Mieheni ensin arvosti etten ole paljoa seksin perään ollut ja nyt sitten on muka joku ihme että olen sellainen?
Jos haluaa seksiä niin etsii jonkun joka ei ole sitä juuri halunnut, on oikein TYYTYVÄINEN siihen ja nyt se onkin sitten universumin suurin ihme. Miesten logiikka?
Kommentit (12)
Joillain miehillä on naiivi käsitys siitä, että seksisuhteita harrastamaton nainen tietoisesti säästää itseään sille oikealle eikä halua "pilata" mainettaan. Jostain syystä heille ei ikinä tule mieleen, että kyseinen nainen ei vain ole niin seksikeskeinen, että jaksaisi tai haluaisi erikseen lähteä sitä metsästämään. Sitten ihmettelevät, kun se viaton, Sitä Oikeaa kiltisti odottanut (puoli)neitsyt ei parisuhteessa naps vaan kuoriudukaan miksikään sänkykamaripedoksi :D
Miehet aina itkee ku naiset yrittää muuttaa niitä.. kattois peiliin
Miks nää jotka haluu joka päivä/viikko ei kattele niitä kokeneempia naisia?
Seksuaalisesti aktiivinen nainen tai vain sellaiseksi epäilty on huono, sitä ei kukaan halua. Avioliitossa sitten valitetaan, kun akka on kylmä lahna. Miehen logiikka!
Miehet arvostavat naisia, jotka ovat hillinneet himonsa heitä varten. Putoavat korkealta kun tajuavat, ettei sillä mitään himoja olekaan. Mutta poikkeus vahvistaa säännön heidän mielessään, edelleen haluavat naisen, joka on hillinnyt himonsa heitä varten ja... Himojaan hillitsemätön nainen, jolla takuulla himoja riittäisi on vähiten nokkelien miesten mielestä epäluotettava h u o r a. Tyhmästä päästä kärsii sitten ansaitusti miehen alapää.
Ihme yleistystä taas. Oon teini-iästä sormettanut päivittäin, yhden miehen kanssa harrastanut seksiä. Haluan 5-7xviikossa. Oonko vähemmän seksuaalinen kuin joku useamman kanssa ollut?
Vierailija kirjoitti:
Ihme yleistystä taas. Oon teini-iästä sormettanut päivittäin, yhden miehen kanssa harrastanut seksiä. Haluan 5-7xviikossa. Oonko vähemmän seksuaalinen kuin joku useamman kanssa ollut?
Oot selkeesti mies. Ei naiset sormeta itseään.
Juuri näin.