Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko ikäistäsi rupsahtaneempi vai paremmin säilynyt?

Vierailija
05.06.2020 |

Tuli mieleen tällänen kun näin parin päivän sisään kolme koulu aikaista ikätoveriani. Juma että se oli rupsahtaneita, 2 naista varsinki.
Mites sinä?

Ite oon jostain syystä nuoresta asti nuoremman näkönen.
T: M40

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtanut koska 30 kg ylipainoa ja selluliittia lähes joka puolella kehoa. Tänne kun laitoin bikinikuvan, näytin kuulemma nelikymppiseltä. N29

Vierailija
22/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut epäilevät minun olevan 18-25-vuotias, jotkut yli 40, joidenkin mielestä olen ikäiseni näköinen. N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36v ja usein kuulen näyttäväni reilusti alle kolmekymppiseltä. Olen pienikokoinen ja melko urheilullinen. Myös geenit vaikuttavat, äitini näyttää nyt 65-vuotiaana reilusti ikäistään nuoremmalta. Olen myös lapseton, eikä huonosti nukuttujen öiden aiheuttamia silmäpusseja ole.

Vierailija
24/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihonhoitotuotteita joten paremmin

Vierailija
25/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin katsomaan keskustelua, koska olen kiinnittänyt huomiota, että lähestulkoon kaikki ystäväni ovat sitä mieltä että juuri he ovat ikäistään nuoremman näköisiä. Kuvittelin että tässä keskustelussa jokainen sanoisi olevansa ikäistään nuoremman näköinen.

Onko muiden naisten lähipiirissä samanlaista?

N29

Vierailija
26/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole. Ihan ikäiseltäni vanhalta kurpalta näytän. Tosin ei nuo elämäntavatkaan ole olleet hyviä. Masennuslääkkeitä, ahmimista, tupakkaa, juopottelua, ylipainoa niin ilmankos ei viitti itteään peilistä katsoa. En viitsi edes meikata kun ei sekään tähän katastrofiin auta.

Vierailija
27/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus tekee tätimäiseksi nuoremmankin, samoin yrmy yleisilme  - hymy, nuorekas elämäniloinen luonne ja hoikkuus nuorentaa.

Meikit, vaatteet ja sporttisuus nuorentaa myös.

Vierailija
28/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ikäiseltäni. En ole rupsahtanut. Olen kaunis aikuinen nainen :)

Vierailija
29/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin katsomaan keskustelua, koska olen kiinnittänyt huomiota, että lähestulkoon kaikki ystäväni ovat sitä mieltä että juuri he ovat ikäistään nuoremman näköisiä. Kuvittelin että tässä keskustelussa jokainen sanoisi olevansa ikäistään nuoremman näköinen.

Onko muiden naisten lähipiirissä samanlaista?

N29

Ihmisistä, joita ei ole pitkään aikaan nähnyt huomaa - että eroja vanhenemisessa on; jotkut ovat nuorekkaita, jotkut jo varsin nuoresta kuin vanhoja tätejä ja setiä. Kumpaan sitten itseään vertaa...

Miksi on niin vaikea uskoa, että joitain luullaan nuoremmiksi?

Itsellenikin, vaikka kerron iän rehellisesti ja heti, sanotaan usein, että ei uskoisi ja luulin sen ja sen ikäiseksi korkeintaan - silti itse pidän itseäni suht keskivertona, mutta tiettyjä nuorentavia piirteitä on kuitenkin sekä ulkonäössä että luonteessa ja muussa olinteessa.

Vierailija
30/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 ja silmien ympärillä on selkeitä juonteita ja kulmien välissä sibeliukset eli ilmeisesti melko rupsahtanut. Mies kehuu silti kauniiksi.

Vierailija
31/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan turha kysellä ihmiseltä itseltään näyttääkö hän ikäistään nuoremmalta. Tulee mieleen viisikymppinen ukko, joka luokkakokouksen jälkeen ihmetteli, miten ne muut oli jo semmosia pappoja.

Vierailija
32/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paremmin säilynyt. Syy on geenit+ terveelliset elämän tavat. 68v

Vierailija
33/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa olin menossa paikkaan, joka on on k-21 ja minulta kysyttiin paperit.

