jos silloinkaan. Minulla rankka koulukiusaamistausta ja hylkäyskokemuksia. Edes kauneimpaan kuvaani ei kukaan koskaan ole kommentoinut mitään. Joo, vähän kirpaisee katsella kun kaikkien muiden kuviin tulee noita sisarellisia hehkutuksia ja sydämiä. Jotkut vielä tietävät taustani. Minulle se merkitsee lähinnä hyväksyntää ja jollain tasolla koen aina itseni muita huonommaksi pienessä määrin kun ei kukaan sitä kaunis kommenttia halua antaa.

Vierailija
9/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeitä= Selfieitä

Vierailija
10/50 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne kehujat on samanlaisia markan trikooperseisiä pissiksiä.

Vierailija
11/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus. Wannabet eivät kestä, kun joku on kaunis ilman meikkiä ja irtoripsiä ja rakennekynsiä ja irtohiuksia.

Vierailija
12/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan tule koskaan mun kuvia kehumaan? En ole todellakaan kaunis, joten ilmeisesti kehuja pitäisi sadella! Mutta ei.

Vierailija
13/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska vain itseään rumempia kehutaan. Siinä tuntee itsensä kauniiksi.

Vierailija
14/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Tämä. Voi tsiisus sentään mistä nää nykyajan siideribissikset ovat huolissaan!?!

Se on siideripissis... bisse on olutta, bissis ei oo mitään.

Vierailija
15/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ❤

=

Oot yhtä tavis kuin minä ja oikeasti aika havukka, mutta kehun sinua koska meidän ei-niin-nättien pitää vetää yhtä köyttä ja sit sinäkin kehut minua. Ja etpähän ainakaan vie mun miestä!!!

Vierailija
16/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tämä sitten. Identtiset kaksoset, kehuvat facessa kilvan toistensa kauneutta, moni ei edes erota kuvista kumpi on kumpi. Hieman hämmentävää.

Vierailija
17/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti oletetaan että oikeasti kauniiit tietävät asian hyvin joten ei koeta tarpeelliseksi erikseen kehua heitä. Semikauniiden kohdalla taas oletetaan että henkilö ei tunne itseään kauniiksi joten tätä kehutaan jotta saisi hyvän mielen.

Vierailija
18/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semikaunis on valmistautunut huolellisesti ottamaan kuvaansa ja näyttää siinä selvästi tavallista paremmalta. On kiva kiittää silloin, kun eron oikeasti huomaa.

Luonnostaan hyvin kauniin on vaikeampi enää petrata ja näyttää entistäkin paremmalta. Parhaimmillaankin tosikaunis ei juuri erotu arkisesta olemuksestaan.

Vierailija
19/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilö ei ole ns. kauneudestaan kuulu, kivan näköinen profiilikuva hänestä yllättää yleisön positiivisesti, ja tulee sitten herkemmin kehuttua. Jos taas joku on aivan ilmeisen ja poikkeuksellisen kaunis, ne kuvat on vain "business as usual".

Vierailija
20/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama jos susiruma nainen tälläytyy ja ottaa selfien, sitä kehutaan maasta taivaisiin ”vau miten kaunis”, eikä siinä mitään kiva kun kerran laittautui saahan siitä kehua, mut nätit ihmiset ei kyllä saa tollasia kehuja vaikka päällään seisois ja pyytäis 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi