Kondomit, kummalle kuuluu?
Omasta nuoruudestani ja sinkkuvuosistani on kulunut jo tovi aikaa. Silloin kumien hankinta oli miesten hommaa. Miten on nykyisin, kumpi hankkii kesäkumit?
Kommentit (44)
Miehelle tietenkin, hän sitä käyttääkin. Jos mies on niin tyhmä, ettei pidä mukanaan, joutaa olla ilmankin. Mies on myös ainut joka tietää mikä kumi hänelle sopii. Naiset eivät sitä tiedä, saati tuntemattoman kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle tietenkin, hän sitä käyttääkin. Jos mies on niin tyhmä, ettei pidä mukanaan, joutaa olla ilmankin. Mies on myös ainut joka tietää mikä kumi hänelle sopii. Naiset eivät sitä tiedä, saati tuntemattoman kokoa.
Onko niitä eri kokoja? Olen elänyt vain Näkki-aikaa.
Omasta kokemuksesta niin miehillä niitä on aina ollut mukana. Ja ihan itse ovat huolehtineet, ei tarvitse edes huomauttaa. Toki olen itsekin paketin kumeja ostanut, eli on varalla. Ne nyt ei paljoa maksa. Koitin vaan valita jonkun perusmallin, mikä varmaan suurimmalle osalle käy.
Minusta ne kuuluu molemmille. Lähtökohtaisesti en odota että naisella on/olisi joten minulla on ja jos ei ole niin äkkiäkös niitä käy lähialepasta hakemassa. Jos nainen huolehtii itsestään ja terveydestään se on myös hänen etu/asia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne kuuluu molemmille. Lähtökohtaisesti en odota että naisella on/olisi joten minulla on ja jos ei ole niin äkkiäkös niitä käy lähialepasta hakemassa. Jos nainen huolehtii itsestään ja terveydestään se on myös hänen etu/asia.
Kysyjän nimimerkistä päätellen saattaa olla kyse kesämökkiläisestä. Hieman kauempana Kallion Alepasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyjän nimimerkistä päätellen saattaa olla kyse kesämökkiläisestä. Hieman kauempana Kallion Alepasta
No niinpäs olikin. Mutta jos molemmat tahoillaan hoitaa asiaan ja valmistautuu niin ainakin toisella pitäisi olla.jos kerran jää molemmilta hankkimatta, se menee huonon tuurin piikkiin, mutta jos näin käy molemmille kanssa useammin, kyse on hölmöydestä.
Ja kokemuksen kautta oppii, niin minäkin. Kallion alepaanvoi poiketa kortsuostoksille ennen mökille lähtöä, tai kun lähtee mökille mökitärtä tapaamaan.
KallionAlepa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpäs olikin. Mutta jos molemmat tahoillaan hoitaa asiaan ja valmistautuu niin ainakin toisella pitäisi olla.jos kerran jää molemmilta hankkimatta, se menee huonon tuurin piikkiin, mutta jos näin käy molemmille kanssa useammin, kyse on hölmöydestä.
Ja kokemuksen kautta oppii, niin minäkin. Kallion alepaanvoi poiketa kortsuostoksille ennen mökille lähtöä, tai kun lähtee mökille mökitärtä tapaamaan.
Mutta jos lähtee mökille Jyväskylästä niin pitääkö sittenkin ostaa kondomit mukaan Kallion alepasta? Eikö tuo ole kirjaimellisesti aika kaukaa haettu?
Kyllä mies hankkii kumit tai joutaa olla ilman. Koko ja istuvuus on vähän kuin housujen kanssa. Jos on pieni niin kiristää liikaa ja haittaa erektiota ja suuri ei pysy päällä. Kerran nainen oli ostanut kumit ja halusi asentaa itse sulttaanin suullaan. Hauskaahan mulla oli kun sai suuhoitoa katsella, mut lopulta ehdotin että vaihdetaan vähän suurempiin mitkä mulla oli mukana.
Ei kai ne kummallekaan "kuulu".
Rakastajillani on itselleen sopivia. Olen kyllä joskus ostanut ja ehdottanut jotain erikoisempia, mutta vaikuttaisi, että mies itse tietää, millaisista tykkää.
Pääasia, että kondomeja on. Jos ei ole, ei ole seksiäkään.
N50+
Vierailija kirjoitti:
KallionAlepa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos lähtee mökille Jyväskylästä niin pitääkö sittenkin ostaa kondomit mukaan Kallion alepasta? Eikö tuo ole kirjaimellisesti aika kaukaa haettu?
Aika tyypillistä nykyaikaa. Ei viitsitä ottaa kantaa varsinaiseen kysymykseen. Tulee mieleen vanha smmattikoulun koekysymys: ”Kumpi on parempaa vai hernekeitto?”
Kesämökkitär kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä eri kokoja? Olen elänyt vain Näkki-aikaa.
On niitä eri kokoja, kuten on kullejakin. Lisäksi on muotoiltuja. Esimerksi jo on iso terska, niin pitää olla muotoitu, suora ei oikein tunnut hyvältä. Lisksi jos on paksu, niin ei marketin kondomit valttämätä mene helpolla päälle ja saattaa mennä rikki.
Mulla on varalta kumeja, mutta kyllä se on mielestäni miehen tehtävä hankkia ne, koska hän osaa hankkia itselleen sopivia. Jos mies ei edes tajua ajatella sopivuusasiaa, ja ajattelee että kondomi kuin kondomi, niin tulee oletus ettei hän oikein osaa panostaa seksiin.
Mä panen aina paljaalla, tosin nyt en voi hetkeen, sain todella ärhäkän tippurin.
T. pena
Tämän ketjun aloittamisesta on näköjään aikaa, vaikkei läheskään niin paljoa kuin omista sinkkuajoistani.
Kyllä minä miehenä katsoin, että on oman etuni mukaista pitää kortonkia mukana. Suojaamatonta seksiä en halunnut ja olisi tullut suunnaton ketutus, jos kortongin puuttumisen vuoksi olisi jäänyt seksi välistä. Sen verran harvoin niitä tilaisuuksia tuli.
Aika usein kyllä naisillakin oli kortonkeja. Varmaan ihan samoista syistä kuin itsellänikin. Mielestäni on todella hyvä ominaisuus naisessa, jos edellyttää kortongin käyttöä satunnaisseksissä. Vaikka joka tapauksessa olisin itsekin sitä edellyttänyt.
Lähtökohtaisesti ajattelen että miehellä on kortsut, koska hän itse tietänee mitkä hänelle parhaiten sopii. Mutta on niitä kuitenkin minullakin aina mukana/olemassa jos ei miehellä nyt sattuisikaan olemaan. Eipähän jää paneminen sen takia väliin.
Meillä mies hankkii. Hän tykkää kokeilla eri malleja ja merkkejä, tilailee netistä niitä, joten luontevaa, että hän hoitaa itse koko prosessin. Minä olen hankknut kierukan ja hoidan siihen liittyvät asiat. Samoin ostan liukuvoiteet. Kumia meillä käytetään, koska ollaan sovittu, että saadaan toisinaan käydä vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti ajattelen että miehellä on kortsut, koska hän itse tietänee mitkä hänelle parhaiten sopii. Mutta on niitä kuitenkin minullakin aina mukana/olemassa jos ei miehellä nyt sattuisikaan olemaan. Eipähän jää paneminen sen takia väliin.
Juuri näin, molemmilla on hyvä olla ne mukana. Minkälaisia kumeja sinä kannat mukana ja missä kannat ne? T: M 51 v
Samapa tuo kuka ne hankkii kunhan vaan käyttää jos tarvetta.
No ihan kumpi vaan, pääasia että niitä on, jos et paljaalla anna.