Mies jätti koska halusi soutelemaan uusiin järviin ja anelee takaisin nyt
Tein jo aiemmin aiheesta asiallisen aloituksen, joka poistettiin, miksi?
Eli siis mies jätti minut, koska halusi soutamaan uusia järviä. Nyt itkee ja anelee minua takaisin, kun ei soutelu ollutkaan sitä millaiseksi sen kuvitteli..
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse samassa tilanteessa ja toivon, että mies saa sellaisen taudin, että katuu loppuikänsä vapauden kaipuutaan ja uusia naisia.
Olitteko kauan yhdessä, ikänne?
17 vuotta. Mies 51v ja minä 47v.
Onnesi oli että mies jätti. Luuserimies
Hyvä että pääsit maanvaivasta eroon.
No ei kait se airo, vene, tai järvi siitä liiemmin kulu?
Jotain vieraslajela toki voi siirtyä vesistöstä toiseen joten huolellinen puhdistus on tarpeen, mutta mikä tässä nyt on ongelmana?
Olivatkohan ne järvet rehevöityneitä.. Saattoi olla vaikka sinilevää..
Kyllä minullakin olisi laituri ja telakat suljettuna tuollaisen jälkeen.
Voisitko ottaa takaisin jos mies ei olekaan soudellut kuin ajatuksissaan?
Muakin niin tekee mieli testata tinderiä! Mahdollista tutustua uusiin ihmisiin, joita ei ennen vanhaan olisi mitenkään voinut tavata. Pitkä 12 vuoden suhde takana, pakko odottaa että lapsi tayttää 16 tai 18 v sitten ero.
N35
Vierailija kirjoitti:
Muakin niin tekee mieli testata tinderiä! Mahdollista tutustua uusiin ihmisiin, joita ei ennen vanhaan olisi mitenkään voinut tavata. Pitkä 12 vuoden suhde takana, pakko odottaa että lapsi tayttää 16 tai 18 v sitten ero.
N35
Kuvottavaa.. Tinder on pilannut ihmiset.
Täällä yksi vastaava tapaus. Ajatuksissa jokainen soutelee, ehkä?
Eikai kukaan ota takaisin tuollaista miestä?
Kaikille pettureille saisi käydä noin!!!!
sano sille, että sun järvi on nyt jäässä. Ei ole mahdollista soutaa.
Aina kysytään miksi naiset jää patologisesti itsekeskeisten (narsistien) kanssa. Vika onkin siinä, että ne siat pyrkii takaisin lähes poikkeuksetta. Väkivaltaisesta suhteesta pyritään pois oliko keskimäärin seitsemän kertaa, ennenkuin onnistuu.
Miehen hätä voi olla yksinjäämistä pelkäävän lapsen raivoa. Narsismista puhuttaessa harvemmin kuulee, mutta niillä voi olla henkinen hätä jos joutuvat täysin tuuliajolle ilman naista, ymmärtäjäänsä, jonka pitäisi hyväksyä kaikki tuon henkisen taaperon oikut.
AP pidä ankkuripaikka itselläsi. Miehelle voit sanoa ettei kiinnosta, ja sitten ei enää kiinnosta. Ikinä.