Yle Uutisissa oli juuri uintisäistä tietoa, ja taustavideona kulli paljaana uimaan mennyt ukko... täh?
Onko tuo muka normaalia Suomessa? Joo ollaan luonnonläheistä kansaa, mutta en kyllä muista että aiemmin olisi aamupäivällä uutisissa miehen elintä esitelty noin avoimesti.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, "katsottavissa vain suorana". Siis se uutislähetys.
No ei tasan tarkkaan ole kun minäkin näin tuon ilman ongelmia enkä edes asu Suomessa (yleensä suurin osan Areenan sisällöstä on blokattu). https://areena.yle.fi/1-50549196 - vähän yli 2 minuutin kohdalla.
Kiitoksia! En sitten vain osannut etsiä oikeaa lähetystä.
Mutta joo, eipä tuo kikkeli mikään kummoinen nähtävyys sitten ollut. Jotakin epäselvää aika nopeasti sujahti pinnan alle. Ihan tarpeeksi säädyllinen lähetys minusta.
Näitä enemmän silmäniloksi kesäisiin tv - ohjelmiin, miehekästä vartaloa ja liikehdintää katsoo aina mielellään.
Mulla on tapana esitellä kullia naisille aina vähän niin kuin "vahingossa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on vitjapalli? Kuvailkaa!
Nahka roikkuu kuin kellon vitja ja muna roikkuu päässä kuin kello. Kysymyksessä taskukello vitjoilla.
Kiitos! En ole ehkä nähnyt koskaan sellaista munaa, vaikka ikääkin on ja kaikenlaista nähnyt.
t. kysymyksen esittäjä
Uskomatonta miten paljon Suomessa on ahdasmielistä pöyristyjäporukkaa nykyään. Asuin joskus jenkeissä konservatiivisella alueella ja se tekopyhyys ja vanhoillisuus ahdisti, oli ihana palata Suomeen. Mutta nyt täälläkin on enenevässä määrin näitä, joiden elämä menee pilalle yksistä paljaista pakaroista tai kikkelistä.
Siis aivan dörkeedä, gyl gullin bääl pidäis aina pidää suggaa jos oigein delggariin bääsee sidä vilauddeleen ja oigein bääuudisissa!
YLE:ltä saatiin juuri vastine mamma-palstalle: "Viesti rekisteröityi hippokampukseen, kulli pysyy housuissa."
Suurin osa suomalaisista ui alasti ollessaan oman kesämökkinsä rantasaunalla etenkin jos lähellä ole mitään liian uteliaita naapureita,
Vierailija kirjoitti:
Niille jotka haluavat nähdä tämän karmeuden, tässä on: https://areena.yle.fi/1-50549196 noin kahden minuutin kohdalla. Täytyy kyllä olla haukansilmät ja kyttäämällä kytätä jos tuosta haluaa jotain säädytöntä nähdä.
Tarkka täti? kyllä telkkarinsa kanssa. En erottanut ollenkaan oliko kulli vai pelkkä penis.
Kiva beba! Etupuoli oli häveliäästi jalkojen suojassa. Tuota miestä kelpaa katsella nakuna.
Oliko se pystyssä vai mikä ongelma ap:lla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Oliko joku vanha vitjapalli?
No just sellaisia ne uimavilauttelijat aina on.
En tajua mikä alasti uimisessa on ongelma. Täälläkin monia kommentteja, joissa irvaillaan alasti uimiselle. Sehän on kaikkein kätevin ja mukavin tapa uida.
Kerran uimarannalla olin lukenut pitkään enkä huomioinut vastapäätä tullutta naista sen kummemmin.
Sitten nousin istumaan kahvia juomaan ja huomasin katsovani vastapäätä melkein sitä itseään.
Nainen oli selällään auringon otossa torkkui jalat levällään.Alaosan toinen sivu oli liikkunut niin paljon,että puoli senttiä lisää ja olisi näkynyt kaikki,ja pitkälle.
Käännyin itse ympäritoistepäin ja jatkoin kahvittelua.Olen siis nainen,mutta intiimimmät osat eivät kuulu ihmisten tuijoteltaviksi,ei miehen eikä naisen.
Tuota uutis-juttua en ole nähnyt,mutta uskon,että siinä on nyt Mielensä pahoittajien kerho koolla.
Varmaan oli kysymys tavallisesta uimaan menosta,tuskin siinä vilahduksessa mitään näki.
Toisen kerran jouduin uimarannalla katselemaan suoraan naisen string-pyllyä.Kuherteli siinä miehensä kanssa ja mahtava nykypäivän persus loisti kuin keskipäivän aurinko,naruvana keskellä.
Silloinkin vaihdoin omaa istumasuuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran uimarannalla olin lukenut pitkään enkä huomioinut vastapäätä tullutta naista sen kummemmin.
Sitten nousin istumaan kahvia juomaan ja huomasin katsovani vastapäätä melkein sitä itseään.
Nainen oli selällään auringon otossa torkkui jalat levällään.Alaosan toinen sivu oli liikkunut niin paljon,että puoli senttiä lisää ja olisi näkynyt kaikki,ja pitkälle.
Käännyin itse ympäritoistepäin ja jatkoin kahvittelua.Olen siis nainen,mutta intiimimmät osat eivät kuulu ihmisten tuijoteltaviksi,ei miehen eikä naisen.
Tuota uutis-juttua en ole nähnyt,mutta uskon,että siinä on nyt Mielensä pahoittajien kerho koolla.
Varmaan oli kysymys tavallisesta uimaan menosta,tuskin siinä vilahduksessa mitään näki.
Toisen kerran jouduin uimarannalla katselemaan suoraan naisen string-pyllyä.Kuherteli siinä miehensä kanssa ja mahtava nykypäivän persus loisti kuin keskipäivän aurinko,naruvana keskellä.
Silloinkin vaihdoin omaa istumasuuntaa.
Ilmeisesti et ole lesbo.
No ei tasan tarkkaan ole kun minäkin näin tuon ilman ongelmia enkä edes asu Suomessa (yleensä suurin osan Areenan sisällöstä on blokattu). https://areena.yle.fi/1-50549196 - vähän yli 2 minuutin kohdalla.