Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bookbeat vai Storytel ja miksi

Vierailija
05.06.2020 |

Kumpaa suosit?

Ja miksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen Bookbeatin käyttäjä, mutta Storytelistä ei ole kokemusta, joten en osaa vertailla. Liity molempiin ilmaisajalle ja kokeile, kumpi sinusta on parempi.

Vierailija
2/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin molempien tilaaja pitkään. Storytelin valikoima on parempi, lopetin bookbeatin. Mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin käytin Storyteliä, sitten Bookbeatia, nyt taas Storyteliä. Storyteliä on kivempi selata, jos ei tiedä mitä haluaa lukea. Tuntuu että on loputtomasti erilaisia listauksia ja kategorioita, eikä tunnu siltä että kaikilla listoilla on vain ne yhdet ja samat kirjat. Storytelissä pystyy usein vaihtamaan kesken kirjan kuuntelun äänikirjasta e-kirjaan ja toisinpäin. Storytelissä on isompi englanninkielisten kirjojen valikoima. Storytelissä pystyy kuuntelemaan näytteen kirjasta, että millainen lukija on, ilman että kirjaa pitää ruveta kuuntelemaan kuuntelemaan. Vaihdoin aikoinaan Bookbeatiin vain siksi, että Storytel alkoi bugaamaan omalla puhelimella. Mutta nykyään tuntuu toimivan.

Vierailija
4/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan.

Jos ei osaa lukea niin olisi vihdoin syytä opetella.

Vierailija
5/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kielisiä kirjoja Storytelissä on? Pidän itse Bookbeatissä laajan valikoiman lisäksi siitä, että voi harjoitella englannin lisäksi myös saksaa ja ruotsia. Espanjakin olisi mahdollinen, mutta sitä en osaa.

Vierailija
6/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kielisiä kirjoja Storytelissä on? Pidän itse Bookbeatissä laajan valikoiman lisäksi siitä, että voi harjoitella englannin lisäksi myös saksaa ja ruotsia. Espanjakin olisi mahdollinen, mutta sitä en osaa.

En tiedä tuosta, mun kiinnostus oli suomalaiset kirjat ja juuri äänikirjat. Storytel oli paras tässä.

Vierailija
7/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan.

Näissä palveluissa on laaja valikoima myös luettavia kirjoja. Minä normaalisti luen kirjoja Bookbeatissa. Kuuntelen äänikirjaa vain tilanteissa, joissa en pysty lukemaan, esim. bussissa, jossa minulle tulee lukiessa huono olo.

Vierailija
8/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan.

Luen sujuvasti ja nopeasti, mutta en yleensä lenkillä. Siksi bookbeat.

Vierailija
9/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nextory

Vierailija
10/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen lisäksi löytyy kirjoja ruotsiksi, englanniksi, espanjaksi, venäjäksi ja italiaksi.

Vierailija
11/11 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi tarjolla 60 päivää ihka ilmaista kuunteluaikaa Bookbeatiin. Käytä rekisteröityessä koodi BBNEFDFC . Ei sido mihinkään jatkotilauksiin.

Tai suoraan tästä linkistä:

https://www.bookbeat.com/fi/kutsu-ystava?campaign=BBNEFDFC 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi