Muumipeikko x Nuuskamuikkunen = Mitä helvettiä
Mua on alkanut vituttaa kun nämä amerikkalaiset homot shippaa Muumipeikkoa Nuuskamuikkusen kanssa. Olen itse nähnyt heidän "suhteen" enemmän isä-poika tai veli suhteena. Myöskin on hyvin kuvottavaa, koska näen Muumipeikon n. 12 vuotiaan ja Nuuskamuikkusen n. 24-27. Eikös Muumipeikko tykkää muuteskin Niiskuneidistä? Paljon parempi shippi kuin tälläinen syöpäinen pedo shippi.
Helvetisti näitä videoita löytyy YouTubesta jossa on laitettua "shippi" kohtauksia heistä yhteen. En näe mitään romanttista näissä. Niin kuin sanoin, se on enemmän sitä, että Nuuskamuikkunen on isähahmo tai veli Muumipeikolle.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut vanhaksi. En tajunnut aloituksesta oikein mitään.
sama täällä olen 30v.
"shippi" tulee varmaan englannin kielestä kuten kaikki tänään. varmaan liittyy sanaan "laiva" eli "ship" eli jokin suhde on "laivailua"? en ymmärrä olen siis aivan "ulapalla"
Pakkoko niitä videoita on katsoa jos niin hirvittää? 🤣 Mä olin ala-asteella kun kavereiden kanssa puhuttiin miten ärsyttävää se on kun Muumipeikko on ihan super rakastunut Nuuskamuikkuseen eikä saa yhtään vastakaikua. Kerran Nuuskis melkein ei tullut enää takaisin "etelänmatkaltaan" koska alkoi liikaa vituttaa koko idiootti. No eikös Muumipeikko ollut sitten niin pahasti sydänsuruinen että sairastui ja melkein kuoli. 🤣
On niitä omituisempiakin shippejä nähty, älä vaan googlaa Elsanna jos tykkäät Frozenista...
Ps. Shippaajat ja fanivideoiden tekijät ja fanfictionin kirjoittajat ovat melkein 100% varmasti hyvin nuoria tyttöjä/naisia.
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko niitä videoita on katsoa jos niin hirvittää? 🤣 Mä olin ala-asteella kun kavereiden kanssa puhuttiin miten ärsyttävää se on kun Muumipeikko on ihan super rakastunut Nuuskamuikkuseen eikä saa yhtään vastakaikua. Kerran Nuuskis melkein ei tullut enää takaisin "etelänmatkaltaan" koska alkoi liikaa vituttaa koko idiootti. No eikös Muumipeikko ollut sitten niin pahasti sydänsuruinen että sairastui ja melkein kuoli. 🤣
On niitä omituisempiakin shippejä nähty, älä vaan googlaa Elsanna jos tykkäät Frozenista...
Ps. Shippaajat ja fanivideoiden tekijät ja fanfictionin kirjoittajat ovat melkein 100% varmasti hyvin nuoria tyttöjä/naisia.
Paitsi sitten me vanhemmat kirjoittajat... juu ei, ole salonkikelpoinen harrastus mutta kivaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut vanhaksi. En tajunnut aloituksesta oikein mitään.
sama täällä olen 30v.
"shippi" tulee varmaan englannin kielestä kuten kaikki tänään. varmaan liittyy sanaan "laiva" eli "ship" eli jokin suhde on "laivailua"? en ymmärrä olen siis aivan "ulapalla"
RelationSHIP on sana, josta toi johdetaan. Idea on siis että muodostetaan oma käsitys hahmojen välisestä suhteesta, kuten ihmiset on tehneet maailman sivu. Tämä sitten ilmaistaan: I ship [the thing x]. On siis verbi: to ship, ja substantiivi: a ship = pari (tai ryhmä) jonka suhde on kyseessä. Tekijäsana on a shipper.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi sitten me vanhemmat kirjoittajat... juu ei, ole salonkikelpoinen harrastus mutta kivaa kyllä.
*Fist Bump* Ylivoimaisesti suurin osa minun seuraamistani kirjoittajista on yli kolmekymmentä ja itse olen neljänkympin merkkipaalun ajat sitten ylittänyt kirjoittaja. :)
Googlatkaa Yksinäiset vuoret. Joku teki aikoinaan neljäosaisen parodian noiden kahden homosuhteesta :D
Vierailija kirjoitti:
No jaa eräässä mangassa shipataan teini-ikäisiä kaksospoikia.
Anime/mangafanit yleensäkin shippaavat todella paljon teini-ikäisiä poikia. Ymmärrettävää, jos fani on teini-ikäinen itse, mutta nämä ovat usein fetisoivia aikuisia naisia (vaihtelevin sukupuoli-identiteetein toki...) ja raivoavat homofobiasta, jos joku ei tykkää heidän shipistään.
Sarjismuumi vetää alkoholia niin kuin Pappakin eikä kukaan puutu.