Tamperelainen, miten usein käyt Helsingissä?
Kommentit (13)
Helsingin lentokenttäkin taitaa olla Vantaalla, niin eipä ole oikein asiaa, max 1 krt vuodessa?
Ehkä noin joka kolmas vuosi. Ne kaikki melkein kaikki käynnit lapsen takia. Viety Mannerheimin kaupunkiasuntoon, luonnontieteelliseen museoon, Kansallismuseoon, korkeasaareen, Linnanmäelle, vanhaintanssipukua ostamaan.
Tampere on ihan oma juttu. Meidän firmassa on toimipaikka tampereella, mutta ei kukaan kuvittele että pärjäisivät helsinkiläisille, tampere on vaan lähi intia.
Pari-kolme kertaa kuussa, ainakin, normioloissa. Työpaikan pääkonttori on siellä, tulee työmatkoja. Tyttäreni asuu Helsingissä, tapaan häntä.
Lisäksi käyn välillä ystävieni kanssa Helsingissä näyttelyissä, museoissa tai muuten vaan. Keikoilla, teatterissa.
Bussimatkatkaan eivät montaa euroa maksa.
N. 1 x vuosi. Lähinnä kun mennään laivalle, joskus käyty museoissa tai lintsillä.
No en ikinä. Vuosi sitten kävin työn takia, sitä ennen edellisen kerran joskus vuonna 2010.
Vierailija kirjoitti:
Tampere on ihan oma juttu. Meidän firmassa on toimipaikka tampereella, mutta ei kukaan kuvittele että pärjäisivät helsinkiläisille, tampere on vaan lähi intia.[/
Nyt en ymmärtänyt...
Toki voi johtua siitä, että olen tamperelainen.
Kerran vuodessa. Jos ei lentokenttää lasketa.
En enää ikinä. Siskoni asui siellä vuosia ja hänen luonaan tuli käytyä. Nyt kun muutti pois, ei mitään syytä käydä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampere on ihan oma juttu. Meidän firmassa on toimipaikka tampereella, mutta ei kukaan kuvittele että pärjäisivät helsinkiläisille, tampere on vaan lähi intia.[/
Nyt en ymmärtänyt...
Toki voi johtua siitä, että olen tamperelainen.Sehän se pointti just on, ei tamperelaiset ymmärrä. Aina joskus joku tampelerelainen eksyy pkseudulle ja ymmärtää enhän mä oikeasti osaa mitään.
Satunnaisesti aikanaan lentokentällä ja kerran Korkeasaaressa. Lapsi on 19.