lopetin lottaamisen kymmenen vuotta sitten. Olen voittanut näin tuhansia euroja
Kommentit (19)
Itse olen lotonnut muistaakseni kerran elämäni aikana ja silloin ostin yhden rivin. Olen 40 v eli säästänyt näin tuhansia euroja.
On käsittämätöntä, millaisia summia ihmiset sulloo rahapeleihin. Aivan todella typerää rahankäyttöä.
Et ole voittanut yhtään vaan säästänyt jonkin verran. Vain pelaamalla voi voittaa jos käy hyvä säkä.
Aivan. Kyllä. Juu.
.... Mutta olet voinut menettää monta miljoonaa. Kyllähän se potti (melkein) aina jollekin menee. miksei sitten sinulle. Vaikka se onkin hyvin epätodennäköistä.
Itsellä on joka viikko yksi rivi vetämässä. Eihän sitä koskaan tiedä. Ei se nyt niin kallista ole. Jos miettii tuolla tavalla ei voisi ikinä ostaa mitää, kun kaikkeen menee rahaa.
Joka on sitten mennyt parissa illassa baarissa :D
Minulle lottoaminen on eräänlaista hyväntekeväisyyyttä. Olen itsekin saanut lottoamilleni rahoille vastinetta muun muassa erityislapsiperheille järjestettävillä leireillä, joita tuetaan veikkausvaroilla.
Menetän kuukaudessa muutaman satasen totoomiseen. Aina kun lupaan lopettaa pelaamisen niin parin päivän päästä oon veikkaamassa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle lottoaminen on eräänlaista hyväntekeväisyyyttä. Olen itsekin saanut lottoamilleni rahoille vastinetta muun muassa erityislapsiperheille järjestettävillä leireillä, joita tuetaan veikkausvaroilla.
Mutta kerroppa kuinka paljon Veikkaus auttaa peliriippuvaisia?
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/10/20/mot-paljastaa-veikkaus-jakaa-m…
Minä lotto pörssissä. Oikeen lotottuna ei voi hävitä ellei tuu ydinsota. Joskus pelasin veikkauksen pelejä. Joskus voitin joskus hävisin plus miinus nolla.
Itse pelaan aina välillä. Kerran olen voittanut 104€ ja toisen kerran noin 1000€. Se euron menetys kerralla ei paljoa liikuta, mutta nämä summat olivat yhtäkkiä voitettuina merkittävät lisät tuloihin.
Minua nauratti kun uudistivat lottosivuston: Ennen lottotilille pystyi siirtämään yhden rivin hinnan ja lottoamaan sen. Sitten tuli lakimuutokset, joiden tarkoitus oli suojella ylipelaamiselta. Samaan aikaan lottosivusto muuttui niin, että pelitilille olisi ollut pakko laittaa isompi summa :p
Lopetin lottoamisen siihen kiskontayritykseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lotonnut muistaakseni kerran elämäni aikana ja silloin ostin yhden rivin. Olen 40 v eli säästänyt näin tuhansia euroja.
On käsittämätöntä, millaisia summia ihmiset sulloo rahapeleihin. Aivan todella typerää rahankäyttöä.[/quote
Sama, paitsi että olen jo 52.
Minä en ole lotonnut kertaakaan elämäni aikana joten olen tienannut ihan perkeleesti sillä muihin verrattuna. Aikaa on myös säästynyt enkä ole joutunut koskaan pettymään kun voitto ei tälläkään kertaa osunut kohdalle.
Kiitos ihanasta aloituksesta, ap.
Jäänyt voittamatta miljoonia. En voisi elää noin, se lunastamaton voitto kummittelisi.
Ostamalla loton maksat unelmasta, ihmiset jotka ei lottoile eivät osaa haaveksua rahallisista himoista.
Itse esim. Ostaisin saaren ja rakennuttaisin sinne linna maisentalon ja puutarhan avoimin rahasuunnitelmin. Työllistäisi paikallisia työttömiä kun linnaa ja puutarhaa rakennettaisiin.
Ostamalla tuon arvan voin jo mielikuvituksessani uppoutua linnan yksityiskohtiin tai uima-altaisiin ja puutarhaan.
Ilman lottoa ei minulla olisi mahdollisuuksia tuohon linnaan.
Kiitos kaikille lukijoille. Pyydän anteeksi jos joku kokee itsensä loukkaantuneeksi viestini vuoksi
Tässä monelle loistava lottopeli (ei kaikille):
Laita viikonloppuna saunakaljaan/-siideriin käytetyt rahat aina talteen. Itse en ole näin viisas, mutta kaveri teki näin jo 10 vuotta sitten. Jos ei olisi koronaa, olisi nyt ollut ajankohtaista kolmen viikon matka Etelä-Amerikkaan.
..mutta miljoonia et tule koskaan voittamaan
Meneehän siihen viisikymppiä vuodessa jos lottoaa rivin viikossa. Eli saman verran rahaa kuin siihen, jos käy viisi kertaa syömässä työmaaruokalassa.