Kondomit, kummalle kuuluu?
Omasta nuoruudestani ja sinkkuvuosistani on kulunut jo tovi aikaa. Silloin kumien hankinta oli miesten hommaa. Miten on nykyisin, kumpi hankkii kesäkumit?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti ajattelen että miehellä on kortsut, koska hän itse tietänee mitkä hänelle parhaiten sopii. Mutta on niitä kuitenkin minullakin aina mukana/olemassa jos ei miehellä nyt sattuisikaan olemaan. Eipähän jää paneminen sen takia väliin.
Juuri näin, molemmilla on hyvä olla ne mukana. Minkälaisia kumeja sinä kannat mukana ja missä kannat ne? T: M 51 v
Rfsun punaisia thin kumeja olen ostanut jo vuosia, samanlaisia kuin ne perus siniset magicit mutta ohuempia. Nuo on ollut semmoisia hyviä aika monelle sopivia. Käsilaukussa meikkipussissa ne kulkee mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle tietenkin, hän sitä käyttääkin. Jos mies on niin tyhmä, ettei pidä mukanaan, joutaa olla ilmankin. Mies on myös ainut joka tietää mikä kumi hänelle sopii. Naiset eivät sitä tiedä, saati tuntemattoman kokoa.
"hän sitä käyttääkin" Niin no et ole käynyt naishuorissa, kun olet nainen. Alan ammattilainen sanoo "minä käytän kumia". Pistää sen punattujen huuliensa väliin ja rullaa syväkurkulla paikoilleen.
Kesämökkitär kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle tietenkin, hän sitä käyttääkin. Jos mies on niin tyhmä, ettei pidä mukanaan, joutaa olla ilmankin. Mies on myös ainut joka tietää mikä kumi hänelle sopii. Naiset eivät sitä tiedä, saati tuntemattoman kokoa.
Onko niitä eri kokoja? Olen elänyt vain Näkki-aikaa.
Eri kokoja löytyy ja miehillaäin on eri kokoisia. Mies kyllä tietää mikä koko on sopiva.
No se kumpi omistaa auton, tai jos toinen ajaa sillä paljon, voi myös hän ostaa ne.
Jos naisella on valmiiksi kondomeja ja varsinkin vajaa paketti, jätän hänet saman tien, se on minusta hokkerimaista.
T. vanhanaikainen.
Mutta kuka hankkii suuseksisuojat?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne kummallekaan "kuulu".
Rakastajillani on itselleen sopivia. Olen kyllä joskus ostanut ja ehdottanut jotain erikoisempia, mutta vaikuttaisi, että mies itse tietää, millaisista tykkää.
Pääasia, että kondomeja on. Jos ei ole, ei ole seksiäkään.
N50+
porvosta terve +50 nainen ei paljon kortsuja tarvitse.
Silloin kun olin parisuhteessa niin kumit ostettiin yhteiseltä tililtä. Nykyään olen sinkku niin huolehdin itse, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies hankkii. Hän tykkää kokeilla eri malleja ja merkkejä, tilailee netistä niitä, joten luontevaa, että hän hoitaa itse koko prosessin. Minä olen hankknut kierukan ja hoidan siihen liittyvät asiat. Samoin ostan liukuvoiteet. Kumia meillä käytetään, koska ollaan sovittu, että saadaan toisinaan käydä vieraissa.
Nyt on pariskunnalla oikea asenne. Pidetään omasta ja puolison terveydestä huolta ja näyttää elämän koko kirjosta.
M50
Kyllä on
Prismasta löytyy tavallisia, eli 17 cm pitkiä, 19 cm pitkiä (joita itse käytän) ja sitten vielä 20 cm pitkiä (kortsun leveys kasvaa vastaavasti)
Ne isommat kortsun on myös vahvempia; ne tavalliset menivät joskus rikki, mutta ne minulle oikean kokoiset ei koskaan
Kylllähän se kortsu venyy, mutta liian pieni kortsu puristaa ikävästi
Ainakin etelän reissuille kannattaa naisen ottaa kaikkia kokoja kortsuja mukaan mieluummin kuin saada tauteja
Plan A: peniksellinen henkilö hankkii kumit, koska hän osaa hommata penikselleen sopivat.
Olan B: vaginallinen henkilö hankkii pakkauksen peruskokoa, koska voi aina käydä niin, ettei penis-henkilöllä olekaan.
Molemmat kannattaa toteuttaa ja soveltaa ensin A:ta ja ottaa B käyttöön vasta jos A epäonnistuu.
Kesämökkitär kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä eri kokoja? Olen elänyt vain Näkki-aikaa.
Onhan niitä römssiäkin erikokoisia.
Miltä kortsu tuntuu panon aikana?
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti ajattelen että miehellä on kortsut, koska hän itse tietänee mitkä hänelle parhaiten sopii. Mutta on niitä kuitenkin minullakin aina mukana/olemassa jos ei miehellä nyt sattuisikaan olemaan. Eipähän jää paneminen sen takia väliin.
Näin juuri, mies tietää, mikä on hyvä koko ja muutenkin tuntuu hyvälle. Itse käytän ohuita kortsuja.
Toinen hommaa silikonit ja toinen kumit. Päättäkää keskenänne.
Naiselle kuuluu. Työnnetään sisään ja solmitaan kiinni pimppikarvoilla.
Itse olen kantanut vuosikaupalla, mutta käyttö on jäänyt vastakumppanin puutteen vuoksi nollaan.