Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliitikko väittää tietävänsä Bodomin murhaajan – "Hukuttautui Bodominjärveen"

Vierailija
05.06.2020 |

Jutun mukaan Vallu olisi syyllinen.
.

Eikö poliisin pienellä paikkakunnalla erityisesti pitäisi tietää kaverin huono maine ja epäillä tätä Vallua yhtenä tästä teosta, jo aiempien tekojensa takia (inhosi telttailijoita, katkoi telttojen narut, oli pelottava, kielsi menemästä telttailemaan järvelle jne. jne.). Luulisi siinä tapauksessa, että Vallun kuvaa olisi näytetty ainoalle henkiinjääneelle eli Nils Gustafssonille. Niin eikö hänen olisi luullut tunnistavan tämän Vallu tekijäksi.
.

En usko tämä Vallun syyllisyyteen. Vallu olisi kyllä tunnistettu jo pian tapauksen jälkeen tekijäksi, jos hän olisi tekijä.
.
.
.

Poliitikko väittää tietävänsä Bodomin murhaajan – "Hukuttautui Bodominjärveen" https://www.lansivayla.fi/paikalliset/1740609

Kommentit (1157)

Vierailija
921/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nisse valehteli poliisille. Kertoi että oli raahattu teltalle. Mitään raahausjälkiä ei löytynyt.

Miksi syytön valehtelisi?

Ammattilaiset peittävät jälkiä kyllä. Raahausjäljet helppoa peittää.

Vierailija
922/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nils sanoi "olen syytön ja sillä sipuli", mielestäni Nilsin asia on tällä taputeltu.

Näin ajattelee yksunkertainen ihminen.

N sanoi myös " tehty mikä tehty" ja tunnusti surman.

Tai lähdetty koko reissulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nils sanoi "olen syytön ja sillä sipuli", mielestäni Nilsin asia on tällä taputeltu.

Näin ajattelee yksunkertainen ihminen.

N sanoi myös " tehty mikä tehty" ja tunnusti surman.

Ei ole missään kuulustelussa tunnustanut surmaa, eikä tätä löydy mistään virallisista papereista eikä äänitteistä. Se on vain yhden poliisin kertomus, eikä tämä poliisi edes kertonut tätä mullistavaa tunnustusta eteenpäin heti, saati, että olisi Nilsiltä kysellyt vähän tarkempia tietoja tähän liittyen. Esimerkiksi kuulusteluissa ei koskaan palannut asiaan, että "mitä tarkoitit, kun kerroit, että tehty mikä tehty".

Poliisitkin ovat ihmisiä, eivät aina rehellisiä, eivätkä aina kuule tai tajua oikein. Jälkikäteen kaikkea aina tiedetään.

Vierailija
924/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, ettei Gustafson oikeasti muista yön tapahtumista mitään. Siksi se on "tunnustanut" kun hänet on pidätetty. On ehkä aina epäillyt että teinköhän minä sen.

Minfossa pitkä ketju juurikin Nils Gustafsonista ja hänen kuulusteluistaan.

Tätä minäkin olen miettinyt, että jos hän ei oikeasti muistakaan mitään ja ei itsekään tiedä onko syyllinen vai ei.

No ainakaan ei muista kun se lekuri joka sille Nisselle antoi hypnoosia oli itse netin mukaan aikamoinen SS mies. Muisti oltaisiin katkaistu laakista siihen.

Vierailija
925/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt murhaniemen viereisellä hiekkarannalla, ja en tuolloin tiennyt että murhaniemi sijaitsee aivan vieressä. Siinä rannalla käydessäni tuli sellainen outo olo ja paikka oli jotenkin karmiva, tai siltä se tuntui. Ihmettelin silloin mistä se tunne johtui ja lähdin aika nopeasti pois. Yllätyin jälkeenpäin kun luin Bodomin surmista, ja katsoin kartalta missä murhaniemi sijaitsee. Olen ennenkin kokenut vastaavanlaista.

Syntymäkotini pihalla on ollut torppa ja siellä on tapahtunut selittämätön verityö. Jostain syystä en ole ikinä pelännyt siellä eikä mikään muistuta asiasta.

Ehkä paikka on liian kaunis.

Eivät läheskään kaikki ihmiset aisti tällaisia asioita. Enemmistö ei aisti.

Vierailija
926/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt murhaniemen viereisellä hiekkarannalla, ja en tuolloin tiennyt että murhaniemi sijaitsee aivan vieressä. Siinä rannalla käydessäni tuli sellainen outo olo ja paikka oli jotenkin karmiva, tai siltä se tuntui. Ihmettelin silloin mistä se tunne johtui ja lähdin aika nopeasti pois. Yllätyin jälkeenpäin kun luin Bodomin surmista, ja katsoin kartalta missä murhaniemi sijaitsee. Olen ennenkin kokenut vastaavanlaista.

Syntymäkotini pihalla on ollut torppa ja siellä on tapahtunut selittämätön verityö. Jostain syystä en ole ikinä pelännyt siellä eikä mikään muistuta asiasta.

Aistin muita asioita, mutta ne kuuluvat eri keskusteluun.

Vierailija
927/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa Alibissa on Nilsin haastattelu vuodelta 1980 jossa hän kertoo saaneensa "kymmenkunta pistohaavaa pään vasemmalla puolella" ja "yksi puukonpisto oli mennyt silmäkulmasta sisään ja ohittanut silmämunan vain millin päästä". Melkoista luikuria lasketteli. Yhtään pistoa ei missään tutkimuksessa ole löytynyt. Mikä motiivi hänellä olisi liioitella vammojaan ellei sitten ollut tekijä? 1982 oli myös "Virpi-tunnustus". Ehkä hän laski vuosia? Tiesi että tappona olisi jo vanhentunut rikos ainakin. Oletti ettei ikinä joutuisi vammoistaan tilille. Mikä tahansa otettaisiin sellaisenaan vastaan.

Vierailija
928/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irmeli oli maininnut vaikka vain Anjalle poikaystävästään, joka oli armeijassa. Nils kuullut tämän vahingossa, tai sitten suoraan Irmeliltä tai Anjalta. Juotuaan raivostunut ja tappanut kaikki.

Vierailija
929/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aistin muita asioita, mutta ne kuuluvat eri keskusteluun.

Uskon sinua, on mahdollista aistia. Vaatii hyvää yhteyttä myös omaan sisimpään tuo kyky.

Vierailija
930/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistin myös asioita ja "näen". Mm. tämän Bodomin tappajan,kuten mainitsin nuoruudenkuvassa näkyy silmistä " tulilieskat".

Kerran oltiin merenrannalla kun koin pahaa, no sehän olikin se yksi tapaus jossa poika tappoi äitinsä merellä.

Tästä on aikaa.

Vierailija
931/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pyörä tuotu myöhemmin paikalle Kyllikin suolle niin siitä varmaan korjattu damaget enste pois ettei näy auton kanssa törmäystä. Tuo nyt on erittäin luultavaa ja kertoo ammattilaistoimista myös. Pyörän piti näyttää vahingoittumattomalta tietysti. Supon toimet tässä nyt kiinnostavat, miten muka Assman joka nähty usein Suomessa olikin sitten Saksassa haha!

Vierailija
932/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pyörä tuotu myöhemmin paikalle Kyllikin suolle niin siitä varmaan korjattu damaget enste pois ettei näy auton kanssa törmäystä. Tuo nyt on erittäin luultavaa ja kertoo ammattilaistoimista myös. Pyörän piti näyttää vahingoittumattomalta tietysti. Supon toimet tässä nyt kiinnostavat, miten muka Assman joka nähty usein Suomessa olikin sitten Saksassa haha!

Paikaltahan kiistatta löytyi auton kääntymisjäljet.

Vierailija
933/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Kyllikki työskenteli kirkkoherranvirastossa olisi hän voinut saada tietoonsa jotain joka vaaransi assmanin peitehomman?

Sama Tulilahden tyttöjen kohdalla, toinen oli toimistossa....

Ja farmaseuttihan oli sanonut jossain miten mies tuli apteekkiin ja sanoi: Tulin nyt hautaamaan ne tytöt. En muista enää missä apteekissa oltiin tavattu moinen mies, mutta asiasta uutisoitiin kyllä Tulilahden murhaan juurikin liittyen.

Vierailija
934/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei puhuta Kyllikistä.

Vierailija
935/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä tajua ideaa? Vertaamalla eri murhia keskenään keksitään ehkä joku uusi johtolanka.

Vierailija
936/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihme ettei kukaan ollut kuullut mitään kamppailun ääniä. Voisi kuvitella, että muut olisivat alkaneet huutamaan kuin hyeenat kun ensimmäisen kimppuun käytiin.

Kauanko olivat olleet kuolleet kun lintupojat tulivat paikalle?

Vierailija
937/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä käsitelläänkin teoriaa, mitä jos nämä molemmat tapot/murhat oli saman tekijän, Assmanin tekosia.

Vierailija
938/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Assmanista puhutaan ja jos puhutaan Assmanista niin silloin on puhuttava ehken useammasta keissista että MYÖS Bodom ratkeaisi.

Vierailija
939/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ihme ettei kukaan ollut kuullut mitään kamppailun ääniä. Voisi kuvitella, että muut olisivat alkaneet huutamaan kuin hyeenat kun ensimmäisen kimppuun käytiin.

Kauanko olivat olleet kuolleet kun lintupojat tulivat paikalle?

Vallu kalautellut kaikki hiljaisiksi metalliputkellaan. Alkuhämmästys, eikä uhri ehdi edes tajuta, mitä on tapahtunut, kun taju lähtee iskun voimasta. "Kiviähän" ei myöskään koskaan löydetty. Jos ne olisi heitetty järveen, olisi kuullut iso molskahdus.

Tai sitten oli monta tekijää.

Vierailija
940/1157 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte, olisiko rikos ratkennut heti nykytekniikalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme