Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko ikäistäsi rupsahtaneempi vai paremmin säilynyt?

Vierailija
05.06.2020 |

Tuli mieleen tällänen kun näin parin päivän sisään kolme koulu aikaista ikätoveriani. Juma että se oli rupsahtaneita, 2 naista varsinki.
Mites sinä?

Ite oon jostain syystä nuoresta asti nuoremman näkönen.
T: M40

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihossa tietysti tapahtuu ikääntyessä muutakin; piirteet alkavat laskeutua ja roikkua, iho veltostuu elastisuuden heiketessä. Rasvaa on eri tavalla; joiltain sitä lähtee liikaa tai sitä kertyy väärään paikkaan. Nuoruuden heleys häviää.

-tätä käy ihan myös jos laihduttaa..

Vierailija
42/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen kuulin kaupan kassatädiltä olevani hyvin säilynyt. Ostin siiderin, hän kysyi paperit. Täytän ensi vuonna 40 joten kyllähän tuo aina ilahduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneen tulisi verrata?

Johonkin Hollywood tähteenkö? Ei riitä fyffe leikkauksiin ja botoksiin.

Vierailija
44/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvinsäilyneet päivystävät päivät av:lla, sen takia kaikki ihmisten ilmoilla vastaan tulevat näyttävät ihan ikäisiltään, ja useammin ikäistään vanhemmilta kuin nuoremmilta.

Ymmärtäähän sen, emme me hyvinsäilyneet vaan malta lähteä kauas peilin luota!

Vierailija
45/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni näytän ainakin ikäiseltäni 40+ mutta useampi on hämmästynyt kun ikäni on selvinnyt heille, että ilmeisesti en sitten näytäkään ainakaan kaikkien mielestä. Ovat luulleet noin 10 vuotta nuoremmaksi. Tai sitten kuvittelevat että nelikymppisenä pitäisi jo olla rupsahtanut.

Luulen että se johtuu aika lapsenomaisista kasvonpiirteistäni, se ehkä hämää. Naururyppyjä on silmäkulmissa ja muutama hento viiva otsan poikki, niin kai tässä iässä kuuluukin olla.

Vierailija
46/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajattelen olevani rupsahtanut 32-vuotias nainen.

Vierailija
47/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keneen tulisi verrata?

Johonkin Hollywood tähteenkö? Ei riitä fyffe leikkauksiin ja botoksiin.

Kolme sivua ”esimerkkiviestejä” jo ja pitää kiukutteluviesti laittaa.

Vertaa ihan tavalliseen suomalaiseen, lapsuudenystäviisi, naapuriisi, sisaruksiisi, kumppanisi sukulaisiin, työkavereihin jotka ovat samaa ikää kuin sinä.

Vierailija
48/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korøna-aikana mua ei kiinnosta ulkonäkö. En edes ole ostanut vaatteita puoleen vuoteen. Mä pärjään jäätävän hyvin mun kotiverkkareissa. Mä olen tehnyt kotiakäsin suuria kauppoja.

Vierailija
49/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys.

Ihminen ei osaa arvioida itseään. Ja muiden ihmisten arvioihin ei voi luottaa. Ei edes niiden papereiden kyselijöiden arvioihin. Osa kysyy papereita kaikilta, osa satunnaisesti tai vahingossa ihan rutiininomaisesti, jotkut ihan kohteliaisuuttaan eli ei se tarkoita, että luullaan nuoreksi.

Todellisen vastauksen taitais saada vain, jos laitettaisiin muutama kymmenen satunnaista ihmistä yksipuolisen ikkunan takaa arvioimaan ihan saunapuhdasta, meikitöntä ihmistä, jolla on neutraalit perusvaatteet, esim. harmaa t-paita ja farkut. Ja hiukset ihan laittamattomat.

Vierailija
50/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt korøna-aikana mua ei kiinnosta ulkonäkö. En edes ole ostanut vaatteita puoleen vuoteen. Mä pärjään jäätävän hyvin mun kotiverkkareissa. Mä olen tehnyt kotiakäsin suuria kauppoja.

Rakennushommat työllistää?

Vierailija
51/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea sanoa. Tavallaan rupsahtaneempi, koska en meikkaa, värjää hiuksiani ja pukeudun huppareihin. Toisaalta urheilullisen ja terveen elämäntavan vuoksi iho on kimmoisa ja rypytön, hiukset pysyneet paksuina ja omanvärisinä, eikä mikään paikka roiku. Enköhän mä ihan ikäiseltäni sitten näytä keskimäärin.

N37

Vierailija
52/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”perusvaatteet, esim. harmaa t-paita ja farkut.”

Eix trikoot oo perusvaatteet nykyään.

Vierailija
53/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me muutkin hoidetaan kevyesti kaikki etänä. Valtamedia ei edes tajua, miten homma toimii. Ne elää kuplassa.

Vierailija
54/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin katsomaan keskustelua, koska olen kiinnittänyt huomiota, että lähestulkoon kaikki ystäväni ovat sitä mieltä että juuri he ovat ikäistään nuoremman näköisiä. Kuvittelin että tässä keskustelussa jokainen sanoisi olevansa ikäistään nuoremman näköinen.

Onko muiden naisten lähipiirissä samanlaista?

N29

Varmaan aika monille on jossain tilanteessa sanottu, että näyttää nuoremmalta. Se sitten jää mieleen ja niin on kiva ajatella. Harvoin kukaan kuitenkaan kehtaa sanoa, että luuli paljon vanhemmaksi. On minuakin luultu nuoremmaksi, mutta tältä nyt ainakin tämä tämänikäinen näyttää, joten enköhän näytä ihan ikäiseltäni.

Vierailija
55/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti media kirjoittaa paskaa. Ne ei tajua sitä kaikkea, mitä me tehdään kevyesti etänä.

Oikeastihan me pystytään ohjaamaan tuotantoa, logistiikkaa ymv etänä.

Vierailija
56/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle juuri viime viikolla eräs uusi naistuttu sanoi, että hän luuli mun iän sijoittuvan 24-30 akselille. Olen 40 v nainen. On ylipainoa jonkin verran, mutta olen siro ja pienikokoinen. Lisäksi aina huoliteltu, kauniit vaatteet ja kevyt meikki kasvoilla. Mä olen huolehtinut nuoresta asti kasvojeni ihosta ja juuri tein eräässä kauneushoitolassa jonkin mittauksen kudoksistolle kun ilmaiseksi sain ja kosmetologi sanoi, että mulla on ikäisekseni todella hyvin kudokset kuosissa, paljon yhä kollageenia ja kosteustasapaino ihanteellinen. Mutta suurin kiitos kuuluu kuitenkin äidilleni. Hänellä on yhä 69 iässä tosi kuulas ja sileä iho ja hän ei ole koskaan hoitanut ihoa liiemmin. Ei meikannutkaan. Eli vastaan että tavallista paremmin säilynyt.

Vierailija
57/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti me tehdään kauppaakin etänä.

Vierailija
58/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukaa katsottuna näytän nuorelta. Olen 37-vuotias, pitkätukkainen, pienikokoinen, hoikka ja urheilullinen. Tyylikin on jämähtänyt vuosien taakse. Läheltä paljastuu rypyt sekä harmaat hiukset ja varsinkin käsistä näkyy ikä. 

Vierailija
59/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä meidän pitäisi mennä toimistolle?

Vierailija
60/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vaikea sanoa. Mielestäni näytän 30 vuotiaalta ja olen 38. Papereita kysytään lähes aina jos ostaa alkoholia. Olen aina ajatellut näyttäväni nuorelta, mutta oli siinä totuuden hetki kun työkaverin 20 vuotias tytär tuli kanssamme saunomaan :D Ei se kroppa nyt ihan ole siinä tikissä enää.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä