Varatut miehet valmiita jättämään perheensä Anne Kukkohovin vuoksi!
Anne Kukkohovi avautuu podcastissa kiusallisesta tilanteesta - varatut tuttavamiehet halusivat jättää perheensä: "On kysytty, onko mahdollisuuksia"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d7f3b54e-c62f-4166-8eea-945ee1…
Mitenköhän moni av-mamman mies ehdotellut Annelle?
Kommentit (103)
Nyt olisi hyvä hetki korkata. Paha mieli lähtisi kerrasta.
Kai tohon työmies tarpeensa tekis. Vongatessa saattaa päästä kaikenlaista suusta.
Aika turvoksissa noissa kuvissa. Onko alko mukana kuvioissa?
Hänellä on valtava huoli ikääntymisestään ja yrittää siksi todistaa olevansa vielä kuumaa kamaa. In your dreams baby.
Oletteko katsoneet sen insta videota, missä Harpo hiuksiaan. Ai herranjestas sitä myötähäpeän määrää, mitä kokee katsellessaan. 🤦🏼♀️
Kertonut olevansa erityisherkkä niin mistä tällainen avautuminen johtuu ei herkät näin toimisi..... Haluaako jonkun suhteeseen kitkaa tällä avautumisellaan
myötähäpeän tunne kirjoitti:
Kuka muka uskoo tuon tuulellakäyvän muijan höpötyksiin? Mielestäni Kukkohovi ei ole koskaan ollut mikään suuren luokan kaunotar. Ihan tavisnätti tapaus, joka vanhemmiten on juossut kauneuskirurgsissa hoidoissa.
Naiset luulevat, että täytyy olla suuren luokan kaunotar kiinnostaakseen miehiä, kun taas miehet näkevät ihan jotain muuta. Se on se sex appeal, eikä siihen tarvita mitään suuren luokan kaunottaren ulkonäköä. Anne on hyvin seksikäs.
Todellakin ainoastaan kategoriassa
, tuollaisia kävelee vastaan about 13 tusinassa. Pakonomainen 5-kymppisen vaihdevuositantan nuoruuden obsessointi ja todella narsistiselta haiseva alituinen itsekehu pitäneet mummon palstoilla. Bisneksetsään ei tainneet ihan startata tällä ei-korkeakoulutetulla valopäällä. Potoksipiikittäminen ja naamaa kiristävät hoidot tainneet tyhjentää Anne-paran tilipussin.
Ei jatkoon.
Naiset täällä hädissään Annea haukkuu.
Nais(t)en suurin ylpeydenaihe: "varatut miehet haluavat jättää vaimonsa minun takiani".
M/40
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitsisi ketään haukkua, tai olla hädissään? Anne ei kuulu tuttaviini, onneksi, minusta on mautonta vihjailla julkisesti ystäviensä miehistä sen sijaan että olisi sanonut suoraan näille ystäville heidän miestensä käytöksestä. Nyt hän vihjaili niin että kaikki kaverit saavat hävetä silmät päästään että joku luulee heidän miehensä ehdotelleen. Oikea ystävä ei toimi noin, vaan suoraselkäisesti.
Tämä ei kuitenkaan meinaa etteikö Anne olisi kaunis nainen. Olen hänet livenäkin tavannut ja upeahan hän on, mutta ei silti näköjään osaa olla hyvä ystävä.
*Kommentista puuttui 1 sana:
'vain kategoriassa perusnätti.'
Vierailija kirjoitti:
Nais(t)en suurin ylpeydenaihe: "varatut miehet haluavat jättää vaimonsa minun takiani".
M/40
Eräs mies jätti vaimonsa minun takiani, ainakin kyseisen naisen sanojen mukaan. En ole siitä lainkaan ylpeä. Itse asiassa haluaisin kyllä uskoa, että olisivat eronneet muutenkin. Minua kyseinen mies ei silti saanut, en ollut hänestä kiinnostunut ennen eroaan, enkä sen jälkeen.
Katoin instakuvia ja pakosti on filtteröityjä kaikki. Ei rypyn ryppyä kuvissa ja niitähän viisikymppisellä on ihan väkisin.
Mulle kävi samoin erottuani. Ystävättärieni miehet alkoivat soitella ja pyysivät ulos.
Joku sanoi, että "sinulle sopii avioero, olet paremman näköinen kuin koskaan."
Perheystävien kanssa vietetystä pikkujouluista jouduin lähtemään pois, koska pikkuvaimoja häiritsi se, että heidän miehet pyöri ympärilläni.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi samoin erottuani. Ystävättärieni miehet alkoivat soitella ja pyysivät ulos.
Joku sanoi, että "sinulle sopii avioero, olet paremman näköinen kuin koskaan."
Perheystävien kanssa vietetystä pikkujouluista jouduin lähtemään pois, koska pikkuvaimoja häiritsi se, että heidän miehet pyöri ympärilläni.
Miksi nämä naiset ovat mielestäsi “pikkuvaimoja” jos heitä häiritsee heidän miestensä käytös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitsisi ketään haukkua, tai olla hädissään? Anne ei kuulu tuttaviini, onneksi, minusta on mautonta vihjailla julkisesti ystäviensä miehistä sen sijaan että olisi sanonut suoraan näille ystäville heidän miestensä käytöksestä. Nyt hän vihjaili niin että kaikki kaverit saavat hävetä silmät päästään että joku luulee heidän miehensä ehdotelleen. Oikea ystävä ei toimi noin, vaan suoraselkäisesti.
Tämä ei kuitenkaan meinaa etteikö Anne olisi kaunis nainen. Olen hänet livenäkin tavannut ja upeahan hän on, mutta ei silti näköjään osaa olla hyvä ystävä.
Huom! Annen mies kertoi jo Maria Veitolan tv-ohjelmassa, että hänen kaverit kyselivät Annasta, kun he olivat päättäneet erota.
Meillä oli koulussa yksi Anne joka antoi vähän kaikille.