Söin juuri puolikkaan Fazerin käpykakun. Kysyttävää?
Kommentit (67)
Pidätkö myös suolaisista herkuista? (Nimim. "söin juuri kokonaisen pizzan, mutta puolikin käpykakkua olisi liikaa")
Podetko nyt huonoa omatuntoa? Jos et, olet terve ihminen joka nautiskelee kun mieli tekee. Oikein teit.
Jos podet, tiedän tunteesi. Syömishäiriönen ollut itse jo 20 vuotta. Välillä olen luullut toipuneeni, mutta kyllä se piru vielä tiukasti olkapäällä istuu. Eikä ole kivaa.
Toisen puolikkaan vedän huomenna. En pode huonoa omaatuntoa. Nyt menen täysin vatsoin nukkumaan,
Ap
Äitini oli mielisairaanhoitaja. Oli kerran lähtenyt oman potilaan kanssa kaupungille ja luvannut että saa tilata minkä leivoksen haluaa. Potilas oli tilannut käpykakun ja ruokalusikan.
Veti koko kakun kuulemma. Ei kai siinä.....
Tämä tapahtui joskus 30 v sitten.
Tulee käpykakusta aina tämä juttu mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Toisen puolikkaan vedän huomenna. En pode huonoa omaatuntoa. Nyt menen täysin vatsoin nukkumaan,
Ap
Kauniita unia, käpykakun kuvia!
Sinuna minä kyllä varmaan kävisin yöllä jääkaapilla...
On kysyttävää. Nimittäin voitko postittaa mulle sen toisen puolikkaan? Tulee hyvään kotiin.
Mikä on käpykakku? Kuvaa laittaa?
Siinä meni n. 1500 kCal kerralla kitusiin. Joka päivä ei kannata moista syödä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä nyt noin paljon ole?
Vierailija kirjoitti:
No tuommoinen https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/8571/fazer-kapykakku-71…
Vai meinaatko että siitä syödystä puolikkaasta kuva?
No et sitten enempää? Muistan itse maistelleeni kapykakkua, ja silloin jai fiilis, että toi toinen sai enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuommoinen https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/8571/fazer-kapykakku-71…
Oho. "Kakku on mitoitettu 1 hengelle". Siellä siis oikeasti lukee noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä nyt noin paljon ole?
On siinä. Laske itse tuosta Fazerin tuotesivulta jos et usko.
Oi, itse olen syönyt käpykakkua varmaan kerran eläessäni ja ajattelin hankkia kesän juhliin valmiin Fazerilta. Onko hyvän makuinen, minkälainen sisältä/täyte? Päällinenhän on marsipaania, jos tiedät, maistuuko samalta kuin vihreä prinsessakakku?
Vierailija kirjoitti:
kun kerran olet itse jo selaimessa, mikset vaan googleta kyseisen kakun nimeä?:D sinäänsä hauskaa, että kakku on oikeasti kävyn muotoinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi käpykakku on pelkkää voikreemiä sisältä. Miten on mahdollista syödä puolet kakusta? yökötys!
No ei todellakaan ole pelkkää voikreemiä! Ilmeisesti et ole koskaan syönyt oikeaa käpykakkua?
Vierailija kirjoitti:
Oi, itse olen syönyt käpykakkua varmaan kerran eläessäni ja ajattelin hankkia kesän juhliin valmiin Fazerilta. Onko hyvän makuinen, minkälainen sisältä/täyte? Päällinenhän on marsipaania, jos tiedät, maistuuko samalta kuin vihreä prinsessakakku?
Käpykakun marsipaani päällinen on ihan perus hyvää, mutta voikreemi sisältö kamalaa. Prinsessakakku voittaa mennen tullen maukkuudessa.
Mitä toiselle puolikkaalle tapahtui?