Haluaisitko olla Maria Veitola?
Kommentit (13)
Tavallaan hän on ehkä ihan ok mutta joku hänessä saa minut kokemaan hänet piiloilkeäksi.
No, en. Miksi ihmeessä? Haluaisitko itse vai?
En mitenkään erityisesti. Vaikka Maria onkin ihana!
En kyllä haluaisi nähdä sitä masentavaa naamaa peilistä. Jotenkin aina ilottoman näköinen ja oloinen. Just sellanen puoliso joka laittaa miehensä aikasin autaan olemalla aina hankala.
En Missään nimessä!😠🤬 tämä haukku Tomi Metsäketoa julkisesti, josta Tomilla
meni maine ja kunnia ja työ , naiset monet levitteli p.puheita ja kirjoitte- livat hänestä , joutui
oikeuteen ja miten kävi nämä Naikkoset joutuu itse syytteeseen
Eli korvaamaan Tenori Tomi Metsäkedolle huomattavia summia , henkisestä kärsimyksestään.
Eikä ole nyt ollut julkisuudessa.
Tässä kysyttiin haluaistko olla Maria Veitola, joo mä lukkiin .
Oikein niin, ja mä vastaan näin,
, Että tämä hänen julkinen loukkaaminen, mollaaminen jäi niin Mieleen , että Vieläkin sappi kiehahtaa kun tämä saatan .ä..
Näkyy telkus miten tämä Pilasi yhden ihmisen elämän.
Samaan kastiin kuuluu, juontaja Sari Tamminen, Kiuruveden Iskelmä viikolla koko kansan kuullen kehtas Mollata erästä 50- vuotiasta naista ,
Kun tämä oli osallistunut Seinäjoen Tangomarkkinoille.
Se oli hänelläkin Erittäin loukkaavaa.
Aina kun Sari Tamminen on telkus käännän kanavaa. Samoin kun Veitolan naaman värkki ilmestyy telkkujn käännän kanavaa.
🔭📺
Ja kun itse livenä näin tenori Metsäketoa kun näin joku vuosi, sitten , ja keskustelin hänen kanssaan, niin ei siinä ollut mitään niin hirveää mitä kirjoitettiin medioissa huueltiun Ei ihan inhimillinen ihminen Hän oli.
No se siitä Veitolasta ja hänen käytöksestä , ja hän ei ole yksin.
En todellakaan haluaisi olla hetkeäkään Maria Veitola. En myöskään haluaisi tavata häntä, vaikka tykkäänkin katsoa hänen juontamiaan TV ohjelmia.
Mikä siinä kokemuksessa niin mahtavaa olisi?
En todellakaan 😬