Miksi miehen käytös minua kohtaan, muuttuu aina jos lähettyvillä on kauniita naisia?
Vilkuilee sivu silmällä kauniita naisia, silmäpelailee ja vaikuttaa hermostuneelta. Ottaa askeleen minusta kauemmaksi jos on lähettyvillä ja irrottaa käden kädestä.. Tuntemattomien takia, miksi?!?!
Kommentit (43)
Haluaa päästä panemaan niitä heti kun silmäsi välttää.
Mies on kpää jos flirttailee silmiesi edessä ja yrittää saada sinulle epävarman olon ja näköjään onnistui.
Kyllä ne muut naiset tajuaa tuon eikä siksi pidä miestäsi aviomiesmateriaalina. Joku saattaa saada egobuustin jos on sen luonteinen.
Mies testailee viehätysvoimaansa tai häpeää sinua.
Muistan kun olin nuori ja hyvännäköinen, niin miehet usein alkoivat käyttäytyä tuolla tavalla läheisyydessäni.
Tökeröä käytöstä. Rakastava ihminen ei noin käyttäydy..
Miksi tuollainen mies kiinnostaa sinua?
Ja noissa tilanteissa ne naiset vielä katsoo minua tosi säälien!!!
Lapsellista käytöstä. Haluaa vakipillun, mutta haluaisi myös olla vapaa, tai ainakin tarjolla muille.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista käytöstä. Haluaa vakipillun, mutta haluaisi myös olla vapaa, tai ainakin tarjolla muille.
Samalla tavalla kuin teinitkään eivät halua tulla nähdyksi vanhempiensa seurassa.
Kielii suuresta epäkunnioituksesta omaa naista kohtaan. En katselisi tuollaista käytöstä. Enkä olisi kateellinen seuraavalle naiselle hetkeäkään.
Pena on hyvin epävarma omasta seksuaalisuudestaan. Homppi.
Vierailija kirjoitti:
Ja noissa tilanteissa ne naiset vielä katsoo minua tosi säälien!!!
Onko ihme? Kynnysmattona jos joutuu julkisesti esiintymään
Oot vaan varalla. Eroaa heti ku paremman löytää.
Mies häpeää sua ja ottais jonku muun jos sais.
Mies haluaa pitää kaikki väylät avoinna.