Kulmuni erosi. Kuka tilalle?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Marin heitti taas junan alle :D
Kamala ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ny oo mitään järkeä. Koulutettu juuri tehtäviinsä isolla rahalla.
Tässä on nyt jotain muutakin takana.
Marin sanoi sitä maanvaivaksi, niin eiköhän hän savustanut Katrin ulos. Kova nainen.
Sipilä voisi kyllä olla yllätysveto!Kannatan.
Esko Aho tai Matti Vanhanen. Molemmilla on kokemusta kovista paikoista.
J U H A S I P I L Ä T A K A I S I N !
Ottaisi meinaan joitakuita pannuun.
Toivon keskustalta pelisilmää. Nyt on oikea aika terävöittää hieman vasemmistohallituksen takuumiehenä toimineen puolueen politiikkaa, sen sanoo gallupkannatuskin. Sipilä valtiovarainministeriksi ja jatkossa pidetään rahanjaossa hieman suomalaistenkin puolta.
Vierailija kirjoitti:
Meni ohi. Mitä Marin on tässä jutussa muka tehnyt? Marinin kätyritkö paljastivat, että Kulmuni on pistänyt koulutuksensa veronmaksajien piikkiin?
Minun nähdäkseni Marin katseli vierestä ja antoi Kulmunin ja kepulaisten päättää itse miten menettelevät, siihen itse mitenkään vaikuttamatta.
Vierailija kirjoitti:
Esko Aho tai Matti Vanhanen. Molemmilla on kokemusta kovista paikoista.
Ei Ahoa missään tapauksessa. Venäläisten kätyri, saa rahansa venäläiseltä Sberbankilta, jonka palkkalistoilla on vaikka se on länsimaiden pakotelistalla. Näyttäisi todella pahalta. Eikä ne ansiot ysärin laman hoidossa ole mairittelevia nekään, tosin silloin oli syyllisiä muitakin.
Hei mutta miten olisi Päivi Nerg!
Se ei taida olla kepulainen, mutta nopeastihan asia järjestyy, jos halutaan, samoin kuin järjestyi, kun Sipilä halusi Anne Bernerin ministerikseen. (Berner muuten onkin yksi hyvä syy olla ehdottamatta Sipilää pestiin.)
Ei kukaan keskustasta.Eihän heitä kukaan kansasta valinnut edes koko hallitukseen vain tyhmä Rinne joka joutui itse lähtemään keskustan luottamuspulan vuoksi sai siis mitä hakikin.Ulos koko keskusta hallituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ny oo mitään järkeä. Koulutettu juuri tehtäviinsä isolla rahalla.
Marin sanoi sitä maanvaivaksi, niin eiköhän hän savustanut Katrin ulos. Kova nainen.
Saattoi olla myös Kepun sisäistä peliä. Toki jos myös Marinin luotto oli mennyt Kulmuniin. niin silläkin saattoi olla jotain vaikutusta.
Kyllähän Kepun ilman muuta kannattaa hakea uutta alkua uudella rahaministerillä ja uudella puheenjohtajalla. Kulmunin toiminta on ollut todella hapuilevaa.
Vierailija kirjoitti:
jatkossa pidetään rahanjaossa hieman suomalaistenkin puolta.
Täsmentäisitkö, millä tavoin nyt ei ole pidetty suomalaisten puolia?
Hallitus esim. vastikaan otti niin tiukan kannan EU:n kaavailemaan elvytysrahastoon, että arvellaan että siitä voi jopa seurata Italiassa hallituskriisi, kun ei saadakaan odotetulla tavalla rahaa.
(Bisnesmies Sipilä voisi kyllä ymmärtää, että vientimaat kannattaa pitää hengissä.)
Pliis, ei ketään vanhaa setää. KEPUn käy huonosti, valittiin ministeriksi kuka vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala ihminen.
Niin, kumpi...tai kuka? Konduktööri tai junakuski kenties?
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan keskustasta.Eihän heitä kukaan kansasta valinnut edes koko hallitukseen vain tyhmä Rinne joka joutui itse lähtemään keskustan luottamuspulan vuoksi sai siis mitä hakikin.Ulos koko keskusta hallituksesta.
Mitäs jos vähän perehtyisit siihen, mikä se sellainen hallitus on ja miten se muodostetaan.
Kansa ei ole Suomessa koskaan valinnut mitään puoluetta hallitukseen, joten ei ole mikään peruste heittää jotain puoluetta hallituksesta pois siksi, että kansa ei sitä sinne ole valinnut.
Se on eduskunta, jonka kansa valitsee.