Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkiset ihmiset, joiden käytös vaikuttaa ylimieliseltä?

Vierailija
04.06.2020 |

Oletteko kohdanneet tällaisia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt sama, joka aamulla valitti henkistyneestä kaveristaan?

Vierailija
2/7 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama ihminenkö näitä henkisyystraumojaan täällä purkaa joka päivä? Se, joka yrittää poistattaa ketjuja, koska sitä RAIVOSTUTTAA, että jotkut ihmiset uskovat muuhunkin kuin materiaan? Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut, sellaiset ei ole henkisiä. Ovat muka-henkisiä statuksen takia.

Oikeasti henkiset viisaat ja valaistuneet ovat hiljaa. Eivät tee numeroa. Heidät tunnistaa uskomattomasta lempeydestä ja viisaudesta.

Vierailija
4/7 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joss ihminen on esim masentunut ja yritttää selviytyä niin hän sillloin lataa paukkuja siiihen.

Vierailija
5/7 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohdannut, sellaiset ei ole henkisiä. Ovat muka-henkisiä statuksen takia.

Oikeasti henkiset viisaat ja valaistuneet ovat hiljaa. Eivät tee numeroa. Heidät tunnistaa uskomattomasta lempeydestä ja viisaudesta.

Ei se olee numeron tekemistä vaaan syrjäytymisen ehkäisyä. Katso niitä lukuja esim jos haluat jotain konkreettista paljon syrjäytyminen maksaaa suomelle ja kuinka vähän meillä on nuoria.

Vierailija
6/7 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisimmät löytyy ihan näistä "hengellisiksi" itseään kutsuvista. Paimentolaisuskonnon eri suuntauksista löytyy näitä "muita parempia" jumalanvalittuja lempi lapsosia. He eivät tapaa kutsua itseään henkisiksi, vaan hengellisiksi.

Kuvittelevat omistavansa yksinoikeudella moraalin ja tietävät ketkä joutuvat helvettiin, kun itse pääsevät ikuiseen nautintoon taivaaseen.

Ovat monesti entisiä juoppoja/ juoppohu*ria tai muuten vain elämässään epäonnistuneita. Kun eivät ole oikein onnistuneita ihmisiä, niin kehittelevät itselleen satukirjan avulla identiteetin joka on muita ylempi.

Vierailija
7/7 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä ”henkistyi” muutama vuosi sitten. Ollaan tunnettu yli 30 vuotta ja oltu läheisiä, vaikka ollaan asuttu välillä kaukana toisistamme niin yhteys on pysynyt vahvana. Tähän asti.

”Henkistymisen” myötä ystävästä on tullut uskomattoman itsekäs ja piittaamaton, suorastaan epäkohtelias. Hän sanoi itse että tietää nyt omat rajansa ja osaa pitää puolensa.

Ilmenee nykyään siten että voi tulla sovittuun tapaamiseen tunnin myöhässä, sanoi ohoh kun hänen lapsensa rikkoivat tahallaan lapseni lelun, ei tarjoutunut korvaamaan eikä edes pahoitellut, odottaa ilmaista majoitusta ja ylläpitoa koko 7-henkiselle perheelleen kun tulee meille jne.

Tuntuu nykyisin aivan vieraalta ihmiseltä ja epämiellyttävältä sellaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan