Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin sitten katumuspillerit: naimisissa ja 1 lapsi

Vierailija
07.07.2006 |

Mies ei halua toista- ainakaan nyt. On tää niin väärin. No, voi olla, etten kuitenkaan olisi tullut raskaaksi.

Nytkö pitäisi sitten ruveta syömään e-pillereitä, ettei mies tulisi toista kertaa isäksi... Mä haluisin toisen lapsen, mutta en niin, ettei mies halua.

Ikää jo 36v

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen mielipidettä toisesta lapsesta ennenkuin olit jo raskaana. Pitäisihän sitä nyt tajuta ennenkuin rupeaa hässimään ilman ehkäisyä kysyä, että haluaako mies lasta vai ei.

Vierailija
2/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei kerran halua lasta, vai mitä?

Paska olo, mutta minkäs teet... Mies on jo 40v, muita lapsia ei ole edes muille naisille. Esikoisellamme ikää kohta 5v.

Meille hyvin sopisi toinen, on talo ja työpaikat. Voi kurjuus.

Tässä joutuu oikeasti miettiämään omia arvojaan, mikä on tärkeää ja mikä ei. Tyytyäkö tähän? Onko meillä kaikki kunnossa? Niin luulen, olenko väärässä? Onko niin, ettei mies halua toista lasta MINUN kanssani... Ei suostu kuitenkaan panemaan piuhojaan poikki.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon hartaasti etten muutaman vuoden päästä ole aivan samassa tilanteessa kuin sinä...

Vierailija
4/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuollaiseen renttuun olen mennyt rakastumaan. Hoitaa meidän ainokaisen hyvin ja hienosti. Kiitos tuesta, sitä kaipaan :)

t. ap

Vierailija
5/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovittava ja käytettävä ehkäisyä! Ei se ole kummankaan kohdalla vain toisen asia. Oletteko edes aikuisia? " Haluan lapsia, lopetan ehkäisyn, hoitakoon toinen, jos ei lapsia itse halua." Hohhoijaa...

Vierailija
6/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä joudun päättämään myös omasta ruumiistani eli siitä, vedänkö sinne jotain hormoneja vai en (e-pillereitä olen syönyt jo ihan tarpeeksi)= toistakymmentä vuotta). t. ap

Vierailija
7/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hormonittomia ehkäisymuotoja on myös tarjolla:

- pessaari

- kondomi (miehelle sekä naiselle)

- Persona

- Patentex oval

- kuparikierukka

Vierailija
8/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuossa tilanteessa niin toteaisin miehelle: ehkäise itse. Päättäköön mies, miten sen hoitaa. Käyttäiskö kortsuja vai olisko ilman...

Ja itse asiassa olen niin tehnytkin. Meillä kyse oli siitä, että minulle hormonit ei sopineet ja minulle toinen lapsi olisi ollut erittäin tervetullut. Sanoin miehelle ihan suoraan, että koska minä haluan lapsen ja hän ei, niin hän kantakoon vastuun ehkäisystä. Minua ei raskaus haittaa. Mies käytti kortsuja jonkin aikaa, sitten keskeytettyä yhdyntää ja lopulta tehtiin vauva :) Tämän oman " ehkäisyjaksonsa" (vajaa vuosi) aikana mies ehti miettiä ja pohtia toisen lapsen saamista, mitä siinä niin kammoaa vai kammoaako ja lopulta kypsyi ajatukseen, että kyllä meille toinen on tervetullut!

Nyt raskaana vähän yli puolivälin ja molemmat olemme vauvasta innoissamme :)

Vierailija
9/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä huolehditaan. Ei sovi seksiä harrastaa, jos ei asiasta voi keskustella ja sopia. Pariskunnan molempien osapuolten mielipiteet tulee ottaa huomioon ehkäisyä valitessa, eli jos nainen ei halua hormoneja kehoonsa ja mies ei halua käyttää kondomia, kun tunto vähenee, niin sitten mies voisi harkita vasektomiaa tms.

11

Vierailija
10/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vielä laittamatta se, että yhdet katumuspillerit minäkin otin miehen ehkäisyjaksolla! Hän meni " vahingossa" loppuun saaakka, vaikka ei pitänyt ja tiesin itse, että juuri silloin oli hedelmällisimmät päivät. Mies pyysi minua ottamaan jälkiehkäisyn ja lupasin tehdä sen, mutta vain sen kerran. Kirpaisi mua todella kovasti. Mutta jotenkin ajattelin, että se mahdollinen vauvanalku ei ollut toisen vanhemman toivoma ja olisi mahdollisesti aiheuttanut meille miehen kanssa muuten upean liiton alaspäin menemisen? Tiedä häntä. Koville se siis minullakin otti! Mutta tästä meni vain 3kk ja mies oli kypsä saamaan vauvan.

t. 13

Vierailija
11/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin jos et niin juttele nyt vielä miehesi kanssa. Katumuspillerit ne vasta hormonipläjäys onkin..

Voimia sulle.

Ja muut lopettakaa nyt ap:lle ehkäisystä saarnaaminen. Mä ainakin olen ap:n kanssa samaa mieltä jos mies ei halua lasta ja on yhdessä sovittu että nainen ei syö pillereitä niin mies käyttäköön kondomia!

Vierailija
12/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ei ole parisuhteita, vaan jotain tyrannimaisia virityksiä. :-/

Meillä ei ole mitään tollasta...

Vierailija
13/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kumiallergia vaivaa ja kierukka ei käy, jää ehkäisyvaihtoehdot vähiin. Pessaari on niin epävarma, että siihen en luottaisi. Pillerit saavat jäädä, sillä olen pumpannut niitä itseeni jo vuosikaudet. Sterilisaatiota mies ei anna tehdä, " hän voi vielä muuttaa mielensä" . Minä haluan vauvan nyt parin vuoden sisällä, tai sitten en ollenkaan. Täytyyhän tämän elämän edetä johonkin, en jaksa enää vauvaa, kun olen saanut isommat jo koulutielle. Tässä tapauksessa mies huolehtikoon ehkäisystä tai antakoon luvan sterilisaatioon tai olkoon selibaatissa. Ehkäisypillerit miehille samoilla haittavaikutuksilla, niin johan alkaa ymmärrystä löytymään naisten ehkäisyhaluttomuudelle!

Vierailija
14/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö, että nainen ei vastoin tahtoaan halua ehkäistä? Miksi ihmeessä pitäisi, voihan mies tehdä sen ihan itse!

Meillä ei ole mitään tollasta, että pitäis tehdä jotain vastoin tahtoaan... Meillä on parisuhde, ei mikään " nainen on miehensä alamainen ja tekee mitä mies käskee" -virityksiä...

Vierailija:

Nuo ei ole parisuhteita, vaan jotain tyrannimaisia virityksiä. :-/

Meillä ei ole mitään tollasta...

Vierailija
15/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tietoa kaipasin -minulla siis on kohtalotovereita.

Minä olen halunnut esikoiselle kaveria jo kohta vuoden. Voi, kun mieskin sen ymmärtäisi, että riskit kasvavat kun ikää tulee.

Ja todellakin on minun asiani päättää ruumiistani: jos en sinne hormoneja enempää halua. Ja jotta katumuspillerit voi ottaa, ne pitää todellakin nielaista. Valitettavasti.

Mies ei ole kumiallerginen enkä minä, joten kortsu sopii meille ehkäisykeinoksi, JOS mies haluaa ehkäistä.

t. ap

Vierailija
16/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimittäin on oikein paikallaan ja pysyy paikallaan. Tälläisten teknisten ehkäisyvälineiden kanssa on niin paljon riskejä, että eipä siinä seksistä nauti, kun koko ajan huolettaa ehkäisyvälineen sijainti.

19 (tai jotain sinne päin)

Vierailija
17/18 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti on se, missä alkanut raskaus keskeytetään, joko lääkkeillä tai kaavinnalla. Katumuspilleri taas on hormonipaketti joka muuttaa kohdun limakalvon koostumusta niin ettei munasolu/tsygootti voi sinne kiinnittyä, eikä raskaus pääse alkamaan. Ap ja hänen kohtalotoverinsa eivät siis ole (olleet) raskaana ja jälkiehkäisy ON osa ehkäisyä, vaikkakin raju ja epäterveellinen osa.

Vierailija:

miehen mielipidettä toisesta lapsesta ennenkuin olit jo raskaana.

Vierailija
18/18 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä asioista kuin miehellä. Mieshän vain siementää eikä pode raskautta ja koe synnytyskipuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi