Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit, jos nykyinen miehesi paljastaisi homokokemuksestaan?

Vierailija
04.06.2020 |

Että se olisi tapahtunut ollessaan parikymppisenä kaverinsa kanssa. Ottaneet olutta ja sitten tapahtunut jotain..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt alusta asti että miehelläni on ollut suhteita myös toisten miesten kanssa. Se ei häiritse minua.

Vierailija
2/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sen kummemmin kiinnostaisi. Sanoisin, että selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuisin. Olen heterotäti.

Vierailija
4/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyisin että miten hemmetin paljon joitte sitä olutta.

Eikös tuollaiset kokeilut ole aika yleisiä eikä se tee ihmisestä homoa. Paitsi nykyään kun ihmiset on aivopesty niin uskomaan.

Vierailija
5/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäisi kun on ollut niin estoinen kimppaehdotuksieni suhteen, en uskoisi.

Vierailija
6/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kiitos kun kerroit. Ei mitään ihmeempää.

Vierailija
7/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuh, oispa hottia... voisin innostua pitkästä aikaa harrastamaan seksiä.

Vierailija
8/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ihmettelisi. Olisin ihan naama peruslukemilla.

Vierailija
9/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Ex sanoi olleensa homon kanssa.

Vierailija
10/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi olla jotain mieltä? Varmaan aika monella saattaisi olla kokeilumieltä jos tilaisuus tulee. 

Haetaanko tällä taas takaa, että mies onkin kaappihomo ku tunnustaa kokeilleensa? :D

Vierailija
11/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään ole suhtautunut yhdenkään kohdalla jotka on kertoneet homosteluistaan. Harvempi mies on hetero.

Vierailija
12/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan seurusteltu lukiosta asti ja tiedän olevani hänen ensimmäisensä ja ainoansa. Joten olisihan se TOSI outoa ja hämmentävää.

Vierailija
13/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuisin. Tosin jos olisi tapahtunut ennen kun on ollut parikymppinen, koska muuten olisi pettänyt minua.

Vierailija
14/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sitä nyt viimeistään armeijassa ovat kokeilleen poikapyllyä - tai kikkeliä sinne poikapyllyynsä. Yleinen tieto.

Vierailija
15/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään. Mun ex teki tuollaisen tunnustuksen, eikä se minua haitannut. On siis ex aivan muista syistä.

Vierailija
16/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani, sillä ollaan parikymppisiä vasta kohta. Mutta jos olis tapahtunut menneisyydessä se olis ihan se ja sama minulle.

Vierailija
17/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin miksi tästä puhutaan nyt. Jäisin odottamaan onko tässä joku Juttu nyt vai mitä. Varmaan tulis semmonen olo että kundi yrittää kertoa jotain isompaa, että on tällä hetkel jotain homoilua meneillään tms. Ihmetyttäisi ja haluaisin tajuta miksi mulle puhutaan jotain Nuoruuden noloja kännipanoja (naisten tai miesten kans tehtyjä)

Vierailija
18/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin uskoa siitä kaveripiiristä mitä tahansa. Ei se minua haittaisi, jos se olisi tapahtunut ennen meitä. Enemmän haittaisi jos olisi ollut 20 naisen kanssa. Olen kysynyt mieheltä onko hän ollut toisen miehen kanssa ja ainakin sanoi ettei ole ollut, mutta jos olisi ollut, se olisi täysin ok.

N25

Vierailija
19/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuisin ja pyytäisin kertomaan lisää. 

Vierailija
20/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se oli ihan hauskaa, että kertoi asiasta minulle. Se oli kiinnostava kuulla. Exäni kuitenkin oli/on aikamoinen naistennaurattaja, hyvännäköinen pleieri. Sitä en tiedä, mihin suuntaan nykyisin katselee - eikä kiinnostakaan. Lapsia hänelle on kuitenkin siunaantunut.