Ootko ikäistäsi rupsahtaneempi vai paremmin säilynyt?
Tuli mieleen tällänen kun näin parin päivän sisään kolme koulu aikaista ikätoveriani. Juma että se oli rupsahtaneita, 2 naista varsinki.
Mites sinä?
Ite oon jostain syystä nuoresta asti nuoremman näkönen.
T: M40
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon täällä on kommentteja, miten heitä luullaan nuoremmiksi. Missä te tapaatte näitä ikäarvuuttelijoita, itselle ei ole tullut yhtäkään vastaan, ikää 40v.
Eli kertoo ainoastaan siitä että näytät ikäistäsi vanhemmalta.[/
Kiitos! :)
Naamasta olen vielä aika nuoren näköinen, mutta kroppa kolmen raskauden jälkeen on mitä on, ei ole tullut paljoa salilla käytyä. Kokonaisuutena siis ehkä suunnilleen ikäiseni näköinen eli 37v.
Olen kyllä huomannut että tässä vaiheessa kun ei vielä ole juurikaan ryppyjä, meikillä ja pukeutumisella voi helposti ottaa pois 10v tai saada lisää 10v.
Näytän ihan ikäiseltäni, jos vertaan itseäni vanhoihin luokkakavereihini. Olishan se kiva ajatella, että näytän nuoremmalta kuin olen, mutta enpä usko. Joskus lähi-Alkossa kiva naismyyjä kyselee meiltä vanhoilta kalkkiksiltakin paperit, ystävällisyyttään kai :D Ja täytän siis tänä vuonna 37.
Kroppa menisi kaksikymppisen kropasta, enkä liioittele ollenkaan. Naama on sitten ihan ikäiseni eli nelikymppisen naama.
Omasta mielestäni näytän ikäiseltäni jos vertaan suomalaisiin ikäisiini naisiin.
Mutta, olen asunut 20 vuotta keski-Euroopassa ja täällä luullaan aina reilusti nuoremmaksi ja siihen on yksi syy: en palvo aurinkoa. Moni asuinmaani nainen on auringossa niin paljon kuin mahdollista ja yleensä ilman mitään suojaa. Kolmekymppisillä alkaa olemaan reilusti ryppyjä. Minua lähinnä huvittaa näillä palstoilla lukemani kommentit kuinka suomalaiset kuulemma vanhenevat ennen aikojaan ja kaikkialla muualla säilytään niin simpsakoina. Jos kasvoja katsotaan niin sanoisin useimmiten juuri päinvastoin. Luulen täällä aina kaikkia vanhemmaksi kuin mitä oikeasti ovat, niin miehiä kuin naisiakin. Suomalaisten iän taas arvaan hyvin.
N49
Vierailija kirjoitti:
Säilynyt hyvin. Henkkarit kysytään vielä. Nuorempi mies.
N 55
Olet 55 ja henkkareita kysytään?
Ihan hyvin. Mutta minäpä olen 115 ja minultakin kysytään.
Satuilut sikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 55Olet 55 ja henkkareita kysytään?
Ihan hyvin. Mutta minäpä olen 115 ja minultakin kysytään.
Satuilut sikseen.
Kyllä. Valitettavasti ei satua. Pienikoinen ja kasvojen iho sileä.
Hauska juttu viime juhannukselta. Menin tyttäreni kanssa 18v. terassille ja portsari kysyi papereita, kyllä, molemmilta.
Tämä on jo vitt**uilua, tokaisin hämmentyneelle pokelle. 😂
N. 49v.
N 55