Varatut miehet valmiita jättämään perheensä Anne Kukkohovin vuoksi!
Anne Kukkohovi avautuu podcastissa kiusallisesta tilanteesta - varatut tuttavamiehet halusivat jättää perheensä: "On kysytty, onko mahdollisuuksia"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d7f3b54e-c62f-4166-8eea-945ee1…
Mitenköhän moni av-mamman mies ehdotellut Annelle?
Kommentit (103)
😂 Tästä ketjusta huokuu keskivertotanttojen katkera kateus naista kohtaan, joka on onnistunut säilyttämään seksuaalisen vetovoimansa mummoikäiseksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi samoin erottuani. Ystävättärieni miehet alkoivat soitella ja pyysivät ulos.
Joku sanoi, että "sinulle sopii avioero, olet paremman näköinen kuin koskaan."
Perheystävien kanssa vietetystä pikkujouluista jouduin lähtemään pois, koska pikkuvaimoja häiritsi se, että heidän miehet pyöri ympärilläni.Miksi nämä naiset ovat mielestäsi “pikkuvaimoja” jos heitä häiritsee heidän miestensä käytös?
Koska he olivat juuri sellaisia pikkuvaimoja, jotka takertuvat miehiinsä yhteisissä juhlissa. Mies ei olisi saanut edes puhua muille naisille.
Minä eronneena rouvana olin tietysti vaarallinen saalistaja. Naiset eivät tajunneet, ettei minua heidän pikkumiehensä kiinnostaneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu omaan tuttavapiiriini enkä usko, että miehenikään tuntee Kukkohovia. Olen 99 % varma, että jos kysyisin häneltä tietääkö hän, kuka Kukkohovi on, hänellä ei olisi aavistustakaan.
Sun mies on todennäköisesti runkannutkin ajatellen Kukkohovin seksikästä olemusta ja fantasioinut mitä tekisi hänelle kahden. Olen 99% varma.
Vierailija kirjoitti:
😂 Tästä ketjusta huokuu keskivertotanttojen katkera kateus naista kohtaan, joka on onnistunut säilyttämään seksuaalisen vetovoimansa mummoikäiseksi asti.
Tämä! Juuri näin.
Olen heteronainen, mutta valmis myöntämään, että Anne on hyvin sensuelli nainen.
Miksi tämäkin ketju saa olla palstalla ja asialliset ketjut poistetaan? Tässä on jokin Sanoman agenda taustalla, mikä ei noudata sinänsä logiikaa: näytetään, että nettikeskustelu on ala-arvoista, jotta sen sensuroiminen pitäisi sallia? Kaupallinen yhtiö ajaa tällaista? En vain käsitä, en.
Seksikäs nainen tuo Kukkohovi. Mies voi aivan vapaasti hylätä perheensä ja lähteä Kukkohovin perään. Kyllähän minä itsekin katselen muita naisia ja mietin, että kenet ottaisi seuraavaksi "salarakastajaksi".
Useimmat miehet eivät lainkaan tajua, mitä "tyttöjen illanvietossa" todella tapahtuu. Mies vain käy töissä ja elättää perheen (vaimo + lapset + koira).
Biseksuaali, 33 v
Anne vaikuttaa luulevansa olevansa jotenkin tosi erityinen. Eiköhän kaikki naiset ole olleet himottavia, ihania ja kauniita niiden miesten silmissä jotka halunneet perustaa perheen. Ja sellaista hyvää liittoa ei riko joku ihminen joka vaan näyttää hyvältä ja on kiva. Minä en jättäisi kaljuuntuvaa miestäni vaikka joku hemmetin komea miljonääri näyttäisi vihreää valoa. Rakastan miestäni niin paljon että en pysty kuvittelemaan tai halua parempaa, kohtalo on meidät saattanut yhteen ja me ollaan me. Ei sitä enää aleta vaihtamaan, jos parisuhde toimii eli olemme hyviä toisillemme. Miehet kokemukseni mukaan ajattelevat myös näin, ovat jopa enemmän romanttisia kuin naiset.
Ne miehet jotka on Annelle ehdotellut, on varmasti sellaisia miehiä jotka muutenkin pettää vaimojaan ja ehdottelee ja puhuu lämpimiä muillekin naisille saadakseen sänkyynsä.
Minusta on hyvä, että naiset kertovat, millaisia useat miehet todellisuudessa ovat, eivätkä salaile miesten puolesta, millaisia sikoja he ovat. Tässä taas naiset hyökkäävät toisen naisen kimppuun, vaikka hän tekee palveluksen ja toimii naisten äänenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu omaan tuttavapiiriini enkä usko, että miehenikään tuntee Kukkohovia. Olen 99 % varma, että jos kysyisin häneltä tietääkö hän, kuka Kukkohovi on, hänellä ei olisi aavistustakaan.
Sun mies on todennäköisesti runkannutkin ajatellen Kukkohovin seksikästä olemusta ja fantasioinut mitä tekisi hänelle kahden. Olen 99% varma.
Mitä sitten? Ei ole kovin vaarallista...
Miksi ihmeessä? Oli ihan ok-näköinen nuorempana, ei enää herkku millään muotoa.
Kauhea solvausketju naisesta, joka ei ole tehnyt mitään pahaa eikä väärää. Naiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se Anne indikoi noin lähipiirilleen, että ei paljon kaverien äijät kiinnosta. Jos ukot jatkaa jankkaamista niin paljastaa julkisuudessa tilanteen. Eipähän tarvitse kertoa kaverille päin naamaa, että ukkosi yritti, mutta viesti menee jakeluun julkisuuden kautta. Aika tyylikäs veto - ei tarvitse itse puhua kasvotusten noiden äijien puolisoiden kanssa asiasta.
Nuo ovat teinijuttuja - oikeasti. Kenen viisikymppisen tuttavapiirissä liikkuu ihmisiä, jotka sanoisivat, että ”olisin heti sinun kanssasi jos olisi saumaa”? Käsi ylös? Aivan. Ei ihan täyspäisimpää jengiä - epäilen. Annella on oltava jokin trauma, niin sekopäistä tuo touhu on. Myötähäpeä.
Kyllä minuakin on ystävän mies yrittänyt iskeä. Ystävä istuu toisessa pöydässä, ollaan baarissa illallisen jälkeen yksillä. Mies on minua paljon vanhempi, diplomi-insinööri ja oikeasti rakastunut ystävääni. Kännissä avautui sitten, että olisi minun kanssani jos ei olisi ystäväni kanssa. Olin aivan mykistynyt ja shokissa. Tunnustus tuli aivan puskista, se yllätti epämukavasti ja aiheutti kurjan mielen ystäväni takia. En olisi halunnut tietää. Enkä itse todellakaan olisi ollut kyseisen miehen kanssa, vaikka hän vapaa olisikin eikä olisi ystäväni mies. Sekin tuntui ikävältä, että mies oletti minun olevan otettavissa. Ei ole ainut tapaus laatuaan. Hyvä, että Anne ottaa tällaiset puheeksi julkisuudessa. Ei ole Annen häpeä todellakaan, vaan niiden varattujen miesten!
Tän eksukkohsn on joku mongoloidi en ite ainakaan haluais höyltä tiiä mitä tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppinen eukko ja henkisesti 15-vuotiaan tasolla.
Niiiin tämä! Ovatkohan ”ystävät” samaa tasoa - huoh!
Olen 50 v ja en ikinä menisi missään sanomaan noin kuten hän, en kehtaisi. Olen tosi kaunis nainen, olen aina tiennyt sen, mutta ei kukaan mies ole tyrkyttänyt minulle itseään. Enemmän miehet kiertää minut kaukaa ja ovat ujoja. Jännä, että Kukkohovilla riittää näitä tyrkyttäjiä. Ehkä on aina jossain bileissä, missä riittää näitä itseään tyrkyttäviä miehiä.
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän about kaikki miehet haluaisi Annen kanssa yhden yön, mutta haluaisiko ne enempää?
Eihän tuossa muikkelissa mitään erikoista ole.
No onhan se ikäisekseen poikkeuksellisen hyvännäköinen. Vai laitatko vaikka muutaman "erikoisen" samanikäisen.
Kyllä minä uskon. Minulle, kun erosin, moni mies baarissa tanssilattialla kysyi, että onko hänellä mahdollisuutta ja moni sanoi, että on valmis eroamaan jos vain minut omakseen saisi. Asun pienessä kaupungissa ja moni näistä miehistä on tuttavieni aviomiehiä. Olin aivan ällikällä lyöty kun eron jälkeen tuommoinen alkoi. Moni mies tunnusti pitkään haaveilleensa minusta. Muutaman kerran noin tapahtui myös juhlien jatkoilla jolloin heidän omat vaimonsa, minun ystävättäreni, istuivat samassa pöydässä.
Voi kun tietäisitte miten paljon miehet, tututkin, tarjoavat itseään. Juuri ne, joista ei ikinä uskoisi ja joiden vaimot pitävät miehiään uskollisina.
Selvyyden nimissä on sanottava, etten yhtäkään tarjoutuvaa mukaani huolinut. Mieskiintiöni on täynnä, kiitos vaan.
Annen ex-mies kertoi ohjelmassa asiasta. Kaverit oli kyselleet.