Inkkarityttö, huhuu!!!
Mikä kp, mikä fiilis?
Mulla menossa kp27 ja nyt jänskättää ihan kauheesti kun niitä menkkoja ei kuulu vieläkään eikä oo yhtään semmonen olo et ne alkais!!! Oon ihan jännittyny koko ajan, ihan ku oisin vähintäänkin inssiin tai johonki tenttiin menossa, tuntuu et rintaa ahdistaa ja sydän hakkaa koko ajan. Rintoja aristaa aika lailla. Ti-iltana oli kamala vihlontaa alamahassa ja -selässä ja luulinkin et ne menkat tulee seuraavana päivänä vaan ei. Oviksesta en ollu ihan varma et milloin se oli tarkalleen, mut jotain kp12-17 väliltä ja sen mukaan aktiivisia oltiin... Mieskin ihmetteli et on se kumma jos ei tärppää kun niin kovin touhuiltiin! Oviksen jälkeen tuli semmonen flunssanen olo, vilutti ja värisytti, ei enää. Päätä särkee välillä mut se on tyypillistä ennen menkkoja. Yöllä ei oo kyllä yhtään semmonen menkka olo, heräilen kyllä välillä mut toisaalta nukahdan heti ja nukun ku tukki (en kuullu ees et mies tuli illalla viereen ja yleensä kuulen kaiken ku nukun niin kevyesti). Päivälläkin väsyttää... Alapäässä on semmonen aristava, turpea olo. En tiijä kuvittelenko vaan kaiken. Toista ollaan toivottu jo jonkin aikaa enkä yleensä ennen menkkoja näin oireile, siksi vähän ihmettelen... Viime viikolla olin ihan varma et menkat alkaa, nyt en oo enää niinkään varma. Mut jos ovis oli viimeistään kp17, mulla meneeyleensä 10pv menkkoihin siitä eli kaiken järken mukaan niitten piti alkaa tänään. En kyllä aio testata ennen ku kp35 jos menkkoja ei kuulu. Taitaa sattua sopivasti 1v-hääpäivän tietämille, siinä ois lahjaa kerrakseen!!!
Tämä oli huuto Inkkaritytölle mut toki muutkin samassa veneessä olevat saapi vastata ja kertoilla omia fiiliksiä! Plussaonnea kaikille!
Hu huu sinnekin!!! Voi kääks mikä päivä töissä....nää perjantait
aiheuttaa kyllä päänsärkyä. Meinasin jo kotiinlähtöä alkaa
tekemään mut pakko oli tulla kurkkaamaan ensin:).
Mulla ny kp 25 tai jotain.....alkaa olla aika jännitykset meneillään
täälläkin, kuvittelen koko ajan et mitä jos oisinkin jo raskaana, kun
tosiaan mekin aika urakalla koitettiin yritellä puolen välin maisemissa
ja mulla kierto ollut aina tosi tasainen. Niin ja tosiaan esikoisen kanssa
tärppäs samantien-----toki oishan se liian hyvää tuuria jos nytkin
niin olis, mut toivossa on hyvä elää:).
Joko meinasit testailla? Oi vitsi, lähetän paljon plussa-onnea ja
ilmottelethan heti kun tiedät mikä tilanne on:).
me ollaan lähdössä mökille viikonlopuksi, jotenkas koneen
äärellä taas vasta maanantaina, ja entistä kiireempää töissäkin
tiedossa:(. Koko ajan tuntuu kuin nipistelis alamahassa, tosin se on sitä
samaa tosiaan menkkojen alla myös.... Elättelen kuitenkin NIIN toiveita----et mitä jos. Mutta, aurinkoista viikonloppua sinulle towand@ ja kaikille muillekin !!! Kuulumisiin!