Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viehättääkö miehiä enemmän miesten vai naisten kanssa kaveeraava nainen?

Vierailija
03.06.2020 |

Eli kumpi on parempi: nainen joka tulee hyvin toimeen miesten kanssa ja jolla on mieskavereita vai nainen, joka viihtyy ennen muuta naisseurassa ja "vierastaa" miehiä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä kaukana naisista joilla on paljon mies"kavereita".

Vierailija
2/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja senkö mukaan valitset ystäväsi ja harrastuksesi? Ei oo totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on naiskavereita on merkki terveestä naisesta.

Jos naisella on paljon "jätkäkavereita", eikä tule toimeen naisten kanssa ja on kuin "yksi jätkistä" jätkäporukasssa, niin sellaiset naiset moni mies kiertää kaukaa.

Jokainen tietää minkä takia. Ei voi olla kovin luotettava sellainen jätkäporukkanainen. Eikä kukaan heteromies halua "jätkää" naisystäväkseen, vaan naisellisen prinsessan joka viihtyy mekoissa ja shoppailee tyttökavereidensa kanssa uusia mekkoja.

Vierailija
4/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten viehättää sellainen yksisarvisten kanssa hengaileva <3

Vierailija
5/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen, jolla on kavereina vain yhtä sukupuolta, herättää epäilyksen että hänen suhtautumisensa sukupuoliin ei ole ihan terve.

Vierailija
6/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu. Jos nainen on esim. harrastuksen vuoksi niissä miesporukoissa niin ok. Mutta jos niiden kanssa hengataan muuten vaan niin sitten syytä varoa.

Vierailija
7/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miesten seurassa viihtyvässä naisessa on vikana?

Vierailija
8/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan viehätä nainen joka hengailee miesten kanssa. Jos oot mun kanssa niin sulla ei ole kuin naispuolisia ystäviä.

Vierailija
9/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nainen. Yleensä nämä miesporukka naiset on pannu koko sitä porukkaa ja ei herätä kauheesti luottamusta ruveta parisuhteeseen sellaisen kanssa.

Vierailija
10/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nainen. Yleensä nämä miesporukka naiset on pannu koko sitä porukkaa ja ei herätä kauheesti luottamusta ruveta parisuhteeseen sellaisen kanssa.

Onpa sulla kummallinen kaveripiiri. Minä en ole pannut ketään mieskaveriani.

Nainen

Vierailija
11/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tänään voit avata illalla teeveen ja katsoa Temptation Island Suomi ja sitten voit miettiä hetken, että mikähän siinä on kun miehet ei tykkää että varattu nainen on suuren sinkkujätkäporukan kanssa hengaillen yhdessä.

Ja todellisessa elämässä ei olekaan kameroita, joissa näemme sellaista ratsastusta jota illalla tvssä näemme.

Niin. Nyt ymmärrät.

Vierailija
12/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks tällänen nainen kävi mun nuoruudessa mun kaveriporukkaa läpi. Suuttui kun en suostunut olemaan hänen lelu ja käänsi kaikki mun entiset aisurikaverit mua vastaan :D. Kertoo aika paljon nykyajan miehestä että uskovat jonkun h**ran valheita ennemmin kuin ystävää jonka on tuntenut lapsuudesta asti.

Vierailija
13/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Joo joo. Tapailin kerran naista jolla oli mies"kavereita", ja tietenkin sitten kun oli riitaa niin mentiin itkemään tämän "kaverin" olkapäätä vasten ja se oli tarjonnut naiselle vähän punaviiniä ja tietysti se mies vähän nusasi siinä samalla, koska oli todellakin kaveri sitaateilla.

Tämähän on vain ajankysymys. Se tulee tapahtumaan jokaisen naisen kanssa, jolla on mies "kavereita".

Vierailija
14/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta voidaan päätellä, että jos haluat puolisoksi palstaulin, niin kannattaa välttää muita kontakteja miehiin. Jos taas haluat normaalin miehen, niin kannattaa valita ystävänsä ihan muiden asioiden kuin sukupuolen perusteella.

-Mies

Älä tollee bruh. Tuolla tavalla et saa muuta kuin säälipalkkapllun.

Vierailija
15/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla on paljon mieskavereita. Miesten kanssa tulee (keskimäärin) naisia enemmän keskusteluja yhteiskunnallisista asioista, ja tykkään jutella niistä. Miehet ovat myös yleensä rentoja ja hauskoja. Naiskavereiden kanssa taas sitten puimme elämää ja tunteita. Naisilta saa helpommin tukea vaikeuksiin kuin miehiltä.

Molempia sukupuolia oleville ystäville on tärkeä paikka elämässäni. Kuitenkin lopulta viihdyn paremmin miesten kuin naisten seurassa, varsinkin jos ollaan isommalla porukalla.

Onhan se nyt aika naurettavaa, jos tämän takia olen parisuhdetta haluaville miehille niin kamala uhka.

Vierailija
16/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta voidaan päätellä, että jos haluat puolisoksi palstaulin, niin kannattaa välttää muita kontakteja miehiin. Jos taas haluat normaalin miehen, niin kannattaa valita ystävänsä ihan muiden asioiden kuin sukupuolen perusteella.

-Mies

OK whiteknight simp

Vierailija
17/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Joo joo. Tapailin kerran naista jolla oli mies"kavereita", ja tietenkin sitten kun oli riitaa niin mentiin itkemään tämän "kaverin" olkapäätä vasten ja se oli tarjonnut naiselle vähän punaviiniä ja tietysti se mies vähän nusasi siinä samalla, koska oli todellakin kaveri sitaateilla.

Tämähän on vain ajankysymys. Se tulee tapahtumaan jokaisen naisen kanssa, jolla on mies "kavereita".

Sitä nämä ''kaveri'' miehet kärkkyy juuri eli oikeaa hetkeä. Sen takia ne pitää hoidella heti aluksi tai kouluttaa nainen. Jos nainen ei suostu koulutukseen niin tuolla on ovi.

Vierailija
18/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että hän ei uskalla on nainen ja katsoo muita naisia nenän vartaan pitkin kuinka näiden kanssa kaikki on vaan pelkkää draamaa ja ripsivärimerkistä keskustelua eli tälläinen nainee luulee olevansa muita naisia parempi.

Vierailija
19/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän viehättää sellainen nainen, joka on enemmän kotona eikä jatkuvasti ryyppäämässä kavereidensa kanssa.

Vierailija
20/39 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että hän ei uskalla on nainen ja katsoo muita naisia nenän vartaan pitkin kuinka näiden kanssa kaikki on vaan pelkkää draamaa ja ripsivärimerkistä keskustelua eli tälläinen nainee luulee olevansa muita naisia parempi.

Se että nainen ei viihdy naisten seurassa kertoo paljon kuinka myrkyllinen se nainen on. Hän itse tietää oman luontonsa, eli tietää että naiset ovat käärmeitä ja ei voi sietää naisia ja heidän parasiittimaista luontoaan, täten hyväksikäyttää miehiä ja heidän kunniallista käyttäytymistä.

Sellainen nainen on menettänyt kaiken viattomuutensa. Eli toisin sanottuna ei hyvää parisuhdemateriaalia.

Käärme tuntee toiset käärmeet. Mutta nainen joka pitää naisystäviä ei ole korruptoitunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi