Viehättääkö miehiä enemmän miesten vai naisten kanssa kaveeraava nainen?
Eli kumpi on parempi: nainen joka tulee hyvin toimeen miesten kanssa ja jolla on mieskavereita vai nainen, joka viihtyy ennen muuta naisseurassa ja "vierastaa" miehiä?
Kommentit (39)
Pass the Soy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta voidaan päätellä, että jos haluat puolisoksi palstaulin, niin kannattaa välttää muita kontakteja miehiin. Jos taas haluat normaalin miehen, niin kannattaa valita ystävänsä ihan muiden asioiden kuin sukupuolen perusteella.
-Mies
Älä tollee bruh. Tuolla tavalla et saa muuta kuin säälipalkkapllun.
Sinulle voi olla järkytys, mutta kaikki eivät hae pillua anonyymilta roskapalstalta (en oikeastaan edes tiedä, miten täältä sitä pillua saisi).
Sinulle voi myös olla järkytys, että meidän täysijärkisten ihmisten porukoissa on aivan normaalia seurustella kaikenlaisten ihmisten kanssa, myös - hui kauheaa - toisen sukupuolen. Päin vastoin sitä pidettäisiin erittäin omituisena, jos joku pystyisi kaveeraamaan vain oman sukupuolensa kanssa. Samoin sitä, jos joku paneskelisi kaikkia kavereitaan.
Ymmärrän, että todellisen maailman realiteetit tuntuvat pelottavilta, kun elää koko elämänsä internetin likaviemäreissä.
Minulla on lähinnä vain mieskavereita. Lähinnä siksi, että miehillä on parempi huumorintaju. Ja siksi, että naiset ovat usein ennakkoluuloisia minua kohtaan, ja selän takana on moni puhunut paskaa. Aika yleinen naisten vika.
On minulla muutama naiskaverikin, mutta sattuneesta syystä kaikki hekin ovat sellaisia, jotka viihtyvät enemmän miesten kanssa.
Jotenkin tulen vaan toimeen äijämäisten, rentojen, hauskojen persoonien kanssa, joilla on erittäin musta huumorintaju. Mulla vaan on kaikista hauskinta yleensä miesporukassa, jossa saan tuntea olevani "yksi äijistä." :D En tosin tiedä, kokevatko he minua niin, usein tuntuu että heillä on enemmänkin suojeluviettiä minua kohtaan, joka toisaalta liikuttaa mutta myös ärsyttää. :D
Silti minä, eivätkä nämä naiskaverinikaan ole tippaakaan maskuliinisia ulkoisesti, vaan erittäin feminiinisiä. Ja osoittavat myös herkän puolensa ja naisellisuutensa, eli ei vedetä mitään päälle liimattua "äijäroolia". Itse koen, että olen samaan aikaan hyvin feminiininen, mutta myös henkisesti maskuliininen, enkä esim. yhtään neitimäinen hienohelma. Minusta on hauskaa, että minussa on ne molemmat puolet.
Ja lisäksi, en pane kyllä mieskavereitani. Kieltämättä lähes kaikki ovat kyllä yrittäneet, mutta se on parempi tehdä heti selväksi, että mitään muuta ei ole tulossa kuin kaveruutta.
Olen opiskellut puualaa, musiikkialaa ja ollut raksalla ja puuverstaalla töissä, lienee koska kaikkea sitä oli lapsuuden kodissanikin. Noilta ajoilta on jäänyt vain yksi naispuolinen ystävä ja loput onkin miehiä, kun ovat miesvaltaisia aloja. En mä ole pannut niiden kenenkään kanssa eikä keskustelut ikinä ole edes vihjailevasti menneet siihen suuntaan enkä tosiaan usko että joka jätkä odottaisi vaan tilaisuutta, elämä on mut vaan kuljettanut näin.
Pitääkö mun alkaa etsimään kavereita virkkauspiireistä ja twerkkitunneilta vaikka en tunne niitä ollenkaan omaksi jutuksi?
Musta olis mahtavaa jos olis joku sinkkuelämää-tyylinen naisporukka mutta mistä semmoisen löytää? Miehet on ihan hauskaa ja välitöntä seuraa mutta kaipaan itsekin "tyttöjuttuja" välillä kovin.
Turbo Cyka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä miesten seurassa viihtyvässä naisessa on vikana?
Olet nainen. Yleensä nämä miesporukka naiset on pannu koko sitä porukkaa ja ei herätä kauheesti luottamusta ruveta parisuhteeseen sellaisen kanssa.
Yks tällänen nainen kävi mun nuoruudessa mun kaveriporukkaa läpi. Suuttui kun en suostunut olemaan hänen lelu ja käänsi kaikki mun entiset aisurikaverit mua vastaan :D. Kertoo aika paljon nykyajan miehestä että uskovat jonkun h**ran valheita ennemmin kuin ystävää jonka on tuntenut lapsuudesta asti.
Tämä!! Ei voi tähän päähän mahtua niin paljon vit.utusta, kun lapsuusajan ystävät, joiden kanssa leirit, pelit ja seikkailut tehty ja hyvät muistot saatu jättävät ulkopuolelle huo.rulin takia. Eli tämän naisotuksen hedonismin - saa näiltä kaverimiehiltä huomiota ja tukea, mutta miehet eivät seksiä - vuoksi minut viskattiin kaveripiiristä kuin likainen tiskirätti. Mitään muuta en tehnyt "väärin", vain asetuin tätä naista vastaan saomalla, etten halua alkaa säätämään kanssasi. Nämä kaverimiehet ovat täysin libidonsa vietäviä ajopuita, ja luulevat vielä joskus pariutuvansa tämän ko.tkan kanssa. Ei tule tapahtumaan, vaan nainen vain käyttää heitä hyväksi. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lähinnä vain mieskavereita. Lähinnä siksi, että miehillä on parempi huumorintaju. Ja siksi, että naiset ovat usein ennakkoluuloisia minua kohtaan, ja selän takana on moni puhunut paskaa. Aika yleinen naisten vika.
On minulla muutama naiskaverikin, mutta sattuneesta syystä kaikki hekin ovat sellaisia, jotka viihtyvät enemmän miesten kanssa.
Jotenkin tulen vaan toimeen äijämäisten, rentojen, hauskojen persoonien kanssa, joilla on erittäin musta huumorintaju. Mulla vaan on kaikista hauskinta yleensä miesporukassa, jossa saan tuntea olevani "yksi äijistä." :D En tosin tiedä, kokevatko he minua niin, usein tuntuu että heillä on enemmänkin suojeluviettiä minua kohtaan, joka toisaalta liikuttaa mutta myös ärsyttää. :D
Silti minä, eivätkä nämä naiskaverinikaan ole tippaakaan maskuliinisia ulkoisesti, vaan erittäin feminiinisiä. Ja osoittavat myös herkän puolensa ja naisellisuutensa, eli ei vedetä mitään päälle liimattua "äijäroolia". Itse koen, että olen samaan aikaan hyvin feminiininen, mutta myös henkisesti maskuliininen, enkä esim. yhtään neitimäinen hienohelma. Minusta on hauskaa, että minussa on ne molemmat puolet.
Ja lisäksi, en pane kyllä mieskavereitani. Kieltämättä lähes kaikki ovat kyllä yrittäneet, mutta se on parempi tehdä heti selväksi, että mitään muuta ei ole tulossa kuin kaveruutta.
Ihan sama minulla :) Olen ulkoisesti naisellinen ja seksikäskin. Sisäisesti minussa on herkkä ja feminiininen puoli, mutta myös että äijämäinen ja ronski. Heitän välillä tosi mustaa huumoria miesten kanssa. Miehet myös tuntuvat pitävän minua silleen tasavertaisena, että antavat samat oikeudet ja velvollisuudet kuin toisilleenkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minulla on paljon mieskavereita. Miesten kanssa tulee (keskimäärin) naisia enemmän keskusteluja yhteiskunnallisista asioista, ja tykkään jutella niistä. Miehet ovat myös yleensä rentoja ja hauskoja. Naiskavereiden kanssa taas sitten puimme elämää ja tunteita. Naisilta saa helpommin tukea vaikeuksiin kuin miehiltä.
Molempia sukupuolia oleville ystäville on tärkeä paikka elämässäni. Kuitenkin lopulta viihdyn paremmin miesten kuin naisten seurassa, varsinkin jos ollaan isommalla porukalla.
Onhan se nyt aika naurettavaa, jos tämän takia olen parisuhdetta haluaville miehille niin kamala uhka.
No älä höpötä. Naiset keskustelee paljon enemmän yhteiskunnallisista asioista kuin miehet katsos kun se elåmä on sitä juurikin. Ja puhut tunteista naisten kanssa ai miten että kun tuntuu siltå ja tåltä? Ja tuo että naiset tukee helpommin niin niin tietenkin kun miehet miettii koko ajan vain itseään ja piliään. Miehillä ei ole koskaan ystäviä vain kavereita ja kaikki on koko ajan valmiita puukottamaan toisiaan selkään ja pilaamaan kateuksissaan esiim kaverin seurustelun.
Miehet kaveeraa kanssasi vain jotta pääsisivät panemaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minulla :) Olen ulkoisesti naisellinen ja seksikäskin. Sisäisesti minussa on herkkä ja feminiininen puoli, mutta myös että äijämäinen ja ronski. Heitän välillä tosi mustaa huumoria miesten kanssa. Miehet myös tuntuvat pitävän minua silleen tasavertaisena, että antavat samat oikeudet ja velvollisuudet kuin toisilleenkin. :)
Miten miehet voi antaa sinulle oikeudet ja velvollisuudet kun ne on kaikille kuuluvia? Mitä ihmettä alamaisleikkiä?
Vierailija kirjoitti:
"en pane kyllä mieskavereitani. Kieltämättä lähes kaikki ovat kyllä yrittäneet"
SIINÄHÄN SE TÄRKEIN pointti tuli esiin. Eli eivät ole oikeasti kavereita, vaan odottavat panemaan pääsyä. Joten olet täydellinen esimerkki siitä, miksi miehet eivät pidä naisista joilla on mieskavereita.
Vierailija kirjoitti:
Se että on naiskavereita on merkki terveestä naisesta.
Jos naisella on paljon "jätkäkavereita", eikä tule toimeen naisten kanssa ja on kuin "yksi jätkistä" jätkäporukasssa, niin sellaiset naiset moni mies kiertää kaukaa.
Jokainen tietää minkä takia. Ei voi olla kovin luotettava sellainen jätkäporukkanainen. Eikä kukaan heteromies halua "jätkää" naisystäväkseen, vaan naisellisen prinsessan joka viihtyy mekoissa ja shoppailee tyttökavereidensa kanssa uusia mekkoja.
😂
Kaikista paras nainen, joka sulautuu molempiin porukoihin. Sekä miesporukkaan, naisporukkaan että niiden sekoitukseen.
Minustakin miehillä useammin parempi huumorintaju, sen takia viihdyn useammin miesten kuin naisten kanssa. Tykkään ronskista huumorista, on toki naisiakin, joilta sitä lähtee. Mutta useammin miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ovat muita naisia kohtaan vihamielisiä, stereotypioita levittäviä, ja mustasukkaisia mieskavereistaan. Selittävät kuinka muut naiset aina heitä syrjii, mutta omaa kieroutunutta käytöstään eivät tunnista millään.
Jotkut vielä sellaisia, että jos puhutaan vaikka naisten kesken, ja huoneeseen tulee mies, niin ihan kaikki muu unohtuu kun pitää alkaa esittämään ja sen miehen persettä nuolemaan.
Se vika. Ja tämä siis koskee näitä " hyvä jätkä"- naisia, jotka ei tule toimeen muiden naisten kanssa.
En usko, että tämä aihe on miehille yhtä kiinnostava kuin naisille. Jopa nainen, jolla ei ole kavereita, voi olla miehen silmissä täydellisen kiinnostava.
Olen kaveriporukkani ainoa nainen. Jotenkin ajauduin töhän porukkaan ja nyt seurustelen yhden heidän kanssaan.
Miesystävä lähinnä mustasukkainen kaveriporukkamme ulkopuolisille kavereilleni, joihin tutustuin ennen miesystävääni ja muita tästä kaveriporukasta.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"en pane kyllä mieskavereitani. Kieltämättä lähes kaikki ovat kyllä yrittäneet"
SIINÄHÄN SE TÄRKEIN pointti tuli esiin. Eli eivät ole oikeasti kavereita, vaan odottavat panemaan pääsyä. Joten olet täydellinen esimerkki siitä, miksi miehet eivät pidä naisista joilla on mieskavereita.
Ei ne välttämättä enää odota. Uusi nainen herättää aina eniten kiinnostusta. Jos ei seksiä tule, "kaveruus" kuihtuu siihen tai jatkuu koska on muitakin yhteisiä juttuja.
Olen nainen, jolla on pääasiassa naispuolisia kavereita, mutta se johtuu isoksi osaksi siitä, että harrastusten ja opiskelujen kautta tutustui enemmän naisiin. Mutta en minä mitenkään "vierasta" miehiä - ihan kummallinen käsitys, että nainen olisi aina joko hyvä jätkä, tai sitten joku mieskammoinen tyyppi. Minulla on kyllä joitain miespuolisiakin kavereita, ja esim. parissa eri opiskelupaikoissa muodostuneissa ystäväporukoissa on sekä naisia että miehiä.
Joo kiertäisin paljon miesten kanssa kaveraavan naisen kaukaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että hän ei uskalla on nainen ja katsoo muita naisia nenän vartaan pitkin kuinka näiden kanssa kaikki on vaan pelkkää draamaa ja ripsivärimerkistä keskustelua eli tälläinen nainee luulee olevansa muita naisia parempi.
Se että nainen ei viihdy naisten seurassa kertoo paljon kuinka myrkyllinen se nainen on. Hän itse tietää oman luontonsa, eli tietää että naiset ovat käärmeitä ja ei voi sietää naisia ja heidän parasiittimaista luontoaan, täten hyväksikäyttää miehiä ja heidän kunniallista käyttäytymistä.
Sellainen nainen on menettänyt kaiken viattomuutensa. Eli toisin sanottuna ei hyvää parisuhdemateriaalia.
Käärme tuntee toiset käärmeet. Mutta nainen joka pitää naisystäviä ei ole korruptoitukorruptoitunutnut.
Kammottavia mielipiteitä naisista. Naiset, joilla on mieskavereita ovat esim. teknisellä alalla. Kun naisia ei löydy kavereiksi, jos on jotenkin epätyypillinen. Jos mies on naisen kaveri niin ei nainen ajattele miestä parisuhteeseen. Muutenhan se olisi jo tapahtunut. Mies voi panna myös naiskavereitaan, mutta yleensä nainen ei. Välttämättä miesten kanssa viihtyvä nainen ei ole ulkonäöltään epänaisellinen. Syitä miksi viihtyy miesten kanssa on esim. introverttiys, aikaisemmin kiusatuksi tuleminen tai yhteiset harrastukset.
Jos on kumpaakin sukupuolta kaverina, se on ok. Jos on pelkkiä naisia, on ehkä vähän outoa, mutta mikä ettei. Jos on pelkkiä miehiä kaverina, se kertoo naisesta kaiken tarvittavan. Siihen on syynsä, että muut naiset eivät halua olla tietyn naisen kavereita.