Mies tapasi töissä naisen.. Kiusallinen ilmapiiri oli kun tapasin heidät yhdessä kun kävin miehen työpaikalla
Mies on kehunut naista minulle kauniiksi.. ilmapiiri oli kiusallinen ja he katsoivat toisiaan oudolla tavalla seurassani. Tuntui kuin se työkaveri olisi ollut miehelle läheisempi kuin minä.
Kommentit (96)
Oliko hyvännäköinen ja hyvä perse?
Vierailija kirjoitti:
No mun aviomieheni oli ollut pitkässä seksisuhteessa naisen kanssa joka sattui olemaan pomoni hyvä ystävä. Tämä koko kuvio paljastui minulle, pomolle ja työpaikalleni kun mies kirjoitteli flirttiviestiä pomoni facebook-seinällä valokuvaan, jossa tämä hänen hoitonsa oli, samassa seurueessa siis olivat ilanvietossa pomoni ja tuo nainen. Olimme juuri eronneet ja silloin en tiennyt pettämisestä, eron suurin syy oli miehen juominen. Mutta nopeasti paljastui homman nimi, tapailu oli jatkunut koko suhteemme ajan. Mulle kamalan noloa, lisäksi pomoni alkoi olla mulle jotenkin vittumaisempi ja työkavereita nauratti. Samaan aikaan ex jätti elarit maksamatta ja ei kiinnostanut tavata lapsia, eikä kiinnosta vieläkään. Itse en ole toipunut tästä enkä varmaan täysin toivu koskaan. Pomoni on tosi kaunis ja näyttävä nainen ja tämä hänen ystävänsä myös... itse olen pullukka yh. Exäni haukkui minut sellaiseksi läskiksi jota kukaan ei halua ym. En pysty varmaan koskaan enää luottamaan miehiin.
Arman vois tulla näistä jutuista tekee ohjelma...
Kelatkaa, väki uskoo tähän paskaan... jne
Mulle on käynyt samoin, paitsi että tavattiin firman avec -juhlissa monta vuotta sitten. Nainen on sittemmin vaihtanut työpaikkaa, mutta kävivät taas pari kuukautta sitten muistelemassa vanhoja aikoja yhdessä miehen pomon ja jonkun toisen sutturan kanssa. Sama tunne palasi.
Totta se on! Olen kuullut työpaikalla toimistotöitä tehdessä kiihkeitä ja kiimaisia voihkimisia ja ääniä miehen toimistosta. Pääni kohta lähtee ellei äänet lopu! AP! Jätä mies, niin suhdetta ei tarvitse enään salailla!
T:Kyllästynyt työläinen
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että sanoin miehelle että tuntuu pahalta kun hän kehuu sitä naista kauniiksi minulle niin mies siihen sanoi että : oot vaan kateellinen kun se on niin kaunis..
Vähän provoilulta vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Elämänkoululaiset
Kyllä niitä ajattelemattomia k**ipäitä löytyy tasaisesti ihan kaikista yhteiskuntaluokista, usko pois vaan.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että sanoin miehelle että tuntuu pahalta kun hän kehuu sitä naista kauniiksi minulle niin mies siihen sanoi että : oot vaan kateellinen kun se on niin kaunis..
Ihanko totta? :') Miksi miehesi kehuisi jatkuvasti työkaveriaan kuultesi kauniiksi vai miksi et pidä puoliasi? ITSEKUNNIOITUSTA NAISET!
En tajua miksi jotkut haluaa olla parisuhteessa.
Muistan kun nuorempana oma kihlattuni sääti toisen naisen kanssa. Kerran olin vastahakoisesti viettämässä iltaa heidän kanssaan (tässä vaiheessa heidän suhteensa ei ollut vielä virallisesti paljastunut), ja koko illan tunsin itseni kolmanneksi pyöräksi. Kaksi flirttailevaa, ihastunutta ihmistä ja minä.
Loppuillasta noustiin bussiin, mies meni tuon naisen viereen ja itse jouduin istumaan yksin heidän edessään. Kuuntelin sitä kikatusta ja insidejuttuja ja meinasin alkaa itkemään kaikkien niiden ihmisten nähde.
Sain onneksi kerättyä rohkeutta jättää mies, ja lopulta sain todisteetkin siitä, että heillä oli ollut suhde jo pidempään.
Tein muuten itsekin tänne langan aiheesta ja sain klassikkovastauksen (jssap), olisipa hauska löytää se ketju vielä!
Vierailija kirjoitti:
Palkkaat tietysti yksityisetsivän joka vahvistaa pahimmat pelkosi. Sitten voit aloittaa miehen kiduttamisen.
Ap, onko teillä lapsia? Asutteko omistusasunnossa? Jos ei, ota ero ja säästä aikaa, vaihtamalla ei ehkä parane mutta pääset paskasta. Kaikkea hyvää sulle, haleja.
Oliko tilanne kiusallinen vain sinun, vai myös heidän mielestään?
Vierailija kirjoitti:
keksikää joskus jotain uutta sikamiestarinaa. tämäkin on nähty palstalla miljoona kertaa
Hyvä kommentoija: tämä on keskustelupalsta ja jokainen tällä palstalla kertoo omasta elämästään. Minä olen kertonut pitkistä syöpähoidoistani, toipumisestani jne. ja aloittaja kertoi omasta kokemuksestaan.
Sinä kerrot päivästä toiseen omasta tilanteestasi.
Kaikki ukot juntti paskoja...aivot munissa.
Nuorta..nuorta ja uutta saatava ja heti....
Laita pihalle tai lähde.
Miksi kaikki naiset ovat täällä palstalla jatkuvasti haukkumassa miehiä? Olisiko kiva, jos miehet sitten haukkuisi täällä palstalla koko ajan naisia?
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun nuorempana oma kihlattuni sääti toisen naisen kanssa. Kerran olin vastahakoisesti viettämässä iltaa heidän kanssaan (tässä vaiheessa heidän suhteensa ei ollut vielä virallisesti paljastunut), ja koko illan tunsin itseni kolmanneksi pyöräksi. Kaksi flirttailevaa, ihastunutta ihmistä ja minä.
Loppuillasta noustiin bussiin, mies meni tuon naisen viereen ja itse jouduin istumaan yksin heidän edessään. Kuuntelin sitä kikatusta ja insidejuttuja ja meinasin alkaa itkemään kaikkien niiden ihmisten nähde.
Sain onneksi kerättyä rohkeutta jättää mies, ja lopulta sain todisteetkin siitä, että heillä oli ollut suhde jo pidempään.
Tein muuten itsekin tänne langan aiheesta ja sain klassikkovastauksen (jssap), olisipa hauska löytää se ketju vielä!
Mulla on tismalleen samanlaisia kokemuksia oman eksäni kanssa. Hänen "hyvä naispuolinen kaverinsa" liittyi seuraamme ja olin niin kolmas pyörä kaikista eksäni köyhistä yrityksistä huolimatta, että sen huomasi jopa ulkopuoliset. Kaduttaa vieläkin, etten soittanut naisen poikkikselle ja käskenyt hakemaan muijaansa pois vokottelemasta miestäni, ja miksi en jättänyt heitä baariin ja lähtenyt kotiin yksin. Se suhde olisi kannattanut lopettaa alkuunsa. Muistan kun tulimme taksilla kotiin, niin mies meni nukkumaan onnellinen hymy huulillaan kun jäin juomaan vettä koneelle ja miettimään, miten joku voi valehdella noin silmät kirkkaina vaikka kuinka olin paikalla ja näin mitä tapahtui.
Kyllä työpaikkaromansseja on ihan oikeassa elämässä. Itse olen pitkässä liitossa työkaverin kanssa, hän oli esimieheni, nyt oltu yhdessä yli 30 vuotta. Olimme molemmat vapaita, kun aloitimme suhteen. Työpaikoilla tapahtuu, etenkin virastotyössä.
Ap, vaistosi on oikeassa. Ota mies puhutteluun.