Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli kuukauden jatkunut lievä kuiva yskä ja eristäytyminen, nyt tulen oikeasti mökkihöperöksi!!!

Vierailija
03.06.2020 |

Voin erittäin hyvin. On vain hieman ajoittaista uupumusta ja kuivaa yskää, mutta se ei vaan lopu. En tietenkään voi lähteä minnekkään siä jos minulla on lieväoireinen korona saattaisin vaikka tartuttaa jonkun riskiryhmäläisen. Veljeni on tuonut minulle kauppakassit iven taakse... Koko kämppä on puunattu, kirjoja luettu, tavarat käyty läpi lahjoitukseen, virkkuutyö aloitetty jne... Tarvitsen sosiaalisia kontakteja, olen menevä ja energinen ihminen, en vaan kestä enää!!!

Turha avautuminen ohi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oikeasti pääse testiin, kun kuukauden on jo tuo jatkunut? Jos koronaa ei olisi, missä vaiheessa hakeutuisit lääkäriin yskäsi kanssa?

Vierailija
2/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkö voi kuitenkin hiljaiseen aikaan käydä vaikka hieman kävelemässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada lääkäriltä yskänlääkeresepti? Jos se vaikka sillä helpottaisi. Joskus yskä vaan ikään kuin jää päälle, vaikka oikeasti olisit jo terve.

Vierailija
4/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkituta se sisäilma. Tai kokeile vaikka ensin itseksesi ilmankostutinta.

Vierailija
5/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin vain liikenteeseen sen kummempia miettimättä. Ei kukaan kestä mökkihöperönä pidemmän päälle, olisi ylireagointia pilata oma elämä sen takia että saatat yskiä tai olla yskimättä viruksen jonkun toisen päälle. Viruksen, joka voi olla että sinulla ei edes ole. Minulla on alkanut viime viikkoina allerginen nuha ja aivastelu, enkä todellakaan eristä itseäni tämän takia. Allergialääkettä nassuun ja jos aivasta ihmisten ilmoilla niin voi voi.

6/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama oire, lievä yskä joka vain jatkui ja jatkui. Soitin terveysasemalleni ja sain lähetteen samalle päivälle pandemiavastaanotolle koronatestiin. Seuraavana aamupäivänä sain tekstiviestinä vastauksen, tulos oli negatiivinen.

Kannattaa hakeutua testiin, nyt sinne pääsee näköjään aika helposti.

Vierailija
7/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vastailee!

Soitin neuvovaan puhelimeen, yskä on niin lievä että eivät ota vastaan.. Yksityiselle pitäisi mennä, ja opiskelijana se kirpaisee mutta kohta on pakko tai sekoan!!

Käyn hiljaiseen aikaan kävelemässä joo. :)

Perus yskänlääke ei tehonnut, koitan kysellä reseptiä ensin puhelimitse!

Olen asunut pari vuotta tässä kämpässä ja nyt vasta alkoi... Paljonkohan maksaisi tuo sisäilman tutkituttaminen?

Kiitos neuvoista ja vinkeistä! :)

Vierailija
8/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta ollenkaan koronalta tuo, mutta nythän kaikki pääsee testiin eli jos et ilkeä alkaa elää normaalimmin varmistumatta ettei todella ole korona, käy testissä. 

Itsehän olen tässä köhinyt ja niistänyt jo kuukauden verran, mutta tiedän mistä se johtuu eli siitepölyallergiat ja erityisen häiijynä nyt pölyttävä koivu. En ole eristäytynyt kotiin vaikka oireilenkin.

Vierailija
9/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä viruksia on liikkeellä muitakin, kuin korona. Mulla oli loppuvuonna 2016 just tuollainen yskähomma, kesti noin kolme kuukautta. Näkyi keuhkokuvissa muutoksia. Mutta ohi meni sekin lopulta!

Vierailija
10/12 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan kokeillut antihistamiinia? Minulla on sekä koivu- että heinäallergia ja tänä keväänä on unohtunut välillä allergialääkkeet, kun olen aina kotona. Oireeni tänä vuonna ovat kurkkukipua ja kuivaa yskää, ei aivastelua ja kirkasta nuhaa. Olen eristänyt itseni täysin, ruoka tulee kotiinkuljetuksella, mutta käyn lenkillä ja roskia viemässä.

Vierailija
11/12 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä vastailee!

Soitin neuvovaan puhelimeen, yskä on niin lievä että eivät ota vastaan.. Yksityiselle pitäisi mennä, ja opiskelijana se kirpaisee mutta kohta on pakko tai sekoan!!

Käyn hiljaiseen aikaan kävelemässä joo. :)

Perus yskänlääke ei tehonnut, koitan kysellä reseptiä ensin puhelimitse!

Olen asunut pari vuotta tässä kämpässä ja nyt vasta alkoi... Paljonkohan maksaisi tuo sisäilman tutkituttaminen?

Kiitos neuvoista ja vinkeistä! :)

Aina pitää vähän liioitella vaivojaan, niin pääsee varmasti lääkäriin.

Vierailija
12/12 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samaa ja hengenahdistus.

Kävin lääkärissä ja on allergiaa ei korona. Nyt on kuulemma pahin aika allergiaa sairastaville.

Sain telfast lääkettä ja oireet lähes poissa.