Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut miehet valmiita jättämään perheensä Anne Kukkohovin vuoksi!

Vierailija
05.06.2020 |

Anne Kukkohovi avautuu podcastissa kiusallisesta tilanteesta - varatut tuttavamiehet halusivat jättää perheensä: "On kysytty, onko mahdollisuuksia"

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d7f3b54e-c62f-4166-8eea-945ee1…

Mitenköhän moni av-mamman mies ehdotellut Annelle?

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli koulussa yksi Anne joka antoi vähän kaikille.

Vierailija
62/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti jättäisivät... :D

Vierailija
64/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi hyvä hetki korkata. Paha mieli lähtisi kerrasta.

Vierailija
65/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tohon työmies tarpeensa tekis. Vongatessa saattaa päästä kaikenlaista suusta.

Vierailija
66/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turvoksissa noissa kuvissa. Onko alko mukana kuvioissa?

Vierailija
67/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on valtava huoli ikääntymisestään ja yrittää siksi todistaa olevansa vielä kuumaa kamaa. In your dreams baby.

Vierailija
68/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneet sen insta videota, missä Harpo hiuksiaan. Ai herranjestas sitä myötähäpeän määrää, mitä kokee katsellessaan. 🤦🏼‍♀️

Vierailija
69/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonut olevansa erityisherkkä niin mistä  tällainen avautuminen johtuu ei herkät näin toimisi..... Haluaako jonkun suhteeseen kitkaa tällä avautumisellaan

Vierailija
70/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötähäpeän tunne kirjoitti:

Kuka muka uskoo tuon tuulellakäyvän muijan höpötyksiin? Mielestäni Kukkohovi ei ole koskaan ollut mikään suuren luokan kaunotar. Ihan tavisnätti tapaus, joka vanhemmiten on juossut kauneuskirurgsissa hoidoissa.

Naiset luulevat, että täytyy olla suuren luokan kaunotar kiinnostaakseen miehiä, kun taas miehet näkevät ihan jotain muuta. Se on se sex appeal, eikä siihen tarvita mitään suuren luokan kaunottaren ulkonäköä. Anne on hyvin seksikäs.

Vierailija
71/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ainoastaan kategoriassa

, tuollaisia kävelee vastaan about 13 tusinassa. Pakonomainen 5-kymppisen vaihdevuositantan nuoruuden obsessointi ja todella narsistiselta haiseva alituinen itsekehu pitäneet mummon palstoilla. Bisneksetsään ei tainneet ihan startata tällä ei-korkeakoulutetulla valopäällä. Potoksipiikittäminen ja naamaa kiristävät hoidot tainneet tyhjentää Anne-paran tilipussin.

Ei jatkoon.

Vierailija
72/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset täällä hädissään Annea haukkuu.

Vierailija
73/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nais(t)en suurin ylpeydenaihe: "varatut miehet haluavat jättää vaimonsa minun takiani".

M/40

Vierailija
74/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitsisi ketään haukkua, tai olla hädissään? Anne ei kuulu tuttaviini, onneksi, minusta on mautonta vihjailla julkisesti ystäviensä miehistä sen sijaan että olisi sanonut suoraan näille ystäville heidän miestensä käytöksestä. Nyt hän vihjaili niin että kaikki kaverit saavat hävetä silmät päästään että joku luulee heidän miehensä ehdotelleen. Oikea ystävä ei toimi noin, vaan suoraselkäisesti.

Tämä ei kuitenkaan meinaa etteikö Anne olisi kaunis nainen. Olen hänet livenäkin tavannut ja upeahan hän on, mutta ei silti näköjään osaa olla hyvä ystävä.

Vierailija
75/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Kommentista puuttui 1 sana:

'vain kategoriassa perusnätti.'

Vierailija
76/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nais(t)en suurin ylpeydenaihe: "varatut miehet haluavat jättää vaimonsa minun takiani".

M/40

Eräs mies jätti vaimonsa minun takiani, ainakin kyseisen naisen sanojen mukaan. En ole siitä lainkaan ylpeä. Itse asiassa haluaisin kyllä uskoa, että olisivat eronneet muutenkin. Minua kyseinen mies ei silti saanut, en ollut hänestä kiinnostunut ennen eroaan, enkä sen jälkeen.

Vierailija
77/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin instakuvia ja pakosti on filtteröityjä kaikki. Ei rypyn ryppyä kuvissa ja niitähän viisikymppisellä on ihan väkisin.

Vierailija
78/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin erottuani. Ystävättärieni miehet alkoivat soitella ja pyysivät ulos.

Joku sanoi, että "sinulle sopii avioero, olet paremman näköinen kuin koskaan."

Perheystävien kanssa vietetystä pikkujouluista jouduin lähtemään pois, koska pikkuvaimoja häiritsi se, että heidän miehet pyöri ympärilläni.

Vierailija
79/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi samoin erottuani. Ystävättärieni miehet alkoivat soitella ja pyysivät ulos.

Joku sanoi, että "sinulle sopii avioero, olet paremman näköinen kuin koskaan."

Perheystävien kanssa vietetystä pikkujouluista jouduin lähtemään pois, koska pikkuvaimoja häiritsi se, että heidän miehet pyöri ympärilläni.

Miksi nämä naiset ovat mielestäsi “pikkuvaimoja” jos heitä häiritsee heidän miestensä käytös?

Vierailija
80/103 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitsisi ketään haukkua, tai olla hädissään? Anne ei kuulu tuttaviini, onneksi, minusta on mautonta vihjailla julkisesti ystäviensä miehistä sen sijaan että olisi sanonut suoraan näille ystäville heidän miestensä käytöksestä. Nyt hän vihjaili niin että kaikki kaverit saavat hävetä silmät päästään että joku luulee heidän miehensä ehdotelleen. Oikea ystävä ei toimi noin, vaan suoraselkäisesti.

Tämä ei kuitenkaan meinaa etteikö Anne olisi kaunis nainen. Olen hänet livenäkin tavannut ja upeahan hän on, mutta ei silti näköjään osaa olla hyvä ystävä.

Huom! Annen mies kertoi jo Maria Veitolan tv-ohjelmassa, että hänen kaverit kyselivät Annasta, kun he olivat päättäneet erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi