Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet pitävät pyöräillessään vaihdetta ykkösellä tai kakkosella?

Vierailija
04.06.2020 |

Näyttääpäs hassulta kun polvet vaan suhaa ylös alas nopeasti. Olen tästä ikkunasta seuraillut, kun pyörätie on vieressä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt taas

Vierailija
2/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvien takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat näitä ohutjalkaisua hipstereitä

Vierailija
4/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kehtaa raapia

Vierailija
5/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen huomannut, että miehet polkevat kantapäillään. Tosi hankalan näköistä. Tehokkaampaa olisi, jos poljin olisi suunnilleen päkiän alla.

Vierailija
6/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadenssi on hyvää pitää yli 80:ssa.

Vierailija
7/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo kiire minnekään. Ei tosin jalatkaan tikkaa kovin nopeasti, kun vain chillailee.

Vierailija
8/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnittänyt samaan huomiota jo 80-luvulla. Ei siis ole muuttunut tyyli miksikään 40 vuodessa. Ja on muuten tosi nolon näköistä.

Vierailija
9/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä ainoastaan miehet, vaan myös pikkupojat!

Vierailija
10/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihmetellyt tuota aina. Mahdollisimman kevyellä vaihteella poljetaan eikä päästä mihinkään.

Varsinkin ylämäessä. Eikö se ota jo jalkoihin enemmän kun polkee tyhjää ylämäkeen ja pysyy paikallaan?

Ihmettelen myös, mikä joillain miehillä on, kun poljen omaan tahtiini ja aina jonkun on päästävä ohi. Ei siinä mitään mutta kun eivät pääse ohi vaan jäävät rinnalle polkemaan. Sitten on pakko hidastaa että toinen menee ohi ja edelle, sen jälkeen jäädään siihen eteen, kun ei nopeampaa päästä. Siinä sitten pyöräillään jonossa tuntemattoman tyypin kanssa.

Vierailija
11/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset polkevat ylämäkeen liian suurella vaihteella? Pyörä hajoaa jos niin tekee.

Vierailija
12/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muuten pokemon ajattelee että ajan liian lujaa.

Vierailija
13/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyörässä on vain kolme vaihdetta niin sillä kolmosellako pitäisi aina polkea?

Vierailija
14/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihmetellyt samaa, varsinkin nuo keski-ikäset isot miehet kun menee pienellä maastopyörällä tasaisella asfaltilla. Jalat sotkee ihan hillittömästi, mutta vauhti ei kasva mihinkään. Luulisi olevan älyttömän raskasta.

Vierailija
15/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee olevansa tehokkaita kun sytkyttää pikku kypärässä ja tiukassa trikoossa.

Aina niin totisena.

Vierailija
16/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihmetellyt samaa, varsinkin nuo keski-ikäset isot miehet kun menee pienellä maastopyörällä tasaisella asfaltilla. Jalat sotkee ihan hillittömästi, mutta vauhti ei kasva mihinkään. Luulisi olevan älyttömän raskasta.

Päinvastoin, pienellä vaihteella se on älyttömän kevyttä.

Vierailija
17/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pyörässä on vain kolme vaihdetta niin sillä kolmosellako pitäisi aina polkea?

Pääosin kyllä tietenkin. Aina mahdollisimman suuri vaihde! Ylämäkeen sitten tiputtaa.

Vierailija
18/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että moni nainen ei pysy edes pystyssä pyörällä. Noooh, toisaalta silacat liikkuu vedessä.

Vierailija
19/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset polkevat ylämäkeen liian suurella vaihteella? Pyörä hajoaa jos niin tekee.

No eikä hajoa.

Vierailija
20/24 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, pienellä vaihteella se on älyttömän kevyttä.

No ei se kyllä sille näytä. Ja kyllä oma kokemukseni on, että ykkösellä polkeminen on kaikkein raskainta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä