Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voihan vee, ovis on kai tänään ja viimeksi on olty yhdynnässä tiistaina...

Vierailija
07.07.2006 |

Vieraita tulossa, joten ennen sunnuntaita ei voi laittaa siittiöitä perään. Eipä taida tärpätä tässäkään kuussa sitten. Ei kai ne siittikset tiistaista asti ole jaksanut sinnitellä.

Voi vee sentään kun ottaa päähän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain viimeeksi HELMIKUUSSA munaa/siittiöitä et ei pal naurata

mies pihtaa, ei voi mitään

Vierailija
2/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, no tuohon sun tilanteeseen verrattuna mulla on kyllä ihan hyvä tilanne, jotta ei tosiaan pitäisi meikäläisen valittaa. Pitäis pitää suunsa kiinni. Mutta harmittaahan se silti kuitenkin.

Toivottavasti sun mies lopettaa pihtaamisen. Tiedätkö miksi pihtaa?

Parempaa jatkoa muna-rintamalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tilanne ottaa kovasti päähän

iltaisin jää katsomaan telkkaria kunnes kuvittelee että olen nukahtanut ja sitten hiipailee sänkyyn!

jos yritän lähestyä,torjuu minut.

Vierailija
4/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan pyhä jysäys. Varmasti harmittaa ja ottaa päähän ja vaikka mitä. Eikö mies sitten ole varma siitä haluaako lapsia? Oletteko keskustelleet lapsiasiasta perinpohjin? Onko miehelläsi erektio-ongelmia, joita haluaa piilotella tai muita terveydellisiä ongelmia, esim. eturauhasesta johtuvia juttuja? Onko ratkaisemattomia riitoja, stressiä, liian paljon töitä tms.

Pitäisihän tuosta jutella tai jotain. Pidemmän päälle tuo kyllä syö suhdetta tosi paljon. Toivon tosiaan että tilanne ratkeaa.

Vierailija
5/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisy jätettiin pois jo 4 vuotta sitten

mies haluaa seksiä vain 2-3 kertaa vuodessa ja silloinkin se on kovin väkinäistä hänen osaltaan

yritä tässä sitten raskautua!

Vierailija
6/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on saanut minunkin seksihaluni pikkuhiljaa hiipumaan

ollaan oltu yhdessä 10 vuotta

ensimmäisen vuoden ajan mies oli seksuaalisesti aktiivinen

ajattelin aina että tilanne vielä muuttuu ja tässä ollaan!!

Vierailija
7/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

O-ou. Juttu siis taitaa olla tosiaan mutkikas. Kuinka olet jaksanut olla noinkin kauan tuossa tilanteessa? Olet sinnikäs ja todella ymmärtävinen ihminen. Itse en olisi kyllä pärjännyt tuossa tilanteessa ollenkaan.

Eräs ystäväni teki vähän samanlaisessa tilanteessa niin, että uhkasi steriloida itsensä, jottei tarvitse enää elätelläkään toiveita lapsista ja jotta elämä henkisesti helpottaisi. Mies halusikin yllättäen heti lapsia ja nyt heillä on 3 lasta ja ovat onnellisia. Mutta tämä on kyllä minusta ihan ääritoimintaa.

Oletteko naimisissa? Kuinka kauan aiot odotella miehen käytöksen muuttumista? Oletko valmis elämään elämääsi ilman lapsia ja seksiä? Edelleen toivon tilanteen kääntyvät parhain päin. Saat täydet sympatiani.

AP

Vierailija
8/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan miestäni kuitenkin niin paljon etten halua jättää häntä!

meitä pidetän hyvin onnellisena parina kaveripiirissä

inhottaa kun jatkuvasti kysellään että koska te teette lapsia ja kyllä teidänkin jo pitäisi lapsia tehdä...huoh

kyllähän minä tekisinkin...