Toisen kerran olin taksissa miespuolisen kaverini kanssa, hän on minua 8 vuotta nuorempi. Jätimme hänet kotinsa lähelle ja kun jatkoimme matkaa minun kotiini kuski kysyi oliko tuo mies isäni.

Joten uskoakseni näytän ikäistäni nuoremmalta.

N37

Vierailija
34/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman nuorekkaampi, otaksun. Vielä 10v sitten luultiin helposti 6-8v nuoremmaksi, nyt on tasoittunut. 

Mutta siis olen edelleen hoikka ja naama ennemmin rasvainen, eli ryppyjä ei ole juuri ollenkaan, muutama ilmeryppy otsalla vain.

N48

Vierailija
35/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman nuorekkaampi, otaksun. Vielä 10v sitten luultiin helposti 6-8v nuoremmaksi, nyt on tasoittunut. 

Mutta siis olen edelleen hoikka ja naama ennemmin rasvainen, eli ryppyjä ei ole juuri ollenkaan, muutama ilmeryppy otsalla vain.

N48

Moni sanoo ettei ole ryppyjä, mitä aina ihmettelen?! Katsotteko nyt ihan tarkkaan koko naaman, myös ilmeillessä ja vertaatte esim. teini-ikäisen täysin rypyttömään naamaan ja silti olette samaa mieltä, ettei mitään vanhenemista näy? Entä jos vertaatte omiin vanhoihin valokuviinne?

Ihossa tietysti tapahtuu ikääntyessä muutakin; piirteet alkavat laskeutua ja roikkua, iho veltostuu elastisuuden heiketessä.  Rasvaa on eri tavalla; joiltain sitä lähtee liikaa tai sitä kertyy väärään paikkaan.  Nuoruuden heleys häviää.

Naisilla hormonit ja vaihdevuodet, niiden ajoittuminen, vaikuttaa myös todella paljon vanhenemiseen.

Vierailija
36/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen koronaa olin menossa paikkaan, joka on on k-21 ja minulta kysyttiin paperit.

Toisen kerran olin taksissa miespuolisen kaverini kanssa, hän on minua 8 vuotta nuorempi. Jätimme hänet kotinsa lähelle ja kun jatkoimme matkaa minun kotiini kuski kysyi oliko tuo mies isäni.

Joten uskoakseni näytän ikäistäni nuoremmalta.

N37

Voi työkaveriparkaa. Näyttää 30 vuotta ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
37/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson omien luokkakavereitteni profiilikuvia, totean olevani oikein hyvin säilynyt ainakin heihin verrattuna. Olen hoikassa kunnossa, ei pahaa rupsahtamista, hiukset pitkät ja hyväkuntoiset, hampaat hoidettu ja hymy on herkässä. Olen 48, ja minua luullaan hiukan yli nelikymppiseksi. Silmäkulmissa on uurteita samoin otsassa vähän. Näytän mielestäni ihan kivannäköiseltä nelikymppiseltä naiselta.

Tärkeintä on kuitenkin se, että tunnen voivani hyvin, olen hyvässä fyysisessä kunnossa, harrastan kestävyysliikuntaa ja olen perusterve. Se on ollut tavoitteeni. Äskettäin tutustuin n. 70-vuotiaaseen naiseen, joka juoksee vielä puolimaratoneja. Kunpa olisin hänen iässään yhtä hyvässä kunnossa.

Vierailija
38/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin säilynyt olen, paremmin kuin useat ikäiseni mutta kaunis en silti ole. Eli en millään tavalla päitä kääntävä. Ihan tavallinen muija.

Sileä hyvä iho, paksut kiiltävät hiukset jne mutta arkinen

Vierailija
39/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän

ihonhoitotuotteita joten paremmin[/

Joten paremmin mitä?

Vierailija
40/89 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos urheilisin ja rasvat olis alhaalla, niin olisin ikästäni nuoremman näkönen. Nyt oon välillä naamasta ehkä vähän nuoremman näkönen, mutta kropasta taas en.. :p ainoo mikä ehkä hämää on pieni koko. Siis voi hämätä luulemaan nuoremmaksi tms. Ja kyllä, olen realisti ja tykkään kaunistussovelluksesta puhelimessani. 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi