Minkä pituinen mies on liian pitkä?
Sinulle?
Minulle yli 195cm on jo vähän liian pitkä
Kommentit (45)
Mitä pidempi sen parempi, en pidä lyhyistä miehistä.
Ei ole mitään tarkkaa rajaa, mutten tähän asti ole koskaan kiinnostunut kovin pitkistä. Kiinnostavimmat ovat olleet alle 180, osa ihan reilusti sen alle.
Jos yli 170cm menee, niin alkaa olla jo vähän liikaa.
Minulle pituus ei kerro mitään kenestäkään. Luonne on se mikä kiinnostaa.
Yli 185, oon itse 162. Jostain syystä baaritiskeillä hihaan jää roikkumaan aina ne yli 195 pitkät miehet. En tajua mikä mussa voi heidän silmäänsä viehättää? Nykyinen puoliso on 178, oikein sopivan pituinen omaan makuun.
Ihanteellinen pituus yli 190 cm, ei ylärajaa.
Yli 2m voisi ehkä olla liian pitkä. 230 olisi jo liian pitkä. Ihanne olisi 193cm. Voisin siitä huolimatta rakastua vaikka 150cm mieheen
Mulle alle 190 cm pitkä mies on lyhyt, joten yli kaksimetrinen ei ole ollenkaan liikaa.
Riippuu naisen pituudesta. Mä olen 160 cm ja seurustelin kerran 187 cm miehen kanssa. Ja mies oli liian pitkä mulle. En ylettänyt pussaamaan kun seisittiin vierekkäin ja miehen piti käytännössä kumartua pussaamaan. Mua se häiritsi.
Eli mulle sopiva mies on max 180 cm.
Pitkiin tottunut kirjoitti:
Mulle alle 190 cm pitkä mies on lyhyt, joten yli kaksimetrinen ei ole ollenkaan liikaa.
Ihmisillä on kyllä outoja miltymyksiä, ei voi muuta sanoa. Sinultakin jää monta vaihtoehtoa pois, kun pituus kerran on noin tärkeä. Ei ihme, että olet "tottunut" heihin. Kukaan ei kuitenkaan ole halunnut olla kanssasi kuin vähän aikaa? Ei ihme, kun näillä pikillä on ilmeisesti vientiä enemmänkin, ja kyllästyvät pian kaltaisiisi. Mutta onnea valitsemallasi tiellä, jos kerran olet siihen tyytyväinen.
Eipä ole pituudella mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Yli 185, oon itse 162. Jostain syystä baaritiskeillä hihaan jää roikkumaan aina ne yli 195 pitkät miehet. En tajua mikä mussa voi heidän silmäänsä viehättää? Nykyinen puoliso on 178, oikein sopivan pituinen omaan makuun.
Kai niitä kiihottaa se että jaksavat pyöritellä pientä naista sängyssä, miten haluavat. Tämä läskin naisen pohdintaa.
21cm on liikaa, menee pohjaan asti.
up