Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi oman miehen kanssa ällöttää. Auttaisiko vieras?

Vierailija
05.06.2020 |

Ennen nautin seksistä mieheni kanssa, mutta nykyään se on todellista pakkopullaa. Pystyn jos pidän silmät kiinni ja ajattelen jotain toista miestä.

Mies fyysisesti hyvässä kunnossa. Tulemme ihan siedettävästi juttuun muuten.

Mietin että jos joku omasta mielestäni kiihottava mies tulisi vastaan haluaisin kokeilla olenko ylipäätään kyllästynyt seksi in miesten kanssa vai vain omaan mieheen?

Masturboin kyllä melkein päivittäin, mutta noin yleisesti ottaen kiinnostun seksuaalusesti ehkä 1/20000 miestä kohdin.

Onko kukaan kokeillut? Auttoiko vai haittsiko?

Joo joku voi sanoa että ero voi tulla plaaplaa ja mieskin vrmaan olisi raivoissaan mutta muussa tapauksessa tuntuu että vaihtoehtoja on kaksi:

Ei seksiä miehen kanssa
Ero

Ja olen nyt 5 vuotta yrittänyt kertoa miehelle mistä pidän mutta hän haluaa toimia omalla tavallaan sängyssä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä miten laskea rimaa. En pysty napsauttamalla sormia pitämään miestä kiihottavana. Uuttakaan miestä.

Mutta jos olen kiinnostunut tiedän sen melkeinpä samalla sekunnilla kun kohtaan miehen. Eipä tässä auta kai kun kärvistellä ja odottaa tapahtuuko jotain.

Ehkä sitten lopetan sen masturboinnin ajattelin että se edes jotenkin ylläpitäisi mun seksuaalisuuttani...

Ap

Ei kannata kuunnella muita. Jos et koe seksuaalista vetovoimaa mieheesi, niin ei siinä auta masturboimisen lopettaminen, pahentaa vain. Silloin sua panettaa koko ajan ja haluaisit mennä vieraisiin oman ukon sijasta. Ei toinen ihminen muutu haluttavaksi vaikkei masturbois.

Vierailija
22/31 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa miehellesi vieras seksikumppani, niin sinun ei tarvitse enää sekstailla ällöttävän miehesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on naisen ja miehen välinen juttu. Siihen ei muilla ole sijaa, Jumalakin tuomitsee avionrikkojat.

tarttukaa niskastanne itseenne, eikö ole aika jo tunnustaa tämä tosiasiaa eikä mielistellä ja lukea lakia itselle sopivaksi?

24/31 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kannattaa kokeilla. Niin tein minäkin. Siis en toisen miehen kaa vaan naisen kaa. Helpotti kyllä.

Vierailija
25/31 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras nainen miehellesi voisi auttaa. Voisi vaikka oppia jotain.

Samaan aikaan itse pidättäydyt myös mastuboinnista, niin omakin kiima kasvaa korkoa. Alkaa jossain vaiheessa omakin mies kiinnostamaan.

Vierailija
26/31 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboinnin lopetus ei auta, jos seksi ei ole puolison kanssa muuten tyydyttävää. Ap sanoi, ettei puoliso tahdo tehdä pyydettyjä asioita seksissä. Itse esim ajattelen, että jos mies haluaisi vain pelkkää penetraatiota, minun olisi seksuaalinenpakko laueta klitoriksesta. Se kun on ainut asia, joka minut laukaisee. Koen fyysistä laukeamispakkoa välillä. Siinä ei yhdyntä auta mitään. Oma soolo voi myös voimistaa kiimaa ja kiihottuneisuutta. Klitorisorkun jälkeen yhdyntäkin tuntuu joltakin. On myös pillu turpeampi ja parempi miehelle.

Vierailija
27/31 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoituksesta että seksiä kestää vaan silmät kiinni tuli mieleen oma vaimo.. nykyään seksiä pitää harrastaa aina pimeässä. Ennen valot ei olleet ongelma. Eikä vaimo häpeile omaa kehoaan vaan surutta muuten on alasti mun nähden. Onko vaimollani sama tilanne kuin AP:lla ettei kestä seksiä mun kanssa jos näkee mut eikä voi rauhassa fantasioida toisesta.

Vierailija
28/31 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystytkö kuitenkin imaisemaan kassit tyhjiksi saunan jälkeen normaaliin tyyliin

Vierailija
29/31 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi oman miehen kanssa ällöttää, ei ole juuri hyviä vaihtoehtoja. Ja ehkä juuri sen takia ei ole paljonkaan hävittävää, jos kokeilee miltä seksi tuntuisi vieraan kanssa. Parhaassa tapauksesssa se tuntuu ihanalta, ja sinun on helpompi tehdä päätös siirtyä eteenpäin aikaisemmasta suhteestasi. 

Voi kuulostaa aika julmalta omaa miestäsi kohtaan, mutta loppujen lopuksi tämä on sekä järkevintä teille kummallekin. Puhun tässä omasta kokemuksesta, jossa seksi ei nyt ällöttänyt mieheni kanssa, mutta ei kyllä antanutkaan mitään. Kun kokeilin vierasta (ja hieman erilailla varusteltua), se oli taivaallisen ihanaa; löysin oman seksuaalisuuteni ja kyvyn nauttia uudelleen. Myös mieheni löysi itselleen paremmin yhteensopivan kumppanin varsin nopeasti, ja nykyään olemme molemmat siinä suhteessa onnellisemmassa asemassa.

Vierailija
30/31 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiassa käynti ei panemista paranna.

Vierailija
31/31 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla, jos toisesta olisi apua. Itse olen pari kertaa käyttänyt tämän miehen palveluita. Todella komea ja osaa asiansa.

https://maksullinenmies.wixsite.com/maksullinenmies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi