Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet pitävät pyöräillessään vaihdetta ykkösellä tai kakkosella?

Vierailija
04.06.2020 |

Näyttääpäs hassulta kun polvet vaan suhaa ylös alas nopeasti. Olen tästä ikkunasta seuraillut, kun pyörätie on vieressä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettiin joskus poikakaverin kanssa samaa kolmivaihteista pyörää. Mä poljin aina kolmosella, miehen jäljiltä se oli ykkösellä. Itse käytän ykkösvaihdetta vain ylämäessä, muuten sillä polkeminen tuntuu siltä, että polkee niin hitosti, mutta ei pääse eteenpäin.

Vierailija
22/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ihmetellyt samaa, varsinkin nuo keski-ikäset isot miehet kun menee pienellä maastopyörällä tasaisella asfaltilla. Jalat sotkee ihan hillittömästi, mutta vauhti ei kasva mihinkään. Luulisi olevan älyttömän raskasta.

Päinvastoin, pienellä vaihteella se on älyttömän kevyttä.

No ei se kyllä sille näytä. Ja kyllä oma kokemukseni on, että ykkösellä polkeminen on kaikkein raskainta.

Kyllä kakkoseen polkeminen on raskaampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä taas olen huomannut, että kun naiset tekevät autolla paniikkijarrutuksen niin ne sulkevat silmänsä.

Vierailija
24/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihmetellyt samaa, varsinkin nuo keski-ikäset isot miehet kun menee pienellä maastopyörällä tasaisella asfaltilla. Jalat sotkee ihan hillittömästi, mutta vauhti ei kasva mihinkään. Luulisi olevan älyttömän raskasta.

Ilmankos naiset vaan olettaa asioita pyöräilystä, kun niitä ei pyörän päällä juuri ainakaan täälläpäin näe. Ilmeisesti liian raskasta puuhaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme