Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Twerkkaaminen onkin yllättävän vaikeaa ja raskasta

Vierailija
05.06.2020 |

Sitä voisi luulla että kyse on pelkästä pyllyn hytkyttelystä, mutta ehei.

Itse en saa jutun juonesta kunnolla kiinni, vaikka olen harjoitellut nettivideoiden kanssa jo pidemmän aikaa. Lantio ei vaan liiku eikä taivu kunnolla. Alaselkä rasittuu. Virtsarakko tuntuu hölskyvän ja karkaavan hetkenä minä hyvänsä omille teilleen. Rytmiä ei löydy. Pylly ei hylly.

Ja olen sentään harrastanut mm. painonnostoa, joogaa ja voimistelua.

Ei vaan lähde. Tällaista suomalaista persjalkaa ei ole luotu twerkkaamaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään millä twerkata 😕

Vierailija
2/8 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twerkkaus on perseaivoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jaksa twerkata voi mennä vaikka esiintymisvalmennukseen. On tosin hieman kalliimpaa kuin jumppatunnit.

Vierailija
4/8 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harrastanut tanssia koskaan? Se puuttui listalta. Suomalaiset on keskimäärin melko jäykkiä tanssimaan.

Vierailija
5/8 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu arvosteluissa kyse onkin siitä että kuinka typerältä ja satavarmasti seksuaaliselta se näyttää, ei siitä että se voi olla ja onkin kehonhallintaa ja kuntoa vaativaa liikuntaa. On olemassa sanonta että nimi miestä myöten, tässä pätee kai että harrastus naista myöten.. mikä kenellekin sopii.

Vierailija
6/8 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu arvosteluissa kyse onkin siitä että kuinka typerältä ja satavarmasti seksuaaliselta se näyttää, ei siitä että se voi olla ja onkin kehonhallintaa ja kuntoa vaativaa liikuntaa. On olemassa sanonta että nimi miestä myöten, tässä pätee kai että harrastus naista myöten.. mikä kenellekin sopii.

Vähän kuin tankotanssi

Vierailija
7/8 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa se ottaa, mutta kyllä se suomalainenkin lantio lopulta liikkuu. Suosittelen live alkeiskurssia, ei niistä nettivideoista tarpeeksi irti saa..

Vierailija
8/8 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän kanssa kannattaakin olla varovainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi