Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, etten ole nähnyt PITKÄÄN aikaan katukuvassa lättäpeppua

Vierailija
05.06.2020 |

Ja tämän on pakko johtua siitä, että muodokkaan pepun ollessa jo pitkään muotia, ei kovin moni olemattoman pepun omaava enää halua pukeutua vaatteisiin, joka paljastaa sen. Eihän tänä päivänä juuri kukaan nainen tai tyttö käytä teräväkärkisiä kenkiäkään, koska ne eivät ole muotia. Nyt kaikilla on lenkkarit. 2000-luvun alussa teräväkärkiset kengät oli muotia, ja silloin pepun muotokin sai olla lättä, joten niitä myös näkyi katukuvassa.

Itselläni on juuri sellainen aika lättä peppu ja olen tajunnut, kuinka paljon tänä päivänä mietin paita- ja takkiostoksilla sitä, että peittäähän se varmasti peppuni 😅 Kyllä me ihmiset ollaan aikamoisia laumasieluja, vaikka kuinka yritetään väittää muuta 🙄

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ahdistaa, että takamus on kasvanut treenin takia. En tykkää siitä jos joku tuntematon silmäilee minua ollessani esimerkiksi kaupassa.

No lopeta se takamuksen treenaus sitten. Salin sijaan voisit harrastaa hyötyliikuntaa, esim nyt kesällä voi mennä vaikka marjametsään ja kanniskella täysiä ämpäreitä. Täysien kauppakassien kuljettaminen muuten kuin autolla tai fillarilla ajaa myös saman asian.

En treenaa takamustani mitenkään erikseen. Harrastan myös hyötyliikuntaa ja poimin niitä marjoja, mutta koska lantioni luuston rakenne on takamuksen pyöreyden kannalta sopiva, takamus myös kasvaa näkyvämmäksi helpommin. Tietenkin myös päärynävartaloisuus lisää efektiä. Täysin ilman erityistä liikuntaakin takamukseni on pyöreä.

Se, että rakastan painojen nostelua ei kyllä mielestäni saa tarkoittaa sitä, että minun tulisi nauttia vieraiden katseista. En ole noita katselijoita edes kritisoinut vaan ainoastaan kertonut, että minua ahdistaa kyseisenlainen huomio. Mielestäni tällaisessa tilanteessa rakastamansa lajin lopettaminen olisi todella surullista.

Vierailija
22/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on lihavampia nykyään, joten myös persaukset ovat kasvaneet. Niitä sitten kurotaan ylös/muokataan tukevilla alkkareilla ja housuilla. Ei todellakaan johdu siitä, että kaikki olisivat yhtäkkiä maagisesti kiinnostuneet jostakin fitneksestä. Ihan vaan fatneksellä selittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kiittää siitä, että jokainen tyttö hankkii palloperseen.

Hyvä tytöt, eläkää miesten mieliksi. <3

Just näin! Ajatelkaa tytöt aina ensin mitä miehet haluaa kropassanne nähdä. Katotaan sitten joskus mistä itsenne löydätte.

Tämä on jännä tapa ajatella. Jos mies treenaa itsensä hyvään kuntoon se nähdään omasta terveydestä ja hyvinvoinnista huolehtimisena, mutta naiset treenaavat vain miesten mieliksi. 

Joo-o, mutta entäs se jotka ei treenaa vaan otattaa pallot leikkauspöydällä?

Vierailija
24/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ahdistaa, että takamus on kasvanut treenin takia. En tykkää siitä jos joku tuntematon silmäilee minua ollessani esimerkiksi kaupassa.

No lopeta se takamuksen treenaus sitten. Salin sijaan voisit harrastaa hyötyliikuntaa, esim nyt kesällä voi mennä vaikka marjametsään ja kanniskella täysiä ämpäreitä. Täysien kauppakassien kuljettaminen muuten kuin autolla tai fillarilla ajaa myös saman asian.

Kyse ei ole varsinaisesti hyötyliikunnasta, jos sille täysien ämpärien kanniskelulle ei ole mitään järkevää syytä. Toimistotyötä tekevien, kerrostaloasunnossa asuvien ihmisten hyötyliikunta jää kovin vähäiseksi, jotta se pelkästään takaisi terveen ja voimakkaan kehon.

Lisäksi, jos hyötyliikuntaa tulee tehtyä oikeasti paljon, kyllä se perse silloinkin kasvaa ilman erityistä, kohdennettua treeniä. Olen tehnyt 10 vuotta hyvin fyysistä työtä ja "muotiperse" löytyy, vaikken ole koskaan salilla käynyt.

Vierailija
25/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättäpeppu kyllä kertoo kantajastaan sen, ettei oman ulkonäön eteen haluta/jakseta tehdä töitä.

Jos on esim. pienet rinnat, niin sit ne on. Niille ei (luonnollisesti) voi mitään. Mutta peppua voi kuka tahansa treenata, eikä vaadi edes paljoa vaivaa.

Vierailija
26/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tos mitään, jos haluaa muhkean pyllyn. Äkkiä semmosen saa treenillä tai kirurgin veitsen avulla, mutta entäs jos trendi muuttuukin siten, että pitää olla mahdollisimman iso pää. Miten tehään onnistunut pään suurennus?

:)

Hiuksilla. Kuohkea kampaus, että pää näyttää suuremmalta.

Vierailija
27/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lättäpeppu kyllä kertoo kantajastaan sen, ettei oman ulkonäön eteen haluta/jakseta tehdä töitä.

Jos on esim. pienet rinnat, niin sit ne on. Niille ei (luonnollisesti) voi mitään. Mutta peppua voi kuka tahansa treenata, eikä vaadi edes paljoa vaivaa.

Vain oikean lajin.

Vierailija
28/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt muutaman lättäpepun. Usein niihin liittyy myös ohuet tikkujalat pömpöttävä vatsanseutu ja miestisut. Kaiken kruunaa kalapuikkoviikset ja kurttuinen alkonarkin naama.

Vierailija
29/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin! Ajatelkaa tytöt aina ensin mitä miehet haluaa kropassanne nähdä. Katotaan sitten joskus mistä itsenne löydätte.

Tämä on jännä tapa ajatella. Jos mies treenaa itsensä hyvään kuntoon se nähdään omasta terveydestä ja hyvinvoinnista huolehtimisena, mutta naiset treenaavat vain miesten mieliksi. 

Viestissä ei otettu kantaa kauneuskirurgiaan, vaan suhtautumiseen miesten ja naisten treenamisesta.

Vierailija
30/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt muutaman lättäpepun. Usein niihin liittyy myös ohuet tikkujalat pömpöttävä vatsanseutu ja miestisut. Kaiken kruunaa kalapuikkoviikset ja kurttuinen alkonarkin naama.

Jätä se miehes jos ei miellytä?

Vierailija
31/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö se mitään ole treenin vuoksi kasvanut. Läskiä se on syödystä ruoasta. Älä kulje leggingseissä julkisilla paikoilla tuon kanssa. Vit.uttaa harhoissa eläjät.

Vierailija
32/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestissä ei otettu kantaa kauneuskirurgiaan, vaan suhtautumiseen miesten ja naisten treenamisesta.

Opettele lukemaan ja sit ymmärtämään hei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän