Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä minun SUURI rakkaus johtuu?

Vierailija
03.06.2020 |

Se on todella vaikea selittää, mutta rakastan TODELLA paljon jokaista ihmistä, ihan kaikkia, kiusaajiakin. Mistä se voisi johtua?..

Tunnen äärettömän, suunnattoman, suurta rakkautta kaikkiin. En halua, että kukaan kuolee, haluan kohdella kaikkia hyvin, rikollisiakin. Rikolliset kuuluvat vankilaan, mutta vankiloissa on syytä olla elävät olot. Ei se auta mielisairasta tekemällä hänestä enemmän sairaan, eikä yhteiskuntaa. Älä heitä lusikkaa nurkkaan ilman kokeilua, heillä voi olla traumoja, joita pitää käsitellä.

Tunnen paljon rakkautta jokaista kohtaan, pieniä ja isoja kohtaan. Vaikka kateelliset haukkuisivat minut maahan, vaikka pilkkaajat saisivat jotain iloa siitä, ei se estä minua rakastamasta heitä. Haluan auttaa heitä, he tarvitsevat terapiaa. Heillä voi olla asioita käsittelemättä, en aio luovuttaa yrittämättä.

Onkohan tämä ihan tervettä? Joku on sanonut, että minulla on niin paljon rakkautta, että suuri määrä ihmisiä mahtuu siihen. Nimittäin tunnen yhden henkilön, jolla on sisimmässään rakkautta, joka riittää vain hänen napansa ympärille.

En halua olla itsekäs tai itsekeskeinen, puhun vain totta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi