Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka sheivaatte alakerran!?

Help
04.06.2020 |

Miten vältätte sen ärsytyksen/punoituksen ensi kerran vetäsin kaikki höylällä pois seuraavana pv vielä jees sitten iski on punainen ja arka mikä auttaa ja voiko tätä välttää muuten kun olla ajamatta

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa iho ja käytä sen jälkeen partavaahtoa.

Ei pitäisi ärtyä sen enempää kuin naamakaan

Vierailija
2/22 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaahdot housuissa kylille vai???? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaahdot housuissa kylille vai???? :O

Juuri näin. Toimii samalla ehkäisyvaahtona. Suojaa sukupuoliyhteydeltä ja sitä kautta myös kaikilta taudeilta ja raskaudelta. Ei synny lisää viisastelijoita.

Vierailija
4/22 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta höyläillyt. Punoitusta ja näppyjä ei tule, kun iho tottuu muutaman kerran viikossa tapahtuvaan höyläilyyn. Jos pitää viion parin tauon ja tämän jälkeen höylää, on iho taas ärtyisä.

Vierailija
5/22 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdista heti ajelun jälkeen, vaikka sillä aineella millä haavatkin putsataan. Minulla se vähän auttaa. Olen tosin nainen ja ei ole kyllä tottunut iho ajeluun. Tai muuten ei tule näppyjä, mutta nivusiin, eli bikinirajoihin tulee.

Vierailija
6/22 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rfsu:lla löytyy hyvä rasva intiimialueille ja geeli sheivauksen jälkeen. Löytyy ihan marketeista samalta osastolta kuin muutkin sheivaus tuotteet.

Vierailija
7/22 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin sheivaamaan käytin parranajoon miehille tarkoitettuja höyliä ja kun ostin naisille tarkoitetun oli jotenkin hellempi. Sheivauksen jälkeen....ei ihan heti...partavettä perään. Sulkee ihohuokoset eikä tule näppylöitä. Sheivauksen pitää olla myös suht säännöllistä jolloin iho tottuu. Jos jotain rasvaa laitat niin ei mitään käsivoidetta vaan kosteusvoidetta. Naisystäväni kertoi, ettei ole mitään niin vastenmielistä kuin näppylöillä oleva peniksen tyvi ja että karvainenkin on parempi. Sit toinen juttu, pitääkö sheivata ihan paljaaksi. Ainakin oma naiseni pitää siitä, että karvoitus on vain lyhennetty. Ai niin toi vauvaöljy oli aika hyvää!

Vierailija
8/22 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ihoa rauhoittavaa voidetta ensikertoihin. Punoitus loppuu, kun teet säännöllisesti. Itse "joudun" ajamaan posliiniksi, koska muuten tyttöystävä ei suostu ottamaan suihin.

Vierailija
9/22 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Nivean partabalsamia, joka desinfioi. Ja muistathan ajaa myötäkarvaan. Jos ajaa vastakarvaan saa taatusti näppylöitä.

Näin on menty nyt 20 vuotta.

Vierailija
10/22 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vetelen partahöylällä suihkussa ja vastakarvaan, koska silloin lähtee paremmin. Mitään mömmöjä en käytä.

Joskus harvoin tulee joku yksittäinen näppylä, mutta ei niin että sitä voisi haitaksi sanoa.

Vierailija
11/22 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppyjen, punotuksen, kutiamisen jne. vuoksi en enää ajele kokonaan pois, vaan siistin lyhyeksi.

Vierailija
12/22 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet kaupasta Illodinia, huuhtelet terän ensin kuumalla vedellä ja sitten Illodinia 3-5 tippaa terälle, sitten vaan sheivaat ja kun on valmista, huuhtelet terän kuumalla vedellä ja tiputtelet 3-5 tippaa illodinia terälle, niin pysyy desinfektioituna seuraavaan kertaan. Sitten vaan samalla kaavalla. Itsellä toiminut yli 20 vuotta.

Vierailija
13/22 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen lisäys. Sheivatessa tietenkin täytyy käyttää geeliä tai vaahtoa. Pöpöt tulee siitä likaisesta terästä.

Vierailija
14/22 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat vehkeet ja totuttaminen. Oon itse ajellut nyyttisäkin karvattomaksi nyt melkein 25 vuotta aina suihkussa, usein saippualla mutta joskus myös ilman. Ei ole ikinä tainnut olla ärsytystä, kutinaa, sisäänkasvaneita karvoja tai finnejä. Säkki on myös rennompi posliinina, vetäytyy sumppuun jos on yli kolmen päivän sänki - mulla siis karvattomuus on normaali.

Vierailija
15/22 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin Philipsin trimmerin, on toiminut hyvin. Alkuun vähän jännitti viedä kovaääninen kone kalleuksien lähelle.

Vierailija
16/22 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vetelen partahöylällä suihkussa ja vastakarvaan, koska silloin lähtee paremmin. Mitään mömmöjä en käytä.

Joskus harvoin tulee joku yksittäinen näppylä, mutta ei niin että sitä voisi haitaksi sanoa.

Samoin ajen ala- ja yläpään suihkussa. EI näppyjä tai punoitusta. Saippua riittää liukasteeksi. Minulla on vieläpä herkkä iho.

Vierailija
17/22 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut setä neuvoo.

Sheivatkaa ne kullinne ja kassinne perinteisellä partahöylällä samalla kun olette suihkussa.

Pelkkä vesi riittää.

Mitään partavaahtoja tai ei todellakaan tarvita.

Unohtakaa ne helvetin kosteusvoiteet.

Riittää kun pesee saippualla ennen suihkusta poistumista.

Vierailija
18/22 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan kerran kuussa kirjoitti:

Kokenut setä neuvoo.

Sheivatkaa ne kullinne ja kassinne perinteisellä partahöylällä samalla kun olette suihkussa.

Pelkkä vesi riittää.

Mitään partavaahtoja tai ei todellakaan tarvita.

Unohtakaa ne helvetin kosteusvoiteet.

Riittää kun pesee saippualla ennen suihkusta poistumista.

Kaikki ei ole sinä, ihmisillä on tosi erilaiset ihotyypit, karvojen paksuus, kasvutiheys jne. Ei kaikille päde samat jutut. Toisilla ärtyy helpommin kuin toisilla ja paksua pehkoa ei ajella niin helposti kuin ohutta ja harvaa.

Vierailija
19/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin, pussit ja välilihan vedän höylällä posliiniksi, sinne ei tuu näppyjä. Mutta kullin yläpuolen ajelen koneella lyhyeksi, koska höylääminen aiheuttaa aina näppyjä ja karvat kasvaa sisään, teki sen miten vaan.

Vierailija
20/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi minullekin alkuun tulla näppyjä, vaikea muistaa kun aikaa siitä on jo n. 15 vuotta. Itselläni ei ole herkkä iho ja pystyn ajelemaan terävällä terällä ilman vaahtoa ja myös vastakarvaan.