Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi ostajat

Vierailija
04.06.2020 |

Porukka lähettää viestiä että onko vielä vapaana, sen jälkeen ei kuulu mitään. Mikä juttu tämä oikein on, joku outo harrastusko? Ekaa kertaa siis laitoin tavaroita myyntiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat vain kyselyjä, joihin vastaat on vapaa tai ei ole vapaa. Ja jos mitään ei enää kuulu annat asian olla. Jos tavaralle on kova kysyntä voit vastata, että joo on vapaa, mutta kaksi muutakin kyselee. Älä ota henkilökohtaisesti. Kaikenlaisia hörhöjä riittää ja joilla on aikaa laitella turhia viestejä.

Vierailija
2/5 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin tarvitse vastata mitään. Saat kyllä oikeita kyselyitä ja ne erottaa näistä turhista. Itse jätän nuo ja ne pelkät olisin kiinnostunut -kyselyt kokonaan huomioimatta. Eivät ole ostamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat vain kyselyjä, joihin vastaat on vapaa tai ei ole vapaa. Ja jos mitään ei enää kuulu annat asian olla. Jos tavaralle on kova kysyntä voit vastata, että joo on vapaa, mutta kaksi muutakin kyselee. Älä ota henkilökohtaisesti. Kaikenlaisia hörhöjä riittää ja joilla on aikaa laitella turhia viestejä.

En tietenkään ota henkilökohtaisesti, alkoi vaan ihmetyttämään että huvikseenko ihmiset ihan vaan aikansakuluksi lähettelee viestiä :)

Vierailija
4/5 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään ota henkilökohtaisesti, alkoi vaan ihmetyttämään että huvikseenko ihmiset ihan vaan aikansakuluksi lähettelee viestiä :)

Enemmän taitaa olla sitä nykypäivän helppoutta ja harkintakyvyttömyyttä. Älytään viestin laittamisen jälkeen että ei halutakaan ostaa ja viesti on kuitenkin helppo laittaa vaikkei oikesti ole vielä miettinyt on asiaa loppun.

Vierailija
5/5 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niihin tarvitse vastata mitään. Saat kyllä oikeita kyselyitä ja ne erottaa näistä turhista. Itse jätän nuo ja ne pelkät olisin kiinnostunut -kyselyt kokonaan huomioimatta. Eivät ole ostamassa.

Siis jos joku kysyy, että onko vielä myynnissä, niin jätät huomioimatta?

Minä kysyn ainakin ensin, että onko vielä myynnissä, jos olen jotain ostamassa. 

Myyjä ei ole välttämättä ehtinyt poistaa ilmoitusta tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi