Mies tapasi töissä naisen.. Kiusallinen ilmapiiri oli kun tapasin heidät yhdessä kun kävin miehen työpaikalla
Mies on kehunut naista minulle kauniiksi.. ilmapiiri oli kiusallinen ja he katsoivat toisiaan oudolla tavalla seurassani. Tuntui kuin se työkaveri olisi ollut miehelle läheisempi kuin minä.
Kommentit (96)
Ne nai. Luultavasti työpaikan varastossa tai tms. miehesi on puristellut nartun utareita ja astunut tämän takaapäin kiivaasti nussien ja samalla kättä typykän suun edessä pitäen. Vaihtavat kiimaisia katseita ja kaikille on selvää, että kikuli on käynyt pimpassa.
Voi kauhistus. Miten joku voi olla noin mustasukkainen. Mun mies tapaa ihmisiä myös työpaikalla. Joitain naisia pitää erittäin viehättävinä. Minäkin tapaan miehiä. Ei sen tarvitse mihinkään johtaa.
Teidän parisuhde kuulostaa paskalta, eroa ja ole itse se kaunein nainen jollekin miehelle. Miehiä riittää kyllä, ei niistä kannata kilpailla.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Vaihdo jo levyä! Kuullostat ihan siltä heebolta jolla ei ole sävelkorvaa ja soittaa "Metsäkukkia" hanurilla asemalla (jotai sinne päin ).
Ihanaa, että miehesi on löytänyt ihanan kauniin Naisen. Naisen, joka ei kirjoitele av:lle joka viikko näitä samoja aloituksiaan, joka ei kyttää ja kyylää, jonka syli on pehmeä ja antelias, joka tykkää miehestä! Mies ansaitsee tuon Naisen ja sinä ap voit jatkaa kirjoitteluasi tänne runsaalla vapaa-ajallasi. Mies ei sinua häiritse, sillä kassit tyhjänä hän ei Naistaan petä.
Nussii lutikkaa. Ja on pannut muitakin. Kuvottava äijä, onko myynnin puolelta? Siellä naisetkin ovat usein tosi pinnallisia ja heppoisia.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että sanoin miehelle että tuntuu pahalta kun hän kehuu sitä naista kauniiksi minulle niin mies siihen sanoi että : oot vaan kateellinen kun se on niin kaunis..
Jos tämä on totta, niin sinä et ole se ykkönen, joka seurustelukumppanin suhteessa tulisi olla.
Tuo mies syö sinun itsetuntosi. Raukkamainen tyyppi, joka ei arvosta sinua.
Jätä tuo suhde taaksesi. Ei sinun pidä suvaita moista.
Kunnioita itse itseäsi.
Hyvä, että ilmaisit itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi olipas kiusallinen tilanne. Varmasti oksettavaa tuntea itsensä kolmanneksi pyöräksi oman miehen seurassa.
Oikeastaan se tuntui siltä kuin sisuskalut olisivat pyörähtäneet ympäri. Samalla tuli myös henkisen kuvotuksen tunne ja vahva hylkäämisen kokemus. Kotona romahdin ja itkin.
Syytäkin itkeä, kun näin pa.skan miesvihaprovon kirjoitit. Ei heru sääliä muilta kuin cammaisilta.
Onhan näitä provoja täällä paljon, mutta näitä tarinoita on myös sen vuoksi paljon, koska tätä tapahtuu oikeasti paljon: Ihmiset ihastuu ja rakastuu työpaikoilla, pettää, jättää ja eroaa tai palaa takaisin yhteen. Erittäin tavanomainen tarina ihan oikeasta elämästä. Tavallinen, mutta erittäin veemäinen ja kipeä aina petetylle. Ap:lle tiedoksi, jos tarina tosi: Tästäkin selviää!
Hah, mutta kuvitellaan elämää 10 vuoden päähän tästä: sinulla on sinkkutalous tai onnellinen elämä uuden miehen kanssa. Exäsi juoksee vieraissa ja uusi nainen on nyt tilallasi kärsimässä 🤣👍
Voimia sinulle. Aivan karsea tilanne. Tuollainen on mieheltäsi niin moukkamaista kuin olla ja voi.
No mun aviomieheni oli ollut pitkässä seksisuhteessa naisen kanssa joka sattui olemaan pomoni hyvä ystävä. Tämä koko kuvio paljastui minulle, pomolle ja työpaikalleni kun mies kirjoitteli flirttiviestiä pomoni facebook-seinällä valokuvaan, jossa tämä hänen hoitonsa oli, samassa seurueessa siis olivat ilanvietossa pomoni ja tuo nainen. Olimme juuri eronneet ja silloin en tiennyt pettämisestä, eron suurin syy oli miehen juominen. Mutta nopeasti paljastui homman nimi, tapailu oli jatkunut koko suhteemme ajan. Mulle kamalan noloa, lisäksi pomoni alkoi olla mulle jotenkin vittumaisempi ja työkavereita nauratti. Samaan aikaan ex jätti elarit maksamatta ja ei kiinnostanut tavata lapsia, eikä kiinnosta vieläkään. Itse en ole toipunut tästä enkä varmaan täysin toivu koskaan. Pomoni on tosi kaunis ja näyttävä nainen ja tämä hänen ystävänsä myös... itse olen pullukka yh. Exäni haukkui minut sellaiseksi läskiksi jota kukaan ei halua ym. En pysty varmaan koskaan enää luottamaan miehiin.
Kuka hullu nyt edes luottaisi miehiin.
Jossain nuoruuden kokemattomuudessa sellaiseen voi tietysti hetkeksi erehtyä sortumaan.
Vierailija kirjoitti:
No mun aviomieheni oli ollut pitkässä seksisuhteessa naisen kanssa joka sattui olemaan pomoni hyvä ystävä. Tämä koko kuvio paljastui minulle, pomolle ja työpaikalleni kun mies kirjoitteli flirttiviestiä pomoni facebook-seinällä valokuvaan, jossa tämä hänen hoitonsa oli, samassa seurueessa siis olivat ilanvietossa pomoni ja tuo nainen. Olimme juuri eronneet ja silloin en tiennyt pettämisestä, eron suurin syy oli miehen juominen. Mutta nopeasti paljastui homman nimi, tapailu oli jatkunut koko suhteemme ajan. Mulle kamalan noloa, lisäksi pomoni alkoi olla mulle jotenkin vittumaisempi ja työkavereita nauratti. Samaan aikaan ex jätti elarit maksamatta ja ei kiinnostanut tavata lapsia, eikä kiinnosta vieläkään. Itse en ole toipunut tästä enkä varmaan täysin toivu koskaan. Pomoni on tosi kaunis ja näyttävä nainen ja tämä hänen ystävänsä myös... itse olen pullukka yh. Exäni haukkui minut sellaiseksi läskiksi jota kukaan ei halua ym. En pysty varmaan koskaan enää luottamaan miehiin.
Älä häpeile mitään, olet hieno nainen! Suuri myötähäpeä muuta porukkaa kohtaan. Hyvä luonne on pitkällä aikavälillä tärkeämpää kuin ulkonäkö. Jaksamista ja kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi olipas kiusallinen tilanne. Varmasti oksettavaa tuntea itsensä kolmanneksi pyöräksi oman miehen seurassa.
Oikeastaan se tuntui siltä kuin sisuskalut olisivat pyörähtäneet ympäri. Samalla tuli myös henkisen kuvotuksen tunne ja vahva hylkäämisen kokemus. Kotona romahdin ja itkin.
Nämä tällaset tuntemukset on surullisen usein oikeassa. Naisen intuitio. Ala valmistella eroa.
Ja siihen oloon vielä lisättynä muistikuva sen työkaverinaisen voitontahtoisesta hymystä. Ja miehen huomaavaisuudesta sitä kohtaan. Huomaavaisempi sitä kohtaan kuin minua, ja suoraan edessäni. Miksi? En pääse tämän asian yli.
Ymmärrän. Mies on nöyryttänyt sinua. Sinuna en katsoisi tuollaista käytöstä pidempään, mies on todellinen moukka.
Kuulostaa taas ihan omituiselle tai sitten ap:n miesoletettu on todella idiootti. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiaa sulla on miehesi työpaikalle?
Kävin viemässä sille avaimen, minkä pyysi tuomaan
Se oli vinkki, että uusi ja parempi on tulossa tilalle. Kait muistit siivota kamasi pois ennen avaimen luovutusta.?
Vierailija kirjoitti:
Ne nai. Luultavasti työpaikan varastossa tai tms. miehesi on puristellut nartun utareita ja astunut tämän takaapäin kiivaasti nussien ja samalla kättä typykän suun edessä pitäen. Vaihtavat kiimaisia katseita ja kaikille on selvää, että kikuli on käynyt pimpassa.
Haittaako jos runkkukulli lievästi sykähtelee tälle ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä tällaset tuntemukset on surullisen usein oikeassa. Naisen intuitio. Ala valmistella eroa.
Ja siihen oloon vielä lisättynä muistikuva sen työkaverinaisen voitontahtoisesta hymystä. Ja miehen huomaavaisuudesta sitä kohtaan. Huomaavaisempi sitä kohtaan kuin minua, ja suoraan edessäni. Miksi? En pääse tämän asian yli.
Tähän kommentoin aikaisemmin jotain miehen vastuusta mutta se poistettiin eli joku (ap?) ilmiantaa ei-mieleisiä vastauksia.
Tämä on ollyt palstalla aiemminkin, eli on selkeä lauantaiprovo. Vielä kuvaus muka työkaverinaisen "voitonriemuisesta" hymystä.