Mies tapasi töissä naisen.. Kiusallinen ilmapiiri oli kun tapasin heidät yhdessä kun kävin miehen työpaikalla
Mies on kehunut naista minulle kauniiksi.. ilmapiiri oli kiusallinen ja he katsoivat toisiaan oudolla tavalla seurassani. Tuntui kuin se työkaveri olisi ollut miehelle läheisempi kuin minä.
Kommentit (96)
Olisit kysynyt heti siinä tilanteessa, että joko ootte pannu vaiko vasta suunnittelette, silleen ystävällisesti hymyillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vain kolme miljoonaa samantyylistä aloitusta, ei ihme että porukka ei tahdo uskoa enää mitään.
ONko yllätys että yhdellä suomen suosituimmista keskustelupalstoista pyörii paljon parisuhteissa haavoitettuja naisia? :o[/
Kukaan täysjärkinen nainen ei tällä provopalstalla avaudu ongelmistaan. Ne palstat on ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vain kolme miljoonaa samantyylistä aloitusta, ei ihme että porukka ei tahdo uskoa enää mitään.
ONko yllätys että yhdellä suomen suosituimmista keskustelupalstoista pyörii paljon parisuhteissa haavoitettuja naisia? :o
Joka päivä kymmeniä ja kymmeniä, aikamoinen otanta.
Nainen työpaikalla on varmasti kauniimpi, fiksumpi, ihanampi, tiukempi ja parempi kuin ap. Ei kai ap:n mies nyt huonompaankaan vaihtaisi?
Nyt ap siis vain etsimään uutta sulhoa kesäksi, vielä ehtii hyvin. Kannattaa aloittaa vaikka idiooteista, sellaisistahan sinä tykkäät.
Trollit suoltaa näitä kaiket päivät ja sitten se yksi sadasta, joka on tosissaan jää jalkoihin, eikä kukaan usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoo vaimonsa olevan kateellinen koska työkaveri on niin kovin kaunis, niin paljastaa kyllä itsestään aika paljon. Kukaan tosimies ei sanoisi tuollaista vaimolleen vaikka se olisi aivan tottakin.
Suomalaisilla miehillä joillakin on vaan tuo aito miehuus vähän hukassa, ja sitten tulee just tuollaisia säätöjä.
Juu, jos mieheni päästäisi moista suustaan, olisi äkkiä entinen mies. Saatika, että kohtelisi minua jotenkin vähempi arvoisena toisen naisen läsnäollessa. Tosin sinuna en ehkä olisi jäänyt edes odottelemaan vastausta vaan olisin vaatinut miehen keskustelemaan heti.
Mies on sellainen "olen tälläinen, ota tai jätä" tyyppi jonka kanssa keskustelu menee aina riidaksi
Miksi sitten roikut miehessä, jos hänessä ei ole mitään hyvää? Etkö saa parempaa? :)
Auts. Ihastusta ilmassa ihan selkeästi.
Jätä se. Älä tuhlaa aikaa tuollaiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta, että nämä ovat surkeita.
Olisikin provo. Mutta ei ole.
Jos tämä on oikeata elämää, niin, voi vttu.
Vierailija kirjoitti:
Hyi olipas kiusallinen tilanne. Varmasti oksettavaa tuntea itsensä kolmanneksi pyöräksi oman miehen seurassa.
On miehelläkin oikeus hakea seksiä ja romanttisia tuntemuksia muualta. Tässä tapauksessa vaimo on todella itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Sarjassamme kusipäiset miehet nro 2400529350202020292837738930
Huomaa kyllä miten innostunut tästä provosta.
Onko ihanaa haukkua miehiä??
Niillä on firman toisessa kerroksessa panohuone. Ne panee siellä.
Mä ihmettelen, että joku täällä vielä viitsii tota miestä puolustella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiaa sulla on miehesi työpaikalle?
Ei tuo nyt kovin ihmeellistä ole. Ollaan mekin käyty puolin ja toisin toistemme työpaikoilla, perus tstotyötä tehdään. Esim ollaan käyty tuomassa jotain.
Vähän riippuu työstä ja tietty työyhteisöstä, mutta jotkut ovat todella läheisiä työkavereita keskenään.
Mä oon esim saanut töistä ihan sydänystäviä, kun tehdään töutä yhdessä 8h, ja työn lomassa on aikaa keskustella kaikesta maan ja taivan välillä. Ihmissuhteet vaativat aikaa. Kenellä on aikaa ja energiaa arjessa viettää aikaa ja keskustella kumppanin kanssa?
Jos joku mun työkavereista ois sinkkumies, niin ihan varmasti tulisi jotain juttua.
Tietty tää ei kaikissa töissä onnistu, mutta ite oon sellaisella alalla ja työpaikassa, jossa ollaan yhdessä ja tehdään projekteja yhdessä koko ajan.
Mies on sellainen "olen tälläinen, ota tai jätä" tyyppi jonka kanssa keskustelu menee aina riidaksi