Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Senaatintorihan on aivan täynnä Black lives matter rasisiminvastaisessa mielenosoituksessa!!!

Vierailija
03.06.2020 |

Voimakas viesti suomenkin rasisteille tämä
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006528841.html

Kommentit (645)

Vierailija
161/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ilma houkuttelee ihmiset liikkeelle.

Vierailija
162/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan olis ollut tuplamäärä osallistujia jos ei olis koronaa! Meidänkään perhe ei ollut paikalla mutta ilman koronaa oltais ehdottomasti oltu tukemassa! Hyvä Suomi, kyllä täällä oikeat arvot on enemmistössä! Netissä vihainen vähemmistö vain pauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollahan olis ollut tuplamäärä osallistujia jos ei olis koronaa! Meidänkään perhe ei ollut paikalla mutta ilman koronaa oltais ehdottomasti oltu tukemassa! Hyvä Suomi, kyllä täällä oikeat arvot on enemmistössä! Netissä vihainen vähemmistö vain pauhaa.

Juuri näin! Samoin täällä, perheenä olisi oltu mukana ilman koronaa.

Vierailija
164/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on täytynyt kuvien perusteella olla ainakin 10 000. Torille mahtuu useampi kymmennentuhatta ja tori sekä portaat olivat nyt täynnä.

Vierailija
165/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkekää nasupetterit itkekää.

Sunlaistesi takia nasset voi vielä noustakin. Hvetin ääliöt. Nykyiset alle kolmekymppiset länkkärit taitaa olla narsistisin sukupolvi ikinä. Minun aate, minun oikeudet, minun mielipide, minun minun minun minäminäminä!

Vierailija
166/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on täytynyt kuvien perusteella olla ainakin 10 000. Torille mahtuu useampi kymmennentuhatta ja tori sekä portaat olivat nyt täynnä.

Joo jännä huomata miten aiemmissa vasemmiston miekkareissa 500 oli 5000 mutta nyt 10000 onkin vain 3000...

Vierailija
167/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkekää nasupetterit itkekää.

Sunlaistesi takia nasset voi vielä noustakin. Hvetin ääliöt. Nykyiset alle kolmekymppiset länkkärit taitaa olla narsistisin sukupolvi ikinä. Minun aate, minun oikeudet, minun mielipide, minun minun minun minäminäminä!

Niinhän sinä olet antanut itsellesi uskotella ja toivot, että muutkin menevät samaan halpaan.

Vierailija
168/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä tolloja, sellainen viruslinko siellä sitten!

Vierailija
169/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nuo nuoret kiinnostuvat politiikasta ja osallistuvat aktiivisesti tulevaisuudessa.

Ja käyvät äänestämässä! Sillä saadaan pidettyä rassenasset karsinassaan.

Kaikkein parasta on että ulkopuolisena voi provosta kumpaakin osapuolta. Nauraa kun vastapuolen ottaa kierroksia.

Vierailija
170/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska nähdä, että tuolla oli noin paljon nuoria! Tulevaisuus näyttää taas vähän valoisammalta.

Niin, tulevaisuus on valoisampi kunhan vain tuo roskasakki tuolla torille kuolisi kaikki koronaan. Se olisi huippuhyvä yhteiskunnalle, valtava buusti edistykselle.

Onneksi kaltaisiasi luusereita on vähän ja määrä vähenee koko ajan. :D

Samaa tietä mennään kaikki, myös sinä vaikket onneksesi hölmöyttäsi tajuakaan, ennen kuin on myöhäistä.

Suomalainen yhtenäiskulttuuri oli hieno ja pohjoismaiset 80-luvun yhteiskunnat maailmanhistorian onnistuneimpia.

Vierailija
171/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sympariseeraa tippaakaan noita mellakoitsijoita, jotka polttaa talot, autot, ryöstää kaupat estää palomiehiä pääsemästä sammutustöihin. Totaalista sivystyksen rappeumaa edustavat.

Vierailija
172/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nuo nuoret kiinnostuvat politiikasta ja osallistuvat aktiivisesti tulevaisuudessa.

Ja käyvät äänestämässä! Sillä saadaan pidettyä rassenasset karsinassaan.

Kaikkein parasta on että ulkopuolisena voi provosta kumpaakin osapuolta. Nauraa kun vastapuolen ottaa kierroksia.

Onhan se välillä kivaa järjestää tekemistä lapsille. Nauti kun vielä voit!

Vierailija
173/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä ja Senaatintorilla nähtävästi tyhmä vähemmistö pauhaa. Sellainen Pohjois-Amerikan sisäpolitiikalla Helsingissä keppihevosteleva vähemmistö.

Vierailija
174/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä helvetin oikeutuksella nuo ihmiset kerääntyy tuhatpäisenä joukkona koronarajoitusten aikana yhteen? Asia on kannatettava, joo, mutta mitä helvettiä - rajoitukset on sitä varten ettei ihmisiä KUOLISI koronan levitessä! Kertokaa nyt, millä järjellä ajateltuna tuo on ok tällä hetkellä?! Yli 70-vuotiaat ei saa halata lapsenlapsiaan, ylioppilaat ei saa järjestää juhlia, kaikki tapahtumat on peruttu, mutta joku jossain päätti, että tämä mielenosoitus on nyt niin trendikäs juttu, että turvallisuudella ei ole mitään väliä? Miksei poliisi hajottanut tuota joukkoa heti alkuunsa? Mitä v*ttua Suomi?

Ja edelleen, en kritisoi mielenosoituksen aihetta. Olkoon kyse mistä tahansa, nyt petti harkintakyky tuhansilta ihmisiltä itsekkyyden tähden täysin. Kiitos viruslingosta, olette vastuussa monesta tulevasta koronakuolemasta.

Vierailija
175/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy rasismia mutta jotenkin minua ärsyttää tuollaiset tapahtumat.

Valtaosa ihmisistä ei hyväksy rasismia, ja halveksuvat tuollaisia ääri-idioottien keppihevostelu-”mielenosoituksia”.

En todellakaan hyväksy rasismia enkä vastusta ihmisiä, jotka haluavat vilpittömästi ja rauhanomaisesti kannattaa mitä tahansa hyvänä pitämäänsä asiaa, vaikka se asia ei olisikaan juuri minun keppihevoseni. Sen sijaan en voi sille mitään, että Yhdysvaltoja apinoivat trendipellet ärsyttävät aina, on aihe mikä tahansa. Kaikkihan on kuuminta hottia, mikä rapakon takaa tulee.

Vierailija
176/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti korona alkaa uudelleen leviämään.

Vierailija
177/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä helvetin oikeutuksella nuo ihmiset kerääntyy tuhatpäisenä joukkona koronarajoitusten aikana yhteen? Asia on kannatettava, joo, mutta mitä helvettiä - rajoitukset on sitä varten ettei ihmisiä KUOLISI koronan levitessä! Kertokaa nyt, millä järjellä ajateltuna tuo on ok tällä hetkellä?! Yli 70-vuotiaat ei saa halata lapsenlapsiaan, ylioppilaat ei saa järjestää juhlia, kaikki tapahtumat on peruttu, mutta joku jossain päätti, että tämä mielenosoitus on nyt niin trendikäs juttu, että turvallisuudella ei ole mitään väliä? Miksei poliisi hajottanut tuota joukkoa heti alkuunsa? Mitä v*ttua Suomi?

Ja edelleen, en kritisoi mielenosoituksen aihetta. Olkoon kyse mistä tahansa, nyt petti harkintakyky tuhansilta ihmisiltä itsekkyyden tähden täysin. Kiitos viruslingosta, olette vastuussa monesta tulevasta koronakuolemasta.

Onhan tuolla mielenosoituksella hyvä tarkoitus. Jossain ulkomailla tapahtui kamalia asioita, joten kyllä sen varjolla saa kokoontua. Jos 2 vko kuluttua tartuntojen määrä on kasvanut, niin sehän on vain kiva, saadaan sitä laumasuojaa. Eikös se nimenomaan laumassa liikkumalla synny? Jos muutama eläkeläinen siinä samalla kupsahtaa, niin eikös ne ole joka tapauksessa isompi ongelma kuin poliisien toimet?

Vierailija
178/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo mielenosoitus ei voinut olla netissä? Siellä oli tänä vuonna kevätjuhlat ja vappu, miksi ei tämäkin? Ai niin, silloin oli terassit vielä kiinni, nyt ne on auki ja kaikki syyt mennä kaljalle on sallittuja.

Vierailija
179/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina otetaan joku kortti,mutta eiks samaa ole vihapuhe,vaik netis,Ei saa kertoo totuutta.Usan tapahtumat huolestuttaa.Tääl se olis yksittäistapaus.Saattaahan se korona nyt lähtee jyrkkään nousuun..

Vierailija
180/645 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Yhdysvaltojen tapahtuma oli täysin väärin. Mutta "Black Lives Matter" -slogan on Euroopassa täysin rasistinen. USA:n kontekstissa se on jossain väärin järkevä (vaikka ei sielläkään hyväksyttävä; ehdottomasti pitää olla All Lives Matter), mutta Euroopassa on täysin rasistista julistaa, että vain yhden rodun elämillä on väliä. Se on oikeasti umpirasistista ja epätasa-arvoista. Koska sehän pitää sisällään ajatuksen siitä, että muiden rotujen ihmisten elämällä ei ole väliä. Eli rasistien kokoontuminen tuo tuolla torilla oli. Ja olisivat edes pysyneet jossain siellä Itä-Helsingissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